6♣

237 43 13
                                    

Rakuni se često upoređuju sa lopovima. Zašto?

Svi znaju da oni, samim svojim izgledom podsećaju na kriminalce. Njihova pojava, ona crna maska preko lica, oštri zubi i hladan pogled, postali su sinonim za današnjeg pljačkaša.

Ali, to nije sve.

Rakuni su veoma pametne i spretne životinje. Dobri su skrivači i imaju neverovatno pamćenje. Mogu da zapamte nešto i do tri godine. Takođe, u stanju su da otvore najkompleksnije brave do svog desetog pokušaja. Zbog toga ih je jako teško zadržati u kavezima.

Njihova priroda je jednostavno takva, neuhvatljiva. Niko i ništa ih ne može ukrotiti.

Krađa im je u krvi.

Šestica tref imao je nadimak "rakun".

Nije bilo ni jedne brave, koju nije mogao da obije, ni jedne banke u koju nije mogao da provali, ni jednog sefa, koji nije mogao da otvori.

Mnogi lopovi su mu se divili, i želeli da budu kao on, a svi detektivi i istražne sudije hteli su da ga uhvate.

U jednom trenutku, došlo je do toga da su svi jurili sam njega.

Drugi slučajevi bili su zapostavljeni, zločinci su bili slobodni da rade šta god žele, a policija je imala samo jedan zadatak, da uhvati "rakuna".

Nastao je pravi haos.

I onda, iznenada, bez ikakvog razloga,  šestica tref se sam predao. Otkrio je svoj identitet, tek tako.

Njegovo hapšenje, vratilo je sve u normalu.

Međutim, samo nedelju dana kasnije, šestica tref je pobegao. U njegovoj zatvorskoj ćeliji, stražari su pronašli jedno malo parče papira sa njegovom porukom.

Želeo sam da mi poslednji put bude poseban, ali vaša brava me je razočarala. Nije bila izazovna koliko sam očekivao. Dobro, valjda ću morati da se zadovoljim sa tim.

Veliki pozdrav od Vašeg rakuna u penziji

Od tog dana, niko više nikada nije čuo ništa o šestici tref.

52 slučajaWhere stories live. Discover now