İyiliğin için

1.4K 90 19
                                    

 _Çıkarın beni buradan.Söz veriyorum onların arkasından gitmiycem.Ama çıkarın beni buradan.(Natsu)

_İmkanı yok Natsu.Master kesin emir verdi.Onlar gelmeden seni çıkaramam.(Freed)

_Bir şey yapmicam sadece Lucy'i görmek istiyorum.Onu iki yıldır bekliyorum ve...çok özledim.(Natsu)

_Aye biz sadece Lucy'i istiyoruz.Yine yankılarımı sıksın(ağlamaya başladı)üzerime otursun ,beni ezsin sma yeter ki onu görelim .Çıkarın bizi buradan(Happy)

_Happy,Natsu durumu zorlaştırmayın.Master ve kızlar onu almaya gitti.Ben eminim master Lucy'i almadan gelmez.(Carla)

_Sen anlamıyorsun Carla.Wendy ölse ve sonra sana yaşıyor dense sen ne yapardın?Lucy benim en iyi dostlarımdan biriydi.Ben onu çok özledim.Lütfen bizi dışarı çıkarın(Happy)

Birden kimsenin beklemediği bir ses yukseldi

_Yeterrr!Lu_chan için üzülen bir tek siz misiniz?O öldüğünde hepimiz oradaydık Natsu her şeyi biz de gördük.Onun için biz de ağladık biz de yas tuttuk.Ona ben de inandım.Hem de hergün.Sma bunu kimseye söylemedim çünkü başkalarını üzmek istemedim.(ses yükseldi)Onu bende özledim ama bir yerleri yıkmak yerine sabırla bekledim (gözleri doldu)ağlamamak için çabalayarak(ellerini kalbinin üzerinde birleştirdi.)çünkü biliyorum ku Lu_chan boyle davranmamızı isterdi.(Levy)

Herkes Levy'e döndü.Ama söylenecek söz yoktu.O haklıydı.Levy başını eydi ve ağlamamak için nefesini tuttu.Sonra Natsu'ya baktı ve yanağından aşağıya iki damla yas süzülüdü.Ama gözleri kararlıydı.Natsu yazıtları yumruklamayı bıraktı ve yete oturdu.Başını ellerinin arasına aldı ve dirseklerini dizine daydı.Biraz daha.Diye düşündü.Sadece biraz  daha .Master seni geri getirene kadar Lucy.

Pole Star'da

_Demek öyle Makarov_san yani bizimle kardeş lonca olmak istiyorsunuz.(Master Lom)

_Aynen öyle.Bence şu anda müttefik olunacak en uygun lonca.Hem gizemli hem de güçlü.Ayrıca büyük buyu oyunları yakın ve en azından seçme bölümlerinde yardımlaşabiliriz.Siz bize buyu bilgisi verirsiniz biz de size sağlık ve iyileştirme konusunda yardımcı oluruz.Sifacımız Fiore'nin en iyi şifasıdır ayrıca gökyüzü ejder avcısı Wendy'de iyileştirme büyüsü kullanabiliyor.Yani bu anlaşma iki taraf için de yararlı olur.Elemeleri geçtikten sonra size iyileştirme hizmeti vermemizin dışında bütün ilişiği kesebiliriz.Tabi eğer isterseniz.(Master M)

_Lucy neden bize yeteneklerinden bir kaç şey göstermiyorsun .Lütfen sevgili misafirlerimiz için yeteneklerini sergile ama aşırıya kaçma.En iyi numaralar oyunlara saklı kalsın değil mi?(Master Lom)

_Hai Master.Mina lütfen meydanı açamısınız(Lucy)

Herkes meydandan geri çekildi.Lucy bölgenin ortasına geldi.Kolundaki banttan bir anahtar çıkardı ve pozisyonunu  aldı.

_Açıl vaşak kapısı Lynx.(Lucy)

Ortaya vaşak gibi giyinmiş ve ellerinde vaşak pençesi olan bir kız çıktı.

_Lynx benim güçlerimi ve yeteneklerimi kopyala.

Lynx parladı ve parlaması bitti.Sonra Lucy eliyle az önce antreman yaptığı düzeneği işaret etti.Düzenek deminkinin aksine hicbir insanin arasında geçemeyeceği kadar hızlanmıştı.Ama Lynx emiri aldığı anda tereddüt etmeden bıçakların arasına daldı ve hepsinden ustalıkla kaçtı.Düzeneğin çıkış noktasına ulaşmıştı ki durdu.Çünkü Lucy ona durmasını işaret etmişti.Bıçaklar ona doğru gelirken Lynx hic hareket etmiyordu.Sonra Lucy'nin azından iki kelime çıktı:yok et.Lynx hızla pençelerini çıkardı ve sadece beş saniyede tekrar eski pozisyonunu aldı.O yerine döner dönmez bütün bıçaklar aynı boy ve uzunlukta beş dilime bölünüp yere düştü.Lucy Master Lom'a baktı ve masterin başını sallaması üzerine selam varıp meydandan ayrıldı.Master M Master Lom'a döndü.Gerçekten şaşırmıştı.Bu Lucy'nin yapabileceği bir şeye benzemiyordu.Üstelik tavırlarına bakılacak olursa kendini zorlamamıştı bile.Acaba Lucy'i nasıl çalıştırdı.Ve bu kolundaki yarada ne.Diye düşündü Master M.Sonra kafasını Mira ve Erza'ya çevirdi.Yüzlerinde bir çok ifade vardı.Özlem ,sevinç,şaşkınlık...Önemli olab(şu an)ne hissettikleri değil hissettiklerini nasıl belli etikleriydi.Ve su an ikisininde yüzünden Lucy'i eskiden tanıdıkları belli oluyordu.Master Lom yüzünde gururlu bir gülümsemeyle döndü.

Fairytail:Lucy'nin geçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin