Natsu kükreyerek Anubisin saldırısından kaçtı ama...Ama Anubis'in saldırısı Lucy'E doğru gidiyordu.Natsu yeren indiği anda Lucy'e doğru koşmaya başlasa beile artık çok geçti yetişemezdi.Ağzı çıktığında Lucy'e kaçması için bağırıyordu ama Lucy yerinden bile kıpırdamıyordu.Natsu'nun sesi bütün sahayı dolduruyordu ve elbette Lucy'yede ulaştı.Ama onun korkusu yoktu.Anubis'in saldırısı Lucy'e vardığı anda Lucy elini kaldırdı ve sağına savurdu.Anubis'in saldırısıda efendisini izlermişçesine Lucy'nin eliyle yön değiştirdi ve Lucy'nin sağındaki duvarda kayboldu.Natsu olduğu yerde donakaldı.Saldırının Lucy'e vurmamasına sevinmişti ama Lucy'nin o büyüyü nasıl savuşturduğunu merak ediyordu.Lucy sanki Natsu'nun aklını okumuş gibi açıklamasına başladı.
-Anubis gezegen ruhları içinde sahibine en sadık olanıdır.Anubis'in yaptığı tüm saldırıları yönetebilirim.(Lucy)
Natsu Anubis'in kendisini neden vuramadığını anlamıştı.Lucy en başından beri onu yenmesini istiyordu.Zaten o söylemesede Lucy'i öldürmeye çalışan o ruhu kızartırdı.Ellerini ve bütün bedenini yeniden aşteşler sardı.Natsu şimdi savaşmaya hazırdı.
FAİRTAİL KULİSİNDE
-Bu ateş beyinli cidden Lucy'e saldırıyor mu?Yoksa ben mi yalnış görüyorum?(Gray)
-Aslına bakarsanız Anubis-san'a saldırıyor Gray-san(Wendy)
-Natsu'nun Lucy'e saldırabilecek kadar oldun olduğunu bilmiyordum.(Erza)
-Sanırım gerektiği yerlerde büyüyebiliyor.(Master M)
-Ama önemli olan ona saldırabilmesi değil.Peri ışığını kullanıp Lucy'nin üzytündeki büyüyü kırması.Ben şahsen o...o adamınyerinde olsaydım.Lucy'den güç emmeyi bırakmazdım.(Laxus)
-Laxus haklı savaşın bitmesine on dakika kaldı.(Freed)
-Natsu yapar eminim.O Lucy'i her zaman...Yani korur.(Levy)
ARENEADA
Natsu Anubis'in saldırısından sıyrıldı ve ona kükreyerek yıldız ruhu dünyasına geri yolladı.Şimdi sırada Lucy vardı.Onu zorlamak zorundaydı gerekirse zarar vermeliydi.Ne yaptığını anlamadan gözlerini yere diktiğini fark etti. Kafasını yavaşça kaldırdı ve gözleri kendisininkine bakan Lucy'nin gözlerini buldu.Ona güvence verirmiş gibi,yardımını istermiş gibi bakıyordu.Ve Natsu o gözlerde çok kısada olsa bir parça Lucy görebilmişti.Derin bir nefes aldı ve Lucy' koşarken haykırdı.
-Ateş ejderinin demir yumruğu
.
.
.
Natsu ve Lucy nefes nefese ayrıldılar.Yaklaşık sekiz dakikadır dövüşüyorlardı.İkiside çok yorulmuşlardı ve sürede bitmek üzereydi.Natsu tereddüt ediyordu.Ya Lom güç emmeyi bırakmamışsa.Gücü şimdi salarsa Lucy'i öldürebilirdi.Emin olmak zorundaydı.Bu Lucy'i yaralamak demek olsa bile emin olmak zorundaydı.
-Yıldırım Ateş ejderi modu.Yıldırım ateş ejderinin gizli saldrısı yıldırım ateş ejderini parlayan kılıcı(Natsu)
Saldırı bütün kuvvetiyle Lucy'e çarptı.Saldırının gücünden dolayı saha boydan boya çatladı.Duman bulutu dağıldığında Lucy2nin etrafında bir krater oluştmuştu ama Kucy'de çizik bile yoktu.Bu saldırıyıda mı durdurmuştu?Natsu ona daha fazla saldıramazdı.Lucy ise gülümsüyordu.Ona devam etmesini söyler gibi gülüyordu.Kulaklarında onun sesi yankılanmaya başladı.Lucy her zaman ona güvenmişti.Ve o bu güveni iki defa boşa çıkarmıştı.Bir daha yapamazdı.Derin bir nefes aldı ve içindeki bütün gücü toparladı.Son saldırısıydı bu.Ona tüm gücüyle vuracak Lucy saldırıdam kaçtığı anda ise pesi ışığı saldırıyla büyüsünü kıracaktı.Topladığı bütün gücü bir saldırıyla saldı
-Ateş ejderinin parlak alevi.
Ama beklediği gibi olmadı.Lucy saldırıdan kaçmak ve ya engellemek yerine sadece kollarını ona doğru gelen ölümcül ateşi kabullenircesine iki yana açtı.
Kısa olduğu için Gomen ama bu gün Ankara'ya gideceğim için yazdım.Pazartesine kadar yeni bölüm yazamayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairytail:Lucy'nin geçmişi
Fanfic_Hey Happy bak bu Lucy hadi! Natsu'nun sesi heyecanlı geliyordu.Ne kadar mutlu olduğu her halinden belliydi.Onu böyle görünce Happy mutluluğunu bozmaya kıyamıyordu _Geliyorum Natsu.Ama yavaşla biraz. Oysa Natsu'nun acele ettiği şey sadece bir hayeld...