Bir Saatlerin Ardından

897 58 20
                                    

-Bu seferki savaş alanımız bir orman sarışın.Bakalım hareketlerimi iyi öğrenebilmişşmisin(Luma)

-Bu hiç bitmeyecek değil mi?Her bir saatin ardından zaman başa gönücek.(Laxus)

-Yok canım biter biter merak etme.Ama şu anda çok eğleniyorum(pisikopatça sırıtır)belki birkaç tur daha atarız.(Luma)

-Eğlenmek.Sana göstericem.Sadece bekle.(Laxus)

-Beklemek mi Laxus?Ben seni bir saatir bekliyorum.(Luma)

Laux ve Luma savaşmaya başladılar ve bir saatin ardından alan yok olmadan ve geçmişe dönmeden önce Laxus Luma'ya doğru koştu ve ona dokunduğu anda alan yok oldu.Başlangıçlarındaki pozisyonlarına döndüler.

-Bu kaçıncı oldu sarışın? 10.,11.?(Luma)

-15.(Laxus)

-Zaman ne kadar çabuk geçiyor( Luma)

-Öyle.Bir daha başlamak ister misin?Bu sefdeski arenayı ban seçicem(Laxus)

-Sende zevk alıyorsun değil mi?Pekala nasıl bir arena istersin?(Luma)

-Bulutsuz açık bir tepe istiyorum(Laxus)

-Garip bir seçim.Ama neden olmasın.Başlamadan önce söylemek istediğin bir şey var mı?(Luma)

-Arkanı iyi kolla(Laxus)

-Nasıl istersen(Luma)

Yeni sahayı oluşturdu.Saha tıpkı Laxus'un istediği gibi bulutsuz açık bir tepeydi.Luma savaş pozisyonunu aldı ama Laxus yerinden kıpırdamadı.Luma buna şarımıştı.Ama blöf yaptığını düşündü.Oluşturduğu eneji topunu Laxus!a fırlatırken onu izliyordu.Laxus elini bile kıpırdatmadan kendisine gelen topu izliyordu.Eberji toku Laxus'u bir milimle teğet geçerek  kayboldu.Luma Laxus'a sinirle ve -belli etmememeye çalısada belli ettiği-korkuyla bakıyordu.Laxus ise yerinden hareket etmeden gülümsüyordu.

-Onca savşmadan sonra sihirini çözdüm.Aslında şu andada hiç savaşmıyoruz değil mi?Senin büyün sadece bir yanılymaca.Aslınada şu anda benim beyinimde bir hanüsülasyon bu.Bir çeşit rüya.Bu yüzden,bu ruyayı sen yaptığın için istediğini yapabiliyorsun.Ve beimle rüyamda savaşırken senin için harcadığım gücü vücudumdan çekiyorsun.Ama bu sadece bir rüya olduğu için çekebildiğin güç çok az.Bu yüzden defalarca işlemi tekrarlıyorsun.Çünkü beni yenmenin tek yolu bu.Ve savaşlarımız hep birer saat sürüyor çünkü en uzun rüya sadece birkaç saniye.Ve yaklaşık üç saniye dolduğunda rüya bitiyor.Ve ben hep zaman hiç geçmemiş gibi hissediyorum oysa birkaç saniye geçmiş oluyor.ZAMAN DURMUYOR.Yada geri dönmüyor.Buraya kadar doğru anlayabilmişim mi?(Laxus)

Luma Laxus'a öfke_ve saklamaya çalıştığı korku-dolu bir bakış attı ama istifini bozmadı.Yüzüne-bu sefer biraz zorlanarak-bir sırıtış yerleştirdi.

-Tebrikler sarışın.İyi anlamışsın.Ama bana hala saldırımdan nasıl kurtulduğunu anlatmadın.(Luma)

Laxus'un saldırısından nasıl kurtulduğunu biliyordu.Ama bilerek yaptığına inanmıyordu.İnanmak istemiyordu.Çünkü eğer Laxus onun büyüsünü öğrenirse kesinlikle yenilirdi ve Nail-san'ın yanında yenilmek bir seçenek değildi.Sorusunun cavabını almak için kafaını kaldırdığında Laxus'un kendinden emin gülümsemesiyle karşılaştı.Anlamıştı.Laxus iki yanına uzattığı ellerinden birini yumruk yaptığı anda Luma acı içinde bağırmaya başladı.

-Evet.Büyünü çözdüm(elini biraz daha sıktı ve Luma'nın bağırışları biraz daha arttı)Benim rüyamdayız.Ve sen benim Rüyama kendini elektron boyutunda küçülterek gerçek bedeninle giriyorsun.Bu sahada acı çekecek,sara görecek yegana kişi sensin aslında.Ve bende bunu sağlayacağım.(Lumanın yanına gitti ve ona yumruk atmaya başladı)Sana hiç görmediğin bir ders vericem(yumruk).Arkadaşımın adını azına aldığın için.(yumruk)Lucy'e bulaştığın için.(yumruk)(Lumayı yakasından tuttu ve yüzüne yaklaştırdı)bir Fairytail büyücüsüne bulaştığın için.(Laxus)

Laxus'un  Luma'ya attığı son yumruktan sonra Luma artık kalkamayacağı şekilde yere yığıldı ve hemen ardından Saha silindi.Saha ayakta bir Laxus ve onun ayakları dibinde yatan Luma vardı.Sonra sunucunun sesi duyuldu.

-Evet sayın seyirciler Bürük büyü oyunlarının ilk gününün ilk yarışmasının galibi Laxus.Ve son ikili mücadeleyi sadece iki dakikada kazandı.(sunucu)

Laxus gülümsedi.Bayılmadan önce''iki dakikada gücümü iyi çekmişsin Luma''diye mırıldandı.Ve bir daha gözlerini açana kadar söylediği son söz bu oldu.Fairytail büyücüleri Laxus'u Revire götürdüler.Sadece gücü eksildiği için bayılmıştı ama kimse bunu merak etmiyordu.Hepsi Laxus'un iyi olduğunu biliyordu.Fairytail perilerini asıl merak ettiği şey Laxus'un Lumayı nasıl o kadar çabuk yenebildiğiydi.Kimse Laxus'un''bir saatlerin ardından''kazandığı zaferin sırrını bilmiyordu.Ve bunu bilen tek kişi Laxus.Şu anda olanları anlatamazdı.

Pole Star Kulisinde

Bunu nasıl yaparsın Lucy?Diye gürledi Master Lom.Tıpkı Natsu gibi o da Lucy'nin büyü izini tanımıştı.Ve Eduard'ın yenilmesinin sebebinin Lucy olduğunu anlamıştı.Onlara ğhanet etmişti Lucy.Ama Master Lom'un umurunda olan Eduard'ı yenmesi değildi.Master Lom'un umurunda olan Lucy'nin Fairytail'e yardım etmiş olmasıydı.Fairytail'e.Loncasına.Master Lom'u kızdıran Lucy'in yardımı değildi.Yardım ettiği kişiydi.Onu kızdıran şey ihtimallerdi.Fairytail'in kendisinden güçlü olma ihtimali,En güçlü oyuncusunun kaderini diğer üyeleriyle paylaşma ihtimali.Ama en kötüsü Lucy'nin hatırlaması ihtimali.Öyle bir şey olursa güçsüz kalırdı.Ölürdü.Hayır Master Lom bun aizin verremezdi.Vermeyecekti

-Lucy.Bu günün geri kalanında otele dön.Ve Lucas'ın yanından sakın ayrılma(Lucas'a döndü)Onu sakın yalnız bırakma Lucas.Kimseyle konuşmayın.Yolda asla durmayın.Ve(gözlerini kısarak Lucy'e iğneleyici bir bakış attı)O dasından çıkmasını izin verme Lucas.Şimdi,gidin(Master L)

-Ama Master Lo-(Lucas Lucy'nin sösünü kersti)Emredersiniz Master Lom.Lucy-sama gitmemiz gerek(Lucas)

Lucy'i kolundan tuttu ve adeta iteklerek kulisten çıkardı.Lucy kolunu çekmek istesede Lucas izin vermiyordu ve her kurtulmaya çalıştığında daha da sıkıyordu.Sonunda arenanın kapısından çktıkları anda Lucas Lucy'nin kolunu bıraktı.Lucy kolunu ovdu ve hışımla Lucas'a döndü.Lucas başını eğmişti.Saçları gözlerini gölgeliyordu.Ama gözlerini görülmemesi garip öfkesini saklıyamıyordu.Lucy onunla konuşurken yumruklarını dahada sıkmakla yetindi.

-Lucas ne yapıyorsun sen?Ne yaptığını zannediyordun?Beni ne hakla oradan çıkarırsın.Eduard'ın Laxus'a yapacağı şeyi sen de biliyordun.Onu öldürebilirdi.Ne yapsaydım.Birinin ölümünü mü izleseydim?Sende biliyorsun Lucas(Lucy Lucas'ın kolunu tuttu ve yüzünü öfkeyle ona yaklaştırdı.Lucas saşkınlıkla kafasını kaldırdı ve gözlerini Lucy'nin hayran olduğu gözlerine dikti)Master Lom Laxus'un ölümünü umursamazdı.Onun umurunda olan tek şey kazanmak ve güç.Ondan...Ondan nefret ed-

Lucas Lucy sözünü bitremeden bileklerine yapıştı ve...

Fairytail:Lucy'nin geçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin