Prozor je ostao otvoren. Sedmica tref ležerno prilazi metalik-crvenom volkswagen polu, zavlači ruku između do pola spuštenog stakla i krova automobila i, nprežući se, hvata bravu, te otvara vrata. Seda za vozačevo mesto. Uz blago savijanje vrata hvata dve male žičice od motora i uspeva da ga upali. Ponosan na sebe, zadovoljan dobrim ulovom, kreće napred i raduje se ceni koju će odrediti ovom vozilu.
Odavno nije uspeo ništa konkretno da ukrade. Većina vozača bila je isuviše odgovorna da bi svoja kola ostavila tek tako nezaštićena. Zaključavali su ih, zatvarali u garaže ili čak ostavljali nekoga da pazi na njih. Sedmici tref bi se ponekada dešavalo da razvali neku bravu, ali je takva, oštećena roba bila manje vredna, pa je to i izbegavao, a da se suočava sa raznoraznim stražarima nije imao volju. Što se garaža tiče, klonio ih se, mada bi, kad ga muka natera, pokušao da provali u neku od njih, ali to je bilo izuzetno retko.
Ako bi mu potraga baš bila nikakva, ako se ne bi susreo ni sa jednim privlačnim proizvodom, sedmica tref i dalje ne bi odustajao. Nikako sebi nije mogao da dozvoli da se vrati praznih ruku. Razvaljivao bi delove, felne, sve što je mogao da dohvati i ponese. Te sitnice u određenim periodima bile su mu možda i draže od čitavog automobila. Divio se njihovim razlikama, ali i sličnostima, kao i povezanostima njihovih funkcija.Poželeo je da i sam napravi nešto od toga.
Kombinujući materijale, ono što je pronašao na otpadu i ono što je pronašao na ulici, polako je počeo da gradi najneobičniju spravu koju je iko do tada video. Njegov autić sastojao se od toliko drugih vozila i delom je ličio na svakoga od njih, ali ujedno bio i unikatan. Da bi ga učinio funkcionalnim, rastavljao je ona čitava, retka kola, kojih bi se dokopao i upoređivao njihove unutrašnje sisteme. Imao je neverovatne ideje, mada o fizici nije znao skoro ništa. Motor, koji je sam napravio izazivao je zavist kod mnogih, a brzina koju je postizao pri skoro nikakvoj potrošnji bila je zadivljujuća.
Privukao je pažnju velikih kompanija i tada je započela masovna proizvodnja njegovog dela. Nikada se ponovo nije bavio krađom, jer je već posedovao više nego što je mogao i da zamisli.
ESTÁS LEYENDO
52 slučaja
Misterio / SuspensoCrni džoker je detektiv, koji jednog dana, u fioci svog radnog stola, pronalazi 52 zaboravljena slučaja. Ne zna se koliko su dugo stajali tu, ni ko je bio zadužen za njih, ali njemu su oni bili nekako interesantni. Kako mnogi od njih nisu bili rešen...