5♠

54 21 11
                                    

Petica pik oduvek je znala da je otac mrzi. Svako veče je plakala i nadala se da će jednom uspeti da stvori makar malu iskru ljubavi za sebe u njegovom srcu. Međutim, to se nije desilo.

Štaviše, postalo je još gore.

Bolno je znati da vas vaš otac ne voli  zato što ste žensko, zato što ne možete da nasledite njegovo bogatstvo. Bolno je prolaziti pored njega svakog dana i ne smeti ga pogledati u oči, jer ste sigurni da ćete u njima pronaći samo mržnju. Bolno je iznova i iznova pokušavati zadiviti ga, kad je to ionako samo želja, koja se nikada neće ostvariti.

Ali, ništa nije toliko bolno, kao saznanje da je vaš otac oterao vašu majku zato što je rodila vas, a ne neko drugo dete, muško dete.

Peticu pik je taj postupak pogodio više nego svi surovi pogledi, grube reči i nemilosrdni udarci, koje joj je njen otac do tada upućivao. Na njih je nekako i uspela da se navikne, ali na život bez majke, jedine osobe koja je uvek bila tu za nju i podržavala je u svemu, nije mogla.

Tada, sva tuga i želja da je otac zavoli, bili su zamenjeni potrebom za osvetom.

A kako ćete se bolje osvetiti jednom bogatašu nego da mu ukradete ono do čega mu je stalo više od rođenog deteta, njegov novac.

Petica pik znala je gde se nalazi očev sef i znala je kako da ga otključa. U sred noći, bez ikakvog plana, krenula je pravo ka njegovoj sobi. Mrak ju je učinio nevidljivom, a gnev, koji je u njoj rastao i nije joj davao ni da diše, a kamoli da govori, nečujnom.

Došla je do novca, pokupila sve što je bilo u sefu i krenula nazad ka svojoj sobi. Skupila je neke stvari za koje je verovala da će joj biti neophodne, pa se na prstima, konačno, uputila ka ulaznim vratima.

Jedan od sluga ju je slučajno video i, ne prepoznavši je u mraku, pozvao policiju.

Petica pik je bila uhapšena u svom domu, a njen otac je učinio sve što je bilo u njegovoj moći da je zatvore što duže i što dalje od njega.

52 slučajaWhere stories live. Discover now