66. Bölüm

1.6K 83 33
                                    

Zayn... Benim dövmeli kötü çocuğum, Zaynie'm...

Arkasından neden ölmüş gibi konuşuyor olmamız hakkında hiçbir fikrim yok ama bize yaptığı şey aslında buydu. Kalplerimizden birer parça alıp kayboldu...

Açıkçası hiçbir zaman gruptaki favorim Zayn olmamıştı ama her zaman kendime en yakın hissettiğim kişi oydu. Eğer onlarla tanışmak gibi bir fırsatım olsaydı muhtemelen yapacağım ilk şey (Harry'e sarıldıktan sonra) gidip Zayn'e mükemmel bir insan olduğunu söylemek ve diğer hiçbir gerizekalı yazıyı ya da düşüncesiz insanları okumaması&duymamasını söylemek olurdu. Çünkü her ne kadar en güçlüleri ve serti o gibi görünse de aslında en hassas olanı oydu...

Haberi gördüğüm anda ne yapacağımı bilemedim. İlk önce cidden şaka zannettim. Ama resmi yazıyı okuyunca şok geçirdim, ilk birkaç dakika oturduğum yerde falan kaldım. Ağlayamadım, konuşamadım, gruptan ayrılması bana o kadar uzak bir olay gibi geliyordu ki böyle pat diye her şey bir haftada gerçekleşince ne yapacağımı bilemedim.

Şu an bunu yazarken Zayn'in gruptan ayrılmasının üzerinden 28 saat falan geçti ama hala deli gibi hayranlarının paylaştıkları vine'lara, tweet'lere bakıp içimi mahvetmelerine izin veriyorum. Son konserde hepsinin ağlaması (ve bizim o sırada hiçbir şeyden haberimizin olmayışı), Night Changes'ın Zayn'i gördüğümüz son klip olduğunu(ve en azından onunla bir gece çıkmış olmamız)... Birer birer yapboz parçaları gibi yerlerine oturunca her şey ortaya çıktı...

Bazıları Zayn gruptan istemeyerek çıktı, onu yönetim zorladı, ticari istekleri gerçekleşince Zayn geri gelecek diyor (umarım!) bazıları Zayn ve Perrie'nin sadece uydurma bir ilişki olduğunu, Zayn'in hakkında bu kadar çok haber çıktığı için gruptan ayrıldığını, bazıları ise cidden stresten dolayı gruptan ayrıldığını söylüyor. Açıkçası hiçbirisi umrumda değil. Ben onu geri istiyorum. Bu ayrılma haberinin aptal bir anı olarak kalmasını istiyorum.

Daha buraya birçok şey yazmak isterdim ama sizi de kendi düşüncelerime boğmak istemiyorum. Hikaye konusuna gelecek olursak; hayatta Zayn yokmuş gibi hikayeye devam edemem. Hikaye normal olarak devam edecek. Zayn'in olduğu ve Zayn'in olduğu bölümlerle. Hala onun gruba geri döneceğina dair bir inancım var ve eğer yanılıyor olsam bile Malik'i hikayemden çıkarmak gibi bir niyetim yok.

İpek x

*

Yemeğimizi birlikte yiyip Buse ve Niall'ı resmen evden kovduktan sonra -evet onlar en yakın arkadaşlarımızdı ve evet buna kızmamışlardı- izlediğimiz filmi devam ettirmek için koltuğa tekrar kurulmuştum.

"Başka bir şey yapmak ister misin güzelim?" dedi yanıma otururken.

"Filmi bitiremez miyiz?" diye sordum boynumdaki kolyeyle oynarken. Buna gülümseyip cevap verdi.

"Ama seni çok özledim ve bu gece uçağa binip Manchaster'a dönmem lazım."

Eli bacağımda dolaşmaya başlayınca kıkırdayıp elini ittim. "Daha 24 saat bile geçmedi!"

"Sadece benim tişörtümü giyiyorsun ve bu beni-"

"Tanrım duymak istemiyorum!" Ellerimi kulaklarıma kapayıp devam ettim. "Hep böyle olmak zorunda mısın?"

"Böyle yapmak yerine beni öpseydin susardım."

"Ah, istediğin buysa..." Koltukta dizlerimin üzerine gelip dudaklarımı dudaklarına yaklaştırdım. Harry dudaklarını büzüp onu öpmemi beklerken yanağını ve burnunu öpüp geri çekildim.

Just A Little Bit Of Love (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin