Lucy yavaşça gözlerini açtı.Bulunduğu yerden bütün duvarları ve tavanı bembeyaz bir odadaydı.Bir iç çekiş duyduğunda kafasını sesin geldiği yere çevirdi.Lucas yuattığı yatapın kenarındaki sandalyede oturuyordu.Ve endişeli gözlerle Lucy'e bakıyordu.Lucy nerede olduğuna anlam veremiyordu.Lucas Lucy'nin iyi olduğunu gördüğü için derin bir iç daha çekti.Lucy ona sorar gözlerle bakıyordu ve haklıydı da
-Lucas neredeyiz biz.Daha önemlisi burada ne işimiz var(Lucy)
-Lom ile güçleriniz çarpıştığında orada bulunmanız çok tehlikeli olabilirdi ben de bizi buraya ışınladım.(Lucas)
-Peki ya Fairtail üyeleri onlara haber verdin mi?(Lucy)
-Hayır gerek duymadım Lucy-sama(Lucas)
-Gerek duymadım?Lucas biliyorsun onlar benim eski loncam(Lucy)
-Hayır Lucy-sama onlar siizn eski loncanız değil.Eğer öyle olsalardı sizi aynı ülke içinde bulurlardı.Ya da diğerlim ki loncanız bütün ülkeyi dolaştığımız halde sizi arayan tek bir iz ya da ilan görmedik değil mi?Loncanız olsalar bile sizi aramamışlar.Demek ki sizi önemsemiyorlar.Hem yanlarına gittiğinizde sizi kabul edeceklerini nereden biliyorsunuz.(Lucas)
-Hayır haklısın bilmiyorum.Ama(elini kalbini üstüne koydu)hissediyorum tam burada.(Lucy)
Lucy yataktan kalktı ve kapıya doğru yürümeye başladı.Ama sendeledi ve tam düşeceği sırada Lucas onu belinden tuttu
-Lucy-sama gitmeyin.Gururunuzu incitirsiniz sadece.(Lucas)
-Lucas onlar benim ailem.(Lucy)
-Peki ya burası?Burası sizin eviniz değil mi?(Lucas)
-Lom'un loncası hiçbir zaman benim evim olmadı.(Lucy)
-HAYIR.Ben Lom'un loncasından bahsetmiyorum.(elini kalbinin üstüne koydu)burası işte.Burası senin evin.Ben(Lucy'i bıraktı)ben hep...sana çok değer verdim(Lucas)
-Biliyorum Lucas gerçekten çok iyi bir dostun(Lucy)
-Evet tabii dosttum.Dosttum(Lucas)
Lucas son bir kez Lucy'nnin gözlerine baktı.Sonra arkasına döndü ve cam kenarında bulunan sandalyeye oturdu ve dışarıyı izlemeye başladı.Lucy'nin anlamaması ona hiç süpriz olmamıştı.Ve gideceğini de biliyordu.Fairytail'in onu alacağını da.Ama Lucy'nin sözleriyle yerinden sıçradı
-Lucas benimle beraber Fairytail'e gelmek ister misim?Pole Star'ın yeni masterı Eduard olacak.Diğer herkesin aksine sen ve ben oraya ait değiliz.(Lucy)
Lucy ona loncaya beraber girmeyi önermişti.Lucas hiç bu kadar heyecanlandığını hatırlamıyordu.Gözlerini parladığını ve ilk kez yanaklarının yandığını hissediyordu.Mutluydu...
Fairytail'de
-Evet oteliniz için çok üzgünüz.Tabiki zararınızı ödiyeceğiz(Master M)
Nereyse bütün otelin yok olasının ardından bütün zarar otel hesaplarıyla Fairytail üyelerine kalmıştı.Fairytail şimdilik bir barda kalıyorlardı.Oyunların bitmesine sadece iki gün kalmıştı.Tabi dıskalifiye olmazlarsa.Teorik olarak Lom onlara saldırmıştı.Ama onlarda karşılık vermişlerdi.Yani oyunlardan uzaklaştırılma ihtimalleri vardı.Ama bu lu anda kimsenin umurunda değildi.Lucy.Lucy'nin kayboluşu.Herkesin kafasında aynı soru vardı:Ne oldu?Lucy nerede?..Herkes Lucy'nin bir kez daha kaybolmasına çok üzülmüştü ama şüphesiz en çok yıkılan-ve bunu en çok belli eden-Natsu'ydu.Hiç konuşmuyordu ama içindeki sesi susturamıyordu,hiç gülmüyordu ama gözünü her kapattığında Lucy ona gülümsüyordu.Sözünü tutamamıştı yinr.Lucy'i koruyamamıştı.O bir söz vermemeliydi.Kesinlikle tutamıyordu.Lucy yine ellerinin arasından kayıp gitmişti.Rüyalarındaki gibi ne zaman ona dokunmaya çalışşa ona ulaşsa parçalanıp yok oluyordu sanki.Tıpkı yıldızlar gibiydi.Hep oradaydı ama ona hiç dokunamıyordu Natsu.Yaslandığı tahta masaya çarpan bardağın sesiyle kafasın kaldırdı.Gray elindeki iki bardaktan birini masaya koymuştu.
-Hey Gray şu nada kavga etmek istemiyorum.(Natsu)
-Benim tek istediğim de seninle içmek.(Gray)
Sanırım buna ihtiyacı vardı.Gray'in bıraktığı bardağı aldı ve onunla tokuşturup kafasına dikti.Normalde hiç canını yakmayan ateş içinde alev alevdi ve onun canını çok yakıyordu.İçindeki ateşi söndürmek ister gibi içti.Ama hiçbir şey bu ateşi söndürmeyecekti.Natsu kafasını aniden kaldırdı. Tanıdık bir koku aldığını zannedi.Galiba fazla içmişti.Cana buna nasıl dayanıyordu anlamıyordu.Kapı yavaşça açıkıldığında bütün lonca dikkatini kapıya çevirdi.İçeri giren zarif vücud onları şaşırtmıştı. Beline kadar olan saçları güneşte altın gibi parlıyordu.Ama kimse gelenin Lucy olduğuna inanmıyordu.İnanamıyordu.Lucy ve arkasından Lucas master Makarov'un yanına doğru ilerlediler.Lucy masterın yanına vardığında onu Lucy olduğuna inandıracak bir gülümseme oluştu yüzünde.
_Afedersiniz Master Makarov_san acaba sizinle biraz konuşabilir miyiz?Yani bütün loncayla demek istiyorum.(Lucy)
_Lucy neden bir sandalyeye otur muyorsun?Sana sormak istediğimiz şeyler var.Anlatman biraz uzun sürebilir.(Mira)
Lucy bar kısmındaki sandalyelerden birini aldı ve barın ortasına çekti.Fairytail üyeleri onun etrafındaki masalara dağılmışlardı ve hepsi de Lucy'i görebilecek konumdaydı.Lucas ise Lucy'nin hemen başında(koruması gibi)onu Fairytail üyelerinden korumak için duruyordu .Lucy sandalyede dik konuöima geldi ve derin bir nefes aldı.
_Nereden başlayayım?(Lucy)
_Orada aslında ne oldu?(Natsu)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairytail:Lucy'nin geçmişi
Fanfiction_Hey Happy bak bu Lucy hadi! Natsu'nun sesi heyecanlı geliyordu.Ne kadar mutlu olduğu her halinden belliydi.Onu böyle görünce Happy mutluluğunu bozmaya kıyamıyordu _Geliyorum Natsu.Ama yavaşla biraz. Oysa Natsu'nun acele ettiği şey sadece bir hayeld...