Svaki roditelj želi da njegovo dete nasledi njegov posao, a svaki sin želi da učini svog oca ponosnim. S tim što je nekome predodređeno da nasledi kafanu svog dede, i njegovog dede, i njegovog dede, nekome je porodično da se bavi medicinom, nekome da radi u školi, a nekome da postane kriminalac.
Devetka karon tek je napunio osamnaest godina. Jedina želja, koju je imao za svoj rođendan još od svoje sedme godine, bila je da upozna svoju majku, ali znao je da se to nikada neće desiti.
Iako je sada bio punoletan, on se nije osećao ništa starije nego kada je imao sedamnaest, ili šesnaest, ili petnaest godina. Osećao se potpuno isto.
Sticanje punoletnosti, za njega nije imalo nikakvu vrednost, ali za njegovog oca jeste. On je zaključio da je sada pravo vreme da se njegov sin pridruži njegovoj bandi, i zato ga je te večeri poveo sa sobom u pljačku.
Devetka karon nije imao nikakvog iskustva, nije znao ništa o krađi, ali pošto je njegov zadatak bio samo da čuva kola za beg, dok ostali ne provale u zlataru i pokupe sve što je vredno, njegov otac je verovao da neće biti nikakvih problema.
Međutim, neko ih je izdao, dojavio policiji za njihov plan i pobegao pre nego što su oni uspeli da otkriju ko je to bio.
Nastala je frka, jurnjava, bežanje. Svi su gledali samo sebe, i nisu imali vremena da misle o izdajniku. Trudili su se da pokupe što više mogu, i da onda nestanu, ostavljajući za sobom što manje tragova.
U svoj toj gužvi, otac devetke karon, uspeo je da pobegne, sa par svojih prijatelja. Imao je dobar ulov, i bio srećan, jer ga nisu uhvatili. Ali, nikako nije mogao da prestane da misli o svom sinu. Pitao se da li je on dobro, da li se sakrio negde, da li je umakao policiji.
Nije mogao da izdrži. Vratio se na mesto zločina, samo što je bilo prekasno.
Devetka karon je već bio uhvaćen.
CZYTASZ
52 slučaja
Tajemnica / ThrillerCrni džoker je detektiv, koji jednog dana, u fioci svog radnog stola, pronalazi 52 zaboravljena slučaja. Ne zna se koliko su dugo stajali tu, ni ko je bio zadužen za njih, ali njemu su oni bili nekako interesantni. Kako mnogi od njih nisu bili rešen...