Fairytail'e Baskın

916 71 18
                                    

Lucy Natsu'nun ateşine iki kolu açık onu kabul ederek karşılık verdi.Ama Natsu'nun amacı bu değildi ki.Lucy'e yolladığı ateş onun bütün gücünü barındırıyordu ve ölümcüldü.Her ne kadar Lucy'e yetişmeye,önüne geçmeyi onu geri çekmeyi denesede yatişemezdi.Ve yetişemedi.Ateş Lucy'e çarptığı anda geriye savruldu.Karşılık vermeyi denememişti bile.Ortalık toz dumana boğulmuşken Natsu'nun ejder gözlerinin bile zor görebildiği-ki iki metre ötesinde_bir ışık yayıldı Lucy'den ve hemen söndü.Ve ışın sönmesiyle eş zamanlı iki çığlık bütün arenayı titretti.Biri Natsu'ya aitti.Lucy'i kollarına almıştı.Lucy ağır denenilecek bir biçimde yaralanmıştı.Ve bilinçli olmanın ötesinde zar zor nefes alabiliyordu.Natsu yine yapmıştı işte.Yine her yeri yıkmıştı ama ilk kez,bir yerleri yıkmak gücünü kullanmak ilk kez bu kadar acıtıyordu.Lucy'i koruyacağına söz vermişti ama onu kendi elleriyke yaralamıştı.Onu koruyamamıştı.Kendinden koruyamamıştı,bencilliğinden koruyamamıştı.Tıpkı Tartarus savaşında oluğu gibi.Onu iç canavarından koruyamamıştı.Yine... Lucy'i kıcağına alıp Wendy'e yaşlı kadına...Onu iyileştirebilecek her hangi birine götürecekti ama iki güçlü kol onu durdurdu.
_Yıldız Prenses'den uzak dur.Lucy_samadan uzak dur.Ellerini çek onun üzerinden(Lucy'i Natsu'nun kucağından alıp kalbine bastırdı başını)ona yapabileceğin en büyük zararı verdin.Bir daha yapmana izin vermeyeceğim.(Arkasını dönüp yürümeye başladı sonra durup Natsu,'ya döndü.Gözlerinde Natsu'nun _kendinden_tanıdığı bir öfke vardı)Unutma Lucy_sama izin vermeseydi onu asla yenemezdin.(Lucas)
Natsu'nun şaşkın ve kızgın bakışları arasında Lucas kucağında baygın duran Lucy'i loncasına götürdü.Orası güvenlimiydi?Hayır.Ama Lucas onu ne olursa olsun koruyacaktı.Master Lom'dan be şu...Şu kendisine öfkeyle bakan sakura saçlı çocuktan,gerekirse tüm dünyadan...Ve Natsu'nun elinden yine hiçbir şey gelmiyordu. Natsu yine Lucy'nin gidişini izliyordu.Yine.Ve yine ona engel olamıyordu.Onu kendisinden alanlara engel olamıyordu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Lucy-sama'yı getirdim.Üzgünüm rahatsız etmek zorundaydım Mana.(Lucas)

-Lucy?Şu bahsettiğin kız bu demek Lucas-kun.İyide bu kıza ne oldu böyle.Çok kötü yaralanmış.(Mana)

-Boşver Mana.Bir canavar ona saldırdı ve ben onu koruyamadım diyelim.Sen onu iyileştirebilir misin ?(Lucas)

-Bilemiyorum çocuğum.Kız çok kötü yaralanmış.(Mana)

-Ben daha kötü durumdaydım Mana.(Lucas)

12YIL ÖNCE

Duvara yaslandı küçük çocuk.Boyunundaki ve karnındaki yaralardan  şimdiye kadar ondan çok daha iri birini bile öldürebilecek kadar kan kaybetmişti.Oysaki tek yaptığı arkadaşlarıyla biraz daha oymak istemekti.Ve sonrası...Bakıcı onu bir saat aralıksız dövmüştü.Acımaksızın eline ne geçtiyse vurmuştu.Ama en acıtanı her tarafına sapladığı sivri sopaydı.Sonra onu sokağa atmıştı.Öleceğinden emindi.Ve yetimhanede ölmemeliydi...Duvara biraz daha sindi ve bütün ağırlığını duvara verdi.Yaşadığı bütün şeylerden sonra böyle bir yerde öleceğini düşünmemişti.Kardeşini koruyacağına söz vermişti.Annesine söz vermişti.Kardeşi o olmadan asla hayatta kalamazdı.O çok narin ve saftı .Narin ve tertemizdi.Yaşayamazdı.Duvarın dibine diz çöktü.Artık ssonunun geldiğini düşünüyordu.Küçücük bedeninde bulunan kanın çoğunu arkasında bırakmıştı ve hala bırakmaya devam ediyordu.Ama artık arkasında oluşamn kandan iz bile belli belirsizdi.Tıpkı görüşü ve geleceği gibi ölüyordu.Gözleri kapanmadan önce görebildiği tek şey diyerlerinden farklı ve sarı bir yıldız oldu.

.

.

.

-Hey küçük kalk artık istersen bir haftadır uyuyorsun ve nerenden çıkabildiğini bilmediğim bir şekilde horlayabiliyorsun.(Mana)

Fairytail:Lucy'nin geçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin