GERÇEK SAKLANMAYI SEVMEZ

1K 60 23
                                    

Lucy ise suçlulukla bakıyordu.Özur diler  gibi,af diler gibi ve haklıydı.

_Şey ben Lucy değilim.(cümlesini giderek dahada artan bir hızla devam etirdi)Loncadan Master Lom'a belli etmeden çıkmanın tek yolu buydu(yutkundu)bu yüzden Lucy ile böyle bir kandırmaca hazırlamak zorunda kaldık.O benim görünümümü aldı,Lynx onunkini ben de onun görünümünü.Yaptığımız buyu bunu gerektiriyordu(Natsu"ya döndü)ben cok özür dilerim.Natsu bu karşısındaki kıza baktı.Gerçekten Lucy gibiydi.Görünümü Lucy gibiydi.Ama gözleri...Hic Lucy gibi bakmıyordu.Lucy cesur bir şekilde bakardı,gözleri parkları arkadaşlarına bakarken,kendisine bakarken gözleri parlardı Lucy'nin.Duruşu da hiç Lucy gibi değildi.Lucy kendinden emin dururdu.Kendine her seyitle güvenen bir duruşu vardı Lucy'nin.Aslında farketmişti Natsu en başından bu kızın Lucy olmadığına emindi çünkü Lucy onun...İçinde şaşırsada bir hayel kırıklığı yoktu.Çünkü o biliyordu Lucy'i geri almak o kadar kolay değildi ve onu geri alacağı zaman şu an değildi.Natsu bunu biliyordu hissediyordu.İçinde tıpkı İgneel'i aradığı zamanki gibi bir boşluk vardı.Ama bu biraz daha farklıydı sanki açıyordu,sanki bomboştu hayat ,sanki sahipsizdi,sanki sanki....Sonra gözlerini karşındaki kıza çevirdi eğer o Lucy değilse(ki değildi) kimdi o?

_Kimsin sen?

Natsu bir konuşmayı bölmüştü.Kapşonlu kadın bir şeyler anlatıyordu.Natsu'yu duyunca irkildi ama sanki bunu bekliyormuş gibi cevap verdi

_Flare.Ben Flare Sakura saçlı.Lucy su anda loncada benim görünümümde.
POLE STAR'DA

Mater L Flare'yi odaya adeta fırlamadan önce Flare bir soru sorabildi.

_Ne hakkında konuşucaz master?

_Senin o çok yakın ihanet ettiğin arkadaşın Lucy hakkında konuşucaz.
Lucy hakkında.Master benim hakkımda Flare'yle ne konuşacak ki?Hem su ihanet etme meselesi ne?Yoksa Flare hakkımda birşey mi biliyor?O zaman master da hakkımda bir şeyler biliyor.Neler oluyor Gerçeği öğreneceğini hissetti Lucy.Saklı kalan şeyleri
GERÇEK SAKLANMAYISEVMEZ

ve şimdi Lucy için ortaya çıkacaktı. Tabi o bölmeseydi.

_Peki master(Flare/Lucy)

_Master hayır...

FAİRYTAİL'DE

İste bu yüzden Master Lom Lucy'e muhtaç.Eğer Lucy olmazsa o büyük gücüde olmaz(Flare/Lucy)

_Ve sen bunca zaman buna izin verdin öyle mi?(Erza hic olmadığı kadar sinirliydi)

_Ben çok üzgünüm.Ama eğer susmazsam(Duraksadi ve sanki birisinin ölümüne karar vermiş gibi devam etti)kardeşimi öldüreceğini söyledi.(Ağlamamaya çalışarak)Bu yüzden ona hiçbir şey söyleyemedim yada size.(Flare\Lucy)

-Peki neden şimdi söyledi  öyleyse.(bağırmaya başlar)Neden bunca zamandan sonra şimdi.Neden en baştan bize gelmedin.En azından haber göndermedin.Neden şimdi?NEDEN?(Levy)

-Ş şey ben şey kardeşimin zarar görmesini istemedim.Ben şey ben artık anladım ki ben bir şey yapmadıkça kardeşimi bırakmıyacak

-Yani kendi korkuların yüzünden başka birinin hatta bir çok kişinin  canının yanmasına izin verdin.Ve bunlardan biri LUCY.Ona karşı hile yaptığında bile senin için endişelenen Lucy.Devlerin ülkesinde bizi sana yardım etmeye ikna eden Lucy.Ve sana şu anda bile yardım eden Lucy.(Natsu.Bunu tıpkı Gerard'la konuştuğu zamandi gibi başı eğik ve gözleri siyahlıktan görünmez bir biçimde söylemişti.)

(Master M Natsu'nun yanına gitti ve elini omzuna koydu.)-Natsu biliyorum.Ben de onun yüzünü dağıtmak istiyorum.Ama sabret.Biraz daha sabret.Flare'nin anlattığına göre şu nada eğer Master L'e bir zara gelirse Lucy'e de zara gelir.Sadece biraz daha sabret.Biraz daha.(Master M)

-Ben sadece Lucy'i geri istiyorum.Onu iki yıldır bekliyorum.Şimdi iki adılık yakınımda ama her zamankinden daha uzak.Rüyalarımda artık onunla göreve çıktığımı bile göremiyorum.(Başını kaldırdı ve büyük yeşil gözlerini Master M'e dikti)Ben sadec Lucy'i geri istiyorum.Ona söyleyecekleri var.Ona bir teşekürüm var:O İgneel'ı kurtardı,beni kurtardı.Ona söylecek bir çok şeyim var...Ben sadece Lucy'i geri istiyorum.Çünkü(yutkundu)onu çok özledim.(Sonra Happy'e döndü.)Gidelim Happy.(Natsu)

-Aye(Happy)

Sonra Happy'le bereber bardan çkıp sokağa daldı ve aynı anda koşmaya başladı.Nedereye,ne kadar bilmeden va nedenini bilmeden koşmaya başladı Natsu.Happy uçmaktan gücü bitene kadar koştu.Geriye baktığında şehrin çok dışına çıktığını fark etti.Bir tepedeydi.Ve bu tepeden bütün şehri görebiliyordu.Oturdu ve şehri izlemeye başladı.Buraya Lucy'le geldiği zamanı hatırlıyordu.Lucy'nin nasıl Minerva tarafından yaralandığını,yada Flare'ye yenildiğinde nasıl ağladığını.Gelecekten gelen Lucy'i ,onun ölmesine nasıl engel olamadığını,Ve ona verdiği sözü,Gelecekten gelen Rogue'ya bağırışını ''Kimsenin Lucy'nin geleceğini çalmasına izin vermem'' ama yapamamıştı.Birisi gelip onun geleceğini çalmıştı ama o hiçbir şey yapamamıştı.Onu ve hatta babasını bile kurtarmak için elinden hiçbirşey gelmemişti.Ama onun gelmişti.Lucy herkesi kurtarmıştı.Onu,babasını ve bütün loncayı hatta dünyayı.Onun elinden gelmişti.Özür dilerim Lucy.Seni koruyamadın.Ben senin aksine,seni koruyamadım,Diye mırıldandı Natsu.Ve gözlerinden bir damla uaşın süzülmesine engel olamadı.

Natsu bardan çıkalı bir saat oldu.Ve hava kararmaya başlamıştı.Erza Natsu için endişelenmişti yalnış bir şey yapmasından enişelenmişti.Dayanamadı ve Master M'e sormaya karark berdi.Çünkü şu anda beyniyle(olabildiğince) karark verebilecek yegane kişiydi.Bu yüzden oturduğu yerden kakltı ve Master M'in yanına gitti.Master M Flare'nin söylediklerini düşünüyordu.Lucy'e zarar vermedenonu ve de Flare'nin kardeşini nasıl kurtaracağını düşünüyordu.Erza yavaş adımlarla Mater M'in yanına yaklaştı.Ama sanki Master M  onun ne söyleyeceğini biliyormuş gibiydi.

-Hayır Erza.Natsunun bu gün döneceğini sanmıyorum.Ve merak etme yalnış bir şey yapmaz.Gerçi yapmak istediğine yalmış diyemem ama.Yine de yapmaz.(Master M)

Flare onlara baktı ve derin bir nefes aldı.Burdaki yüm insanlar onun yüzünden acı çekiyordu.Bundan sonra onlara yardım edecekti.Bunu onlara borçludu.Bunu Lucy'e borçluydu.Birden gitmesi gerektiğini hatırladı.Hala Lucy gibi görünüyordu.Ve Lucy'de onun yerindeydi.Ve babası kendini pek sevmiyordu.Onun canını yakkabilirdi.Ve kendisi yüzünden Lucy 2nin canının yanmasını hiç istemiyordu.Master M'e döndü.

-Makarov-san benim gitmem gerek.Sonuçta Lucy hala benim yerimde ve...(Master M onun sözünü kesti)

-Tamam git Flare.(Master M)

Bunu söylerken yüzünde bile bakmamıştı.Ama Flare alınacak durumda değildi.Tama kapıya yöneldiği sırada kapı açıldı ve içeri sarışın bir erkek girdi ve doğruca Flare'nin yanına gitti.Tam önünde durdu.

-Burada olduğunu biliyordum Flare-chan.

POLE STRAD'DA

-Master hayır.

Geldiği gibi Lucy'nin kolundan tuttu.Ve master L'e döndü.Ona söyleyeceğ yalanı hazırlamıştı bile.

-Master Flare-chan bana öğrencilerin eğitimi için lazım.Sonra konuşmanızı rica etmek zorundayım.

Master L karşısındaki çocuğa baktı.Bu gün herkes çıldırıyormuydu.AMA o olamazdı.O karşındaki çocuk ona asla ihanet etmezdi.Ve bu kuşkuculuğunu yorgunluğunu verdi.Nedeolsa kendisi gibi mükemmel bir insan bile yorulabilirdi.Oturduğu yerden kalktı ve karşındaki çocu döndü

-Tamam onu alabilirsin.Ama Flare burada kouşma bitmedi.Ve artık sen de bir karak versen iyi olucak.

Sonrada odadan çıktı.Çocuk Lucy'i koltuğa oturttu ve kendisi karşınına geçti.Ve sakince konuşmaya başladı.

-Artık bir açıklama yaparsınız değil mi Lucy-sama

FAİRYTAİL'DE

-Burada olduğunu biliyordum Flare-chan.

-Eduard!(Flare)

Fairytail:Lucy'nin geçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin