Yıldızlara Kimse Dokunamaz

919 61 33
                                    

Lucy sözünü bitiremeden Lucas bileklerine yapıştı ve onu kendine çekti.Aynı anda Lucy nefesinin kesildiğini hissetti.Lucas....Lucas ona çok sıkı sarılmıştı ve sarılmaya da devam ediyordu.Lucas'ın sıkmasından dolayı kolları acıyordu ama Lucas'a bırak diyemiyordu.Lucas Lucy'i kendine bastırdıkça Lucy Lucas'in göğüsüne daha çok gömülüyordu.Çünkü an fazla çenesine geliyordu.Şu andaki pozisyonları Lucy'e çok garip geliyordu.Lucas'ın kendisine neden sarıldığına anlam verememişti.Lucas hep yanında olmuştu evet ama bunu sadece görevi için yapmamış mıydı.Lucas kendisine karşı hep mesafeli olmuşken şimdi kendisine bu kadar sıkı sarılmasına anlam veremiyordu.Lucas Lucy'i kendisine o kadar bastırmıştı ki Lucy Lucas'ın kalp atışlarını duyabiliyordu.Kalbi çok hızlı atıyordu.Hızlı ve ritimsiz.Ve en az kalbi kadar düzensiz soluklarını ensesinde hissediyordu Lucy.Lucas onu gittikçe daha çok sıkıyor,Lucy'nin kolu daha fazla acıyordu.Kolunun açısından ağzından çıkan bir inleme Lucas'ı Lucy'den ayırdı.Lucas Lucy'e bir rüyaya bakıyormuş gibi bakıyordu.Sanki bir yıldızmışçasına.Ve sanki bir yıldıza dokunmak istermiş gibi Lucy'e elini uzattı.Ama yıldızlara kimse dokunamaz.Eli Lucy'e ulaşmadan havada durdu.Elini yavaşça yanında sabitledi ve başını iki saniyeliğine eğdi.İki saniyenin ardından başını yavaşça kaldırdı ve Lucy'e baktı.Gözlerindeki hüzün her ne kadar saklamaya çalışsada belli oluyordu.
_Lucy-sama,Master Lom'un emiri var gitmeliyiz.(Lucas)
_Gitmiyorum.O adamin sözlerini dinlemekten bıktım.(Lucy)
(Lucas derin bir nefes aldı ve Lucy'e daha önce hic kullanmadığı içten sesiyle konuştu)_Lucy_sama.Biliyorum.Ben de masterı sevmiyorum.Ama mecburuz.Onu dinlemeye mecburuz.Siz bütün lonca üyelerin bırakamazsınız.Hepsine karşı kendinizi sorumlu hissediyorsunuz.Kızmayın ama lonca üyeleri benim umurumda değil.Beni orada tutabilecek kadar umurumda değiller.(Lucas)
_O zaman neden halen bu loncadasın.Neden gitmedin Lucas?(Lucy)
_Çünkü bu hayattaki en değerli şeyim o loncada.Ve oraya mahkûm.Onu Master Lom'dan korumaya mecburum ben de(Lucas)

-Lucas...(derin bir nefes aldı ve kafasını salladı)Hayır.Boşver.Hadi gidelim.(  Lucas'a döndü)Ama eğer istersem loncadan ''sensiz''çıkıcam ve sen inkar etmeyeceksin(Lucy)

(Lucas Lucy'nin arkasından ilerlerken kafasını öne eğdi)-Nasıl isterseniz Lucy-sama.(Lucas)

FAİRYTAİL KULİSİNDE

-Huh?Levy,Lucy'i hiç gördün mü?(Erza)

-Hayır.Lu-chan Laxus'un savaşından sonra bir daha kuliste bile görmedim.(Levy)

-Gitti(Natsu)

-Gitti mi?Siz onu gördünüz mü Natsu-san?(Wendy)

-Hayır görmedim ama gittiğini bilmem için görmem gerekiyor.(Natsu)

-O zaman gittiğini nereden biliyorsun Salamander?Mağlum mu oldu?(Gajeel)

-Hayır.Sadece mantık.Lom'da bizim gibi Laxus'a Lucy'nin yardım ettiğini anladı.Ve bu yardımın-öyle umuyorum-bir hatırlama olarak yorumladı.Ve şu anda Lucy'nin bizi hatırlaması hiç işine gelmez.O yüzden peşinden Lucas denen adamla Lucy'i otele yollamış olmalı.(Natsu)

-Ç...çok mantıklı.Natsu!Bunları sen mi düşündün?(Erza)

-Evet(Natsu)

-Bunlara tek başına mı düşündün ateş beyinli?(Gray)

-Senin anlayamamana şaşırmıyorum bu beyinli(Natsu)

(kafa kafaya verdiler)-Ateşli teme(Gray)

-Buzlu teme(Natsu)

-Şöminel ateşi(Gray)

-Donsuz lale(Natsu)

-YETER.(Erza)

-A..Aye(Gray\Natsu)

-Mina!Bakın yeni yarışma başlamak üzere(Happy)

-Kimle kim arasında acaba?(Cana)

-Umm,,burada yazdığına göre Jura-san ve Nail-san'ın arasındaymış(Wendy)

-Nail?Nail kim ki?(Natsu)

-Bilemiyorum Natsu-san(Wendy)

-Siz Nail mi dediniz?Demek sonunda şu Nail'i görebileceğim(Laxus)

-Laxus!Senin burada ne işin var?Dinlenmen gerek(Mira)

-Ben iyiyim Mira.Ayrıca bana yatmamı söylecek birine ihtiyacım yok(Laxus)

-Yare yare.Seni düşünmekte suç(Mira)

-Laxus.İyi misin?(Erza)

-İyiyim dedim ya.Hem büyütülecek bir şey olmadı.(Laxus)

-O zaman savaş benimle Laxus.(Natsu)

Natsu Laxus'un üzerine saldırdı ama onu Mira karşıladı.ve Natsu'yu saldırmamaya ikna(!)etti.Bu arada arenada savaş başlamıştı.Jura-san sahaya çıktı.Ardından Vindicta loncasının kapısından kapşonlu biri göründü.Jura-san'ın karşısında geldi ve durdu.Maçı başlatan gong duyulduktan sorna Jura-san hemen saldırmaya başladı.Kapşonlu adam sadece kaçıyordu. Yaklaşık on dakika sonra durum hala aynıydı.Jura-san saldırıyor,kapşonlu adam ise sadece kaçıyordu.Sonra kaçşonlu adam aniden hareket etmeyi durdurdu ve kapşununu çıkardı.Güneş sarısı saçları ve kahverengi büyük gözleri vardı.Olduğu yerde öylece dikilmeye başladı ve bu hareketsizliğiniğ Jura-san'ın ona saldırdığında da yerinden kıpırdamadı ve onun saldırısını tek elini kaldırarak bir anda yok etti.Tribünler hatta büyücü kulisleri bile derin bir sessizliğe büründüller imkansızdı.Jura-san'ın saldırısını birinin bu kadar çabuk durduması imkansızdı.sahanın büründüğü sessizlik kapşonlu adamın ayak sesleriyle biraz olsun bozuldu.Kapşonlu adam Jura-sanIn  karşısına ilerlerken Jura-san dahil sahada başka hiçkimse hareket etmiyordu.Kapşonlu adam Jura-san'ın yarım yirmi santim ötesinde durdu.

-Ben Nail.Vindicta loncasının en iyi büyücüsü.Siz Jura-san on aziz büyücüden birisiniz.Normal şartlar altında karşılaşmak isterdim.Ama malesef burada bulunma amacımı gerçekleştirmek için sizi yenmem gerek.(ellerini iki yana açtı ve Jura-san'ın altında bir büyü çemberi oluştu.Jura-san hareket etmeye çalışsada büyü çemberi onu bir hapse almıştı)Merak etmeyin en kısa sürede yenilmeniz için en yüksek seviyede büyü kullanacağım.Büyü çemberi parlamaya başladı ve üç saniye sonra bütün sahayı dolduram bir büyü gücü saçıldı.Büyü gücü o kadar büyüktü ki tamamen bitmesi iki dakikayı buldu.Büyü gücü bittiğinde Jura-san yerde boylu boyunca uzanıyordu.Nail ise ayakta ona saygı duruşunda bulunuyordu sanki.Sonra kafasını kaldırdı ve Fairytail kulisine döndü.Arkasını dönüp gitmeden önce Natsu'yu kendine düşman etmeye yetecek sözler sıraladı.

-Seni bulacağım Lucy Heartfilia.Seini bulacağım.(Nail)

Fairytail:Lucy'nin geçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin