Geçen bölüme gelen oylar ve yorumlar için çok teşekkür ederim. Size bir hikaye önermek istiyorum, yeni başlayan ama bayılarak okuduğum, bu hikayeyi yazmaya başladığımda beri yanımda olan buseniallhoran 'ın BİR CİNDERALLA HİKAYESİ... Çok güzel bir hikaye ve okuyunca benim gibi seveceğinize eminim. Teşekkür ederim, iyi okumalar!
BU ARADA ÇOK ÖNEMLİ BİR SORUM VAR: #WATTYS2015 'E KATILMAYI MIYIM? LÜTFEN CEVAP VERİN ÇÜNKÜ DESTEĞİNİZE İHTİYACIM VAR!
*
"Tanrım, birinci yıldönümünüz haftaya ve sen hala ne alacağına karar veremedin!"
"Aslında gayet güzel bir hediye buldum ama bunu yapma diyen sizlersiniz!" diye karşı çıktım.
Ah, evet... Harry ile bir yılımızı doldurmak üzereydik -aslında tanıştığımız günü böyle kabul etseydik çoktan 14 aydır birlikteydik- ve kuliste, karşımda arkadaşlarımla hediye kavgası yapıyorduk. Benim dediklerimi onlar beğenmiyor, onların dediklerini ise ben beğenmiyordum.
Kuliste bu kadar rahat konuşabilmemizin sebebi de çocukların sahnede prova yapıyor olmalarıydı, yani biz bile birbirimizi zor duyuyorduk.
"Kızlar kızlar!" dedi Gemma ellerini havaya kaldırıp. "Burada sevgili küçük erkek kardeşim hakkında konuşuyoruz ve İpek-" Başını bana çevirdi "-hepimiz Harry'e Saint Laurent'ten bir şey alman konusunda hem fikiriz-"
"Ama zaten ordan kendi istediği her şeyi alıyor. Farklı bir şey almam gerekmez mi?" diye sordum.
"Ah, haklısın." dedi tekrar kendini koltuğa atarak.
"Kesinlikle bir tane şampanya al ama." diye ekledi Lou. Aramızda en tecrübelisinin o olduğu düşünülürse bunu bir kenara not almalıydım.
"Hayır!" Gemma bir anda karşı çıkınca hepimiz ona baktık. "Yani, Haz bana çoktan şampanya alacağını söyledi, şampanya almana gerek yok."
"Bir dakika, şimdi sen Harry'nin bana alacağı, hatta aldığı şeyi biliyor musun?"
Başını onaylarcasına salladı. "Tabii ki. Daha hediyeni almadı ama ne olduğunu biliyorum."
"Ve bunu bana söylemek ister misin?"
"Hayır." diye kıkırdadı. "Ama emin ol çok sevineceğin bir şey."
"Yaaa." dedim sızlanarak. "Bari nasıl bir şey olduğunu söyle de ben de ona göre hediyemi alayım-"
"Benden laf alamazsın bebek. Harry'e sorsan daha kolay öğrenirsin belki."
Oflayıp geriye yaslandım.
"Liam bir keresinde bana köpek almıştı, ve o köpek aldığım en sevimli hediyeydi." diyerek bana fikir vermeye çalışan Sophia'ya baktım.
"Siz Sophiam çok tatlısınız, ama Harry'e köpek alacağımı zannetmiyorum." dedim gülerek. "Belki, sadece ona özel olan bir şey yaptırmalıyım?"
"Ne gibi mesela?"
"Bilmiyorum. Örneğin onun adının yazılı olduğu bir ceket ya da gömlek yaptırtabilirim, altına da YSL'den pantalon aldım mı tamamdır. Aman Tanrım!" diyip ayağa fırladım. "Bu mükemmel bir fikir! Hatta ayakkabısını da gömleğiyle aynı desenden yaptırtırım ve Harry istediği zaman onları giyinebilir." Ellerimi mutlulukla çarparak odadaki kızlara baktım.
Lou ve Lottie onaylarcasına elini havaya kaldırmıştı. Sophia ve Buse bu fikri destekleyen mırıldanmalar ortaya koyarken Gemma'ya dönüp konuşmaya başladım: "Ve siz, sevgili Styles, eğer Harry'nin bu konuda herhangi bir şey öğrendiğini anlarsam-" Parmaklarıyla ağzıma fermuar çekiyormuş gibi yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just A Little Bit Of Love (DÜZENLENİYOR)
Fanfiction"Adın? İpek... Anlamı ne yani İngilizcesi falan var mı?" "Silk." "Kumaş türü gibi yani?" * Eğer olmasını dilediğiniz şeyleri kalbinizden isterseniz, bir gün gerçek olabilirler. Dilediğiniz her şey. Not : Hikayenin tüm hakları saklıdır. İzinsiz b...