Vrlo mlad, dobio je mogućnost da se dokaže pred svojim ocem. Njegov tata cenio ga je i verovao mu toliko da mu je, već kada je imao samo osamnaest godina, prepustio svoj posao.
Kec karon zaista i jeste bio pošteno i marljivo dete, ali na žalost i dalje samo to. Dete.
Prvih dana, sve mu je išlo dobro. Kontrolisao je radnike, nebitno da li je njihova uloga bila posluživanje pića ili izbacivanje neželjenih gostiju. Novac u kasi je redovno prebrojavao i beležio kakava je bila zarada po danima. Poletan i mlad, imao je velike ambicije i brojne ideje za povećanje uspeha.
Onda je, jednog dana, zadržavši se malo duže, prihvatio ponudu grupe redovnih posetilaca, da odigra partiju pokera sa njima.
Otac ga je često upozoravao da se ne zbližava previše sa ljudima koje ne poznaje. Međutim, on je, poput malene Crvenkape, željan društva i provoda, naivan, uleteo pravo među gladne vukove.
Pobedio je jednom, pa drugi put, zatim i treći, četvrti... A onda su mu predložili da igraju u pare.
Za keca karona to nije bio veliki problem. Čitava zarada pripadala je lično njemu, osim određenog procenta koji će morati da da radnicima kao platu, tako da je imao punu kasu za kockanje.
Ukoliko mu krene loše, prestaće. To je bar lako.
Prvo ulaganje bilo je uspešno. Dobio je. U narednom nije pratio igru. Imao je samo jedan par i nije želeo da rizikuje. Treće i četvrto je takođe dobio. Peto nije, ali se tešio da je to bio samo jedan loš krug. Šesto je, međutim, ponovo izgubio. Pa dobro. Šta fali? Nakon dva poraza, sad će morati da mu krene.
Nastavljao je da igra, dobija i gubi, stalno ponavljajući da sledeći krug mora biti bolji.
Čak i kada je usledio jedan dugačak niz, od sedam ili osam promašenih partija, nije odustajao.
Na kraju je izgubio sve. Celokupnu zaradu.
Nije mogao to da prizna ocu.
Njegovi protivnici, obavestili su ga da večeras idu u pljačku i predložili mu da pođe sa njima. Nadoknadiće gubitak, a možda i uvećati sumu.
Kec karon dugo se premišljao, ali je na kraju pristao. U jednom danu postao je i kockar i lopov. Čak i nakon što je povratio sav novac, zadržao je ove dve uloge, i više skoro uopšte i nije napuštao svoju kafanu.
STAI LEGGENDO
52 slučaja
Mistero / ThrillerCrni džoker je detektiv, koji jednog dana, u fioci svog radnog stola, pronalazi 52 zaboravljena slučaja. Ne zna se koliko su dugo stajali tu, ni ko je bio zadužen za njih, ali njemu su oni bili nekako interesantni. Kako mnogi od njih nisu bili rešen...