57. Bölüm

1.7K 96 26
                                    

LÜTFEN OKUYUN! OKUL AÇILDIĞI İÇİN UFAK BİR SÜRPRİZ YAPTIM VE BÖLÜMÜ HIZLICA BİTİRİP PAYLAŞTIM! LÜÜÜÜTFEN OY VERİN VE YORUM YAPIN Kİ BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ&NE DÜŞÜNDÜĞÜNÜZÜ BİLEYİM!

BU BÖLÜME KADAR YANIMDA OLAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM! EN TATLI OKUYUCULARSINIZ! :***

İpek.

*

Buse'nin Ağzından:

Kaçıncı bardağımı içtiğimi hatırlamıyorum ama kendimi sarhoş hissetmiyordum. Şu an Niall ile dans ediyorduk. Bayağı yakındık birbirimize. Hatta Niall kaçmamı engellemek istercesine belimdeki ellerini sıkıca tutuyordu çünkü eğer böyle tutmaya devam etmezse gidip Harry'le hatta şu Nadine denen kızla kavga ediceğimi biliyordu. Aptal niye onu çağırıyorsun ki İpek senin için bu kadar şey yapmışken-

"Buseee bana odaklan!" Niall kulağıma doğru fısıldadı.

"Ne yapmaya çalıştığı biliyorum ama senin şu arkadaşın tam bir aptal!"

"Harry neden o kızı çağırdı bilmiyorum ama o İpek'le çıkıyor bebeğim o kızla arasında ne olacak ki?" Ahh İrlandalı çok safsın ya da arkadaşına çok güveniyorsun ama ben kesinlikle güvenmiyorum -özellikle geçen sefer İpek'le bu kız için kavga ettiği halde bile çağırması eğer o aklından İpek'i üzecek şeyler geçiyorsa elimden seni Niall bile alamayacak!?

"Niall bana söz ver; eğer Harry, İpek'i tekrar üzecek olursa ne sen ne de çocuklar karışmayacak tamam mı?"

"Buse yapma, ne yapmayı planlıyorsun hem? Harry akıllandı, o İpek'i üzmez ben güveniyorum ona..."

Kendimi geri çektim kollarımı göğsümde tuttum:

"Söz ver Niall!"

İlk önce itiraz edecek gibi oldu sonra pes ederek:

"Tamam İrlandalı sözü karışmayacağım ne ben ne de çocuklar oldu mu?"

Kafamı salladım. Kesinlikle olmuştu. Şimdi Harry yüzünden Niall kavga etmek istemiyorum. Onu kendime çekerek bu sefer ben kulağına fısıldadım. (Sevgilinizle aynı boy olmanın faydaları!)

"Nerde kalmıştık?"

O aşık olduğum kahkalarından birini attı ve beni kendine yapıştırarak dans etmeye başladı. Kaçıncı şarkı bilmiyorum. Niall dudaklarını boynuma sürtmeye başladı. Ara ara ısırıyordu, öpüyordu. Hava bir anda ısınmaya mı başlamıştı? Elleri zaten boş durmuyordu. Beni kalçalarımdan tutup kendine bastırıyordu. Ağzımdan küçük bir inilti kaçtı. Elimden tutup beni çekiştirmeye başladı.

"Niall dur düşeceğim!"

Bir anda durdu. Bu yüzden ona çarptım ama beni hemen tuttu. Elini yanağıma koydu "Seni şuan istiyorum kendimi tutamayacağım!" Bu ani itirafı karşısında bakakaldım. O ise elimi tekrardan tuttup sürüklemeye devam etti. Tuvaletlerin olduğu yöne doğru gidiyorduk o sıra gözüm Liam ve Harry'e takıldı.

Harry yere diz çökmüş başını ellerinin arasına almıştı. Liam ise kızgın duruyordu. Kesin bir şey oldu. Elimi kendime çektim. Niall şaşkınlıkla bana döndü ama şu an değil Niall şu an değil. Liam ile Harry'nin yanına doğru ilerlemeye başladım. Arkama baktığımda Niall'ın beni takip ettiğini gördüm muhtemelen o da merak etmişti ne olduğunu. Ne Harry ne de Liam bizi görmüştü. Yaklaştıkça Liam'ın sesi anlaşılmaya başladı.

"Yaptığı beğendiğin mi Harry?"

Ne yaptın Harry lütfen İpekle alakalı olmasın. O sırada Harry beni sinirlendirecek o sözleri söyledi.

Just A Little Bit Of Love (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin