D♣️

53 20 15
                                    

Biljke imaju čarobnu moć. Ljudi ih koriste u ishrani, kao ukras, i one su glavni izvor kiseonika na Zemlji, a veliku primenu imaju i u medicini.

Dama tref sve svoje lekove pravila je samo od biljaka. Odmah nakon što je završila fakultet, otvorila je svoju privatnu kliniku, a nedugo zatim se pročula i kao najbolji lekar i travar, koji može da izleči svaku bolest. Njeni melemi, čajevi i biljne mešavine zaista su imali nešto magično u sebi, nešto što niko nije mogao da objasni.

Ona je sve radila sama. U miru i tišini svog doma, uzgajala je razne lekovite biljke, odlazila je u posete svojim pacijentima i nikad nikome nije rekla da ne može da mu pomogne.

Iako je još uvek bila jako mlada, imala je dosta iskustva u svom poslu.

Kosa joj je bila crna kao noć, a oči mutne i uvek zagledane negde u daljinu. Njena pojava bila je tiha i misteriozna. Pričala je samo kad je morala, i to kratko, koristeći samo proste rečenice sa predikatom i subjektom, a nekad i bez njega.

Ljudima je bila čudna. Plašili su je se. Tajno su je nazivali vešticom i govorili sve najgore o njoj.

Ali kada im je bila potrebna medicinska pomoć, uvek su se prvo obraćali njoj.

Sve dok jednog dana, u njenoj bašti, nisu pronađeni žbunovi iboge, konoplja, marihuane i mnoge druge travke, koje imaju psihoaktivno dejstvo. Otkriveno je da su upravo te biljke bile sastavni deo mnogih njenih lekova, i ona je uhapšena.

Osuđena je, jer je ljudi nikad nisu pitali za sastav njenih lekova, već su ih odmah gutali u želji da što pre ozdrave. Osuđena je, jer je izlečila mnoge od opasnih bolesti, jer se uvek našla drugima kad su bili u nevolji. Osuđena je, jer niko nije razumeo njene metode, jer je bila drugačija. Osuđena je, jer je želela da pomogne.

A na kraju su sva njena dobra dela, sve što je uradila za druge, bili zaboravljeni, i ona je ostala upamćena samo kao obična narkomanka sa veštičjom pojavom i izgledom.

52 slučajaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora