_Üç kapı aynı anda açıldığında Lucy eliyle büyü kullanabilir.(Master Mavis)
_Bu kayıp büyü mü?(Erza)
_Yani Lucy artık kayıp büyü mü yapabiliyor.(Mira)-Evet.Hem sadece kayıp büyü de değil.Yıldız ruh büyücülerinin sınırını kırması çok zordur ama eğer kırabilirlerse istedikleri büyü tipini kullanabilirler.(Master Mavis)
-Nasıl yani anlayamadım.Sarışın istediği büyüyü kulanabiliyo mu yani şimdi.Şanslı kız.(Gajeel)
-Peki bu nasıl olabilir.Yani bu gücü nasıl kazandı?(Erza)
-Büyü gücünü kazanmadı.Zaten içinde vardı.Ama kullanamıyordu.Sadece onu serbest baktı(Master Mavis)
-Harika değil mi Natsu?(Happy)
-Lucy oradan ne zaman çıkacak?(Natsu)
-Bunu biz belirleyemeyiz Natsu.(Master M)
-Lucy oradan ne zaman çıkacak?(Natsu)
-Natsu...(Master M Erza'nın sözünü böldü)
-Ben ona güveniyorum.Yakında oradan çıkacak(Master M)
-Lütfen...Lucy(Natsu)
ARENADA
-Sen.Lynx'e yaptığını ödeyeceksin.(Lucy)
-Sanki o öldü.Merak etme şarışın o yaşıyor.Senin aksine o yaşayacak.(Rocar)
Bunu söylemesiyle Lucy'nin büyüsünü dağıtması br oldu.Ama Lucy bunu bekliyormuş gibi bir adım bile gerilemedi.Rocar ayağa kalktı.Ama bu sefer gülümseyen o değildi.
-Evet kalk.Senin aksine ben savunmasız bir düşmana vurmam.(Lucy)
-İşte bu gurur yüzünden öleceksin(Rocar)
Rocar eliyle siyah bir top oluşturdu.
-Bu büyü senin bir tek vücüdünü değil zihninide öldürecek.Seni yavaş yavaş öldürecek.Sadece canının acıtmayacak .Hanüsülasyonlar gördürecek.Ve bu büyü sırf seni öldürebilmek için oluşturuldu.(Rocar)
Aynı anda topu fırlattı.Lucy isa sağ elini içinde oluşturduğu sarı bir ışıkla topa doğru uzatmaktan başka bir şey yapmadı.Top Lucy'nin eline çarptığı anda yok oldu.Lucy gülümsedi.Ama sadece ağzıyla.Gözleri öfke saçıyordu.
-Bitirdin mi?Ayoksa karavanalarını biraz daha çekeyim mi?(Lucy)
-Sana son bir öpücüğüm daha var sarışın(Rocar)
Ve eliyle 10 cm yarı çaplı bir küre oluşturdu.Siyahlığı yüzünden gecenin içinde kayboluyordu.Sonra topu fırlattı..Ama seyircilerinn bunu farketmesinin sebebi ilk önce rüzgarından Lucy'nin saçlarının uçusması sonra da Lucy'nin eliylini kaldırıp bir kalkan oluşturmasıyla eşzamanlı olan parlamaydı.Siyahlığın kaybolmasıyla Lucy'nin kalkanıda kırıldı..Eş zamanlı olarak Lucy'nin bile duyabileceği bir çığlık duyuldu:LUCY...
FAİRYTAİL KULİSİNDE
-LUCYYYYY(Natsu)
-Natsu sakin ol.Lütfen(Erza)
-Natsu-san lütfen sakin olun.(Wendy'nin gözleri dolmuştu)
-Natsu.Bak Lucy iyi.(Happy)
-Lucy...İyi misin?(Natsu)
ARENADA
-Beni durdurmak için(öksürdü)daha fazlasını yapman gerek.Lynx'e yaktıklarından sonra bana ne yaparsan yap seni yok etmeden bir yere gitmeyeceğim.(Lucy)
-Görücez.(Rocar)
Lucy ellerini birbirine vurdu va iki yanına açtı.Aynı anda üzerindeki kıyafet gece siyahı takım yıldızlarıyla bezeli bir zırha dönüştü.Ama bu metal değildi.Hatta dünya üzerinde bulunan hiçbir maddeden yapılmamıştı bu zırh.O gece göğünün altında görülen tek şey iki yandan bağlanan saçları ve kahverengi gözleriydi.Sonra ellerini öne uzattı ve saldırıya başladı.
-Kayan yıldızların ateşi.(Lucy)
Üzerindekş kıyafeteki yıldızlar parladı ve bütün ışıklar birleşerek tek ışık oluştu.Ve by ışık Rocar'a yöneldi .Rocar yere eğilerek ışığı savurdu.Ama ışık dönerek ona hareket etmesine fırsat vermeden Rocar'ı vurdu.Tökezledi ama doğruldu.Ama ardından etrafında bütün vücüdunda takımyıldızları belirdi.Bütün vücüdunu sarmışlardı.Rocar endişeyle bu yıldızlara baktı.Ve Lucy hizsiz sayılacak ama nefretin sezilebileceği bir ses tonuyla konyştu.
-Bu yıldızlar senin işaretin gibi değiller.İnsana acı vermek için değiller.Ya da...canavarlara.BU sadece tıpkı şu yıldızlar gibi senin büyünü yönetmemi sağlar.Yani bana bir kere yaptığın büyüyü bir daha yapamayacaksın.Aslında seninle savaşmayı isterdim.Ama bu iş çok uzadı.Kazanmam gereken bir yarışma var.Arkadaşlarım için.Loncam...
FAİRYTAİL KULİSİNDE
-*Fısıldar*Fairytail.Lucy.Ait olduğun yer Fairytail.Senin loncan Fairytail.*(Natsu)
-Bir şey mi dedin Natsu?(Mira)
-Lütfen Lucy.Biz burdayız.Senin için.Sadece hatırla.(Natsu)
ARENADA
-Benim loncam Pole Star için kazanmam gerek.Master Lom bunu için kesir emir verdi.Bu iş burada bitiyor.
Gökyüzü ses ver,gökyüzü açıl
Kainatın yıldızları çarpışın
Bütün muhteşemliğinizle bana kendinizi gösterin
Tetrabiblos.Ben yıldızların hükümdarıyım
Benim ihtişamım mükemmel
Açıl vahşi kapı
Gökyüzündeki 88 yıldız
Açıl(Parla)
URANO METRİA
-Şu gece göğünün bütün yıldızları altında ben YENİLMEZİM(Lucy)
Lucy urao Metrai'yı kullandıBütün arena eberjiyle doldu. ve birden güneş kararıp yerini yıldızlara bıraktı.Saldırı doğruca Rocar'a isabet etti ve onu nilüfer savaş alanı ve dev heykellerden birini yok etti.Güneş yeniden ortaya şıktığında ayakta bir tek Lucy vardı.Rocar ve savaş alını yok olmuştu.Lucy gözlerini açtı ve kaldığı yerden tekrar koşmaya başladı.Bütün seyirciler çıldırmıştı.Lucy'nin gücü diğer alanlarıda etkiledi ve bütün çarpışma odaları yok oldu.Bulunduğu oda yok olmadan ve içindeki herkes geri ışınlammadan önce Juvia odadan çıkmayı başardı.Ve acilen çıkışa koştu.Bu güç dalgasının nereden geldiğini bilmesede yolunun üstündeki herkesin geri ışınlandığı kesindi.Hiçkimseyle karşılaşmadan çıkışın olduğu sokağa geldi ama o anda sunucu tekrar konuştu.
-Evet sayın seyirciler.10.Büyük büyü oyunlarının ilk elemesini hiç yanmadan tam 30 puanla bitiren yarışmacı:Pole Stra'dan Lucy(Sunucu)
-Lucy hiçkimseye selam vermeden kulisine yürümeye başladı.Ama Pole Star kulisinden gelen bir ses onun dikkatini oraya topladı.
-İşte bizim Yıldız Prensesimiz.Harikaydın Starlet*.(Edward)
Bütün seyirciler aynı anda tezaurata başladılar.:Starlet.Starlet...Ama onlar Lucy'nin umrunda değildi.Onun aklındaki tek şey arenada savaşı esnasında duyduğu o ses.Adını haykıran o ses.O ses çok tanıdıktı ve nedense ona sevgiyi çağrıştırıyordu.Sıcacık ve güven doludu.O sesi bir yerden tanıyordu,sanki hatırlıyordu.O ses sanki Natsu.Diye geçirdi. Evet o ses hatırladığı tek isime aitti.O gizemli kişiye NATSU.
*Starlet latincede ''Genç yıldız.yıldız prensesi ''demektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairytail:Lucy'nin geçmişi
Fanfic_Hey Happy bak bu Lucy hadi! Natsu'nun sesi heyecanlı geliyordu.Ne kadar mutlu olduğu her halinden belliydi.Onu böyle görünce Happy mutluluğunu bozmaya kıyamıyordu _Geliyorum Natsu.Ama yavaşla biraz. Oysa Natsu'nun acele ettiği şey sadece bir hayeld...