Arkadaşlarınla aynı üniversiteye gitmek kesinlikle muhteşem bir şey. Birlikte derslere girip çıkabilirsiniz, eğlenebilirsiniz, okulu asabilir, dedikodu yapabilirsiniz. Sarahla aynı bölümdeydik, derslerimiz falan hep aynı günlerde ve saatlerdeydi. Buse diş hekimliğindeydi. Garip olsa da aynı kampüsteydik. Bizden farkı sadece bir gün fazladan okula gitmesi gerektiğiydi. Okula Buse'nin arabasıyla gidip gelecektik. Oraya vardığımızda insanların bize baktığını fark ettim. Tamam merak edersin bir iki bakarsın ama bakmanın da bir adabı var yani!
'Kızlar, bu insanların bize neden baktığı hakkında fikri olan var mı?'
'Kızım, sen defileye çıktın ve Harry Styles'ın sevgilisisin-'
'Daha bir kaç gün önce çıkmaya başladık, kim nereden öğrensin?!'
'Sen insanlarla ilgili şeyleri nereden öğreniyorsan öyle tatlım! Ayrıca büyük ihtimalle Busenin ve benim güzelliğime bakıyorlardır.' Dedi göz kırparak. Dersin başlamasına yarım saat olduğu için kafeteryaya gidip oturduk. Okulu gezmeye geldiğimizde ne nerde bakıp öğrendiğimiz için zorlanmamıştık.
'Acaba yakışıklı çocuklar var mıdır burada?' diye sordu Buse.
'Kızım ne yakışıklı çocuğu biz sana Niall'ı versek olur mu?'
'Ne Niall'ı İpek yaa?'
'Allahım sanki onunla konuşurken kıpkırmızı kesilen benim. Hoşlanıyorsan söyle bende Harry'e söylerim ve bir şek-'
'Sakın Harry'e söyleme! Hiçbirisinin ağzında bakla ıslanmıyor.'
'YANİ ONDAN HOŞLANIYORSUN!!' diye bağırdık Sarahla ve insanların bakışlarını üzerimize çektik(yine!)
'Tamam, hoşlanıyor olabilirim ama biraz düşünmem lazım.'
'Neyini düşüneceksin mis gibi çocuk işte.'
'En son fazla düşünmeden benimle konuşmaya tenezzül etmeyen bir çocuğa-'
'Pekala biliyorum. Ama Niallı da biliyorum. Lütfen düşün! Ayrıca size bir şey söylemem lazım. Salı günü çocukların grup evine davetliyiz, Harry'le saçma salak bir iddiaya girdik ve sizin beni tutmanız lazım!'
'Ne iddiası?'
'En güzel şeyi kim pişirecek!' Bana deliymişim gibi bakmaya başladılar. 'Biliyorum, size saçma olduğunu söylemiştim zaten, bir anda muhteşem bir aşçı olduğunu söyledi ve bende onunla dalga geçtim. Sonra iddiayı önerdi -kabul ettim. Kazanan karşısındakinin istediği bir şeyi yapacak. Yarın akşam çocuklarla buluşup takılacağız, böylelikle iddia da aradan çıkmış olacak. Niall'da gelecek hem.' Buseye göz kırptım.
'Ne pişireceksin?'
'Havuçlu cevizli kekimi.'
'Onun tadı mü-kem-mel!! Kesinlikle sen kazanacaksın!!' Aslında öyleydi, yani çoook lezzetli. Lisede hep yapardım ve bana kalmadan herkes keki bitirirdi -sonraki günlerde de ne zaman kek yapacağımı sorarlardı.
'Biliyorum!'
'O zaman yarın bu iddiayı kazan ve ne istiyorsan yaptır, ama bu arada derse gidelim çünkü ilk günden derse geç kalmak istemeyiz değil mi?' Kolumdan çekiştirerek beni sandalyeden kaldırdı, Buseyle hızlıca vedalaştıktan sonra sınıfa doğru yürümeye başladık.
~~~~~~~~~
Ders bitince Sarahla kampüsteki park yerinde Buseyi beklemeye başladık ama telefonuma gelen mesajla bu planımdan vazgeçtim.
'Güzelim, dışarı gel Harry'le seni bekliyoruz. Öğle yemeği yemeye gidelim. Tommo xx'
'Benim gitmem lazım, sevgili erkek arkadaşım beni almaya gelmiş!' Yanağına öpücük kondurup dışarı yürümeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just A Little Bit Of Love (DÜZENLENİYOR)
Hayran Kurgu"Adın? İpek... Anlamı ne yani İngilizcesi falan var mı?" "Silk." "Kumaş türü gibi yani?" * Eğer olmasını dilediğiniz şeyleri kalbinizden isterseniz, bir gün gerçek olabilirler. Dilediğiniz her şey. Not : Hikayenin tüm hakları saklıdır. İzinsiz b...