Öfkem. ..Bana bu gücü kazandıran öfkem. Gözümü bürüyen, beni ayakta tutan, yolumu belirleyen öfkem. Saf ve katıksız. Ve tek bir kişiye ait. Öfkem. Etrafımda topladığım insanlara boyun eğdiren, ve şu anda olduğum kişi olduran öfkem. Ama düşünüyorum da elimdeki her şeyi alan da bu öfke değil miydi?
-Lucy-sama sanırım durum sanıdığımızdan çok daha ciddi(Crucis)
-Ne demek istiyorsun?(Lucy)
-Anlatayım.(Ortada oluşan ekranda büyük orman göründü. Tam merkezinde yıldız şeklinde ölü bir alan vardı. Daha sonra oraya yaklaştı ve çok büyük şatoyu andıran bir bina görüldü)Orada yıldız ruhlarının üzerinde deneyler yapıyorlar. Yıldız ruhlarını insanlaştırmaya çalışıyorlar, sınırlarını zorluyor ama yinde geri döndürmüyorlar ama en önemlisi en büyük tabuyu çiğnemeye çalışıyorlar.(Crucis)
-En büyük tabu nedir?(Levy)
-İnsanlarla yıldız ruhlarının birleşmesi.(Angel)
-Hayır. Evet o da çok büyük bir tabu ama en büyüğü yıldız ruhuna sahibiyle orantısız güç vererek kapısından daha çok güç getirmesini sağlamak(Lucy)
-Nasıl yani(Lisanna)
-Yani yıldız ruhlarının kullanabildiği güç sahipleriyle orantılıdır(şu sahip kelimesinden nefret ediyorum)Yani kapıların getirebildiği standart büyü gücü dışında sahiplerinin artan gücüyle orantılı olarak bünyelerindeki potansiyel güçleri kullanmaya başlarlar. Ama bunu yapmak çok zahmetlidir. Ve bazen(maalesef) yıldız ruhunun vücüdundan bütün gücü çekip birden enerji vererek kapısının getirdiği gücü artırmaya çalışıyorlar.(Lucy)
_Peki bunun yıldız ruhlarının sağlığı üzerindeki etkisi?(Levy)
_Tabu olmasının sebebi de o.Yıldız ruhları zamanla hissizleşmeye ve gerçekten bir nesneye dönüşmeye başlar(Lucy)
_Çok korkunç(Levy)
_Öyle(Lucy)
_Ama maalesef asıl tehlike bu değil(Crucis)
_Öyleyse..?(Lucy)BÜYÜK ORMANDA
Adam soluk soluğa koşmaya devam etti. Önüne çıkan herkese çarparak ilerliyordu.Sonunda varması gerkeb odanın önünde durdu, soluklandı, kapıyı çaldı ve gir sesiyle içeri girdi. Girdiği oda simsiyahtı ve odadaki tek aksesuarlar tabandan tavana kadar olan kitaplıklar ve 12 gen odanın tam ortasındaki siyah tahttı.Ve tahtta odanın siyahlığıyla tezat oluşturan sarışın bir asam oturuyordu. Adam korkarak sarışın adama yaklaştı ve öğrenmesini istediği şeyleri birer birer anlattı. Lafını bitirdiğinde sarışın adam gülümsedi. Adamın öğrendikleri tam duymak istediği şeylerdi. Tahta biraz daha yerleşti ve keyifle konuşmaya başladı.
_Demek Lucy geliyor öyle mi?(Nail)
_Evet efendim aynen planladığınız gibi. Ama yalnız değilmiş. Yani yanında birkaç loncadan insan olacakmış.(Adam)
_Güzel!Ne kadar kalabalık o kadar eğlenceli(Nail)
_Efendim!Bir sorun daha var(Adam)
_Nedir Cris(Nail)
>Lucy(Nail ona kızgınlıkla bakmasıtla yaptığı hatayı anladı)yani Lucy_sama hafızasını kaybetmiş durumda.(Cris)
_Nasıl yani(Nail)
_Sanırım iki yıl önce olan kazada hafızasını da kaybetmiş. Kendisi dahil hiçbir şey hatırlamıyor(Cris)
_Bu hiç işime gelmedi işte(Nail)
_Ne için Nail_sama. Eskiyi hatırlamıyorsa güçlerini de hatırlamıyordur.Onu yenmeniz çok daha kolay olur. Yani sonuçta cennet kulelerini yok eden ekipten biriydi ve...(Nail Cris'in sözünü kesiti)
_Ben ondan intikam almak istiyorum Cris. O ölürken yaptıklarını hatırlamalı. Ölürken annemi nasıl öldürdüğünü hatırlamalı. Gözlerinden o anları silicem. Ve o ölürken, nasıl öleceğini bilmeli Annem gibi. Şimdi git. Ve bana onun hafızasını geri getirmenin yolunu bul.(Cris selam verdi ve çıkışa doğru ilerlemeye başladı)Cris dur.(Cris durup ona döndü)Senden öncekilerin neden gittiğini hiç düşündün mü? Seni yanına aldığımda hiçbir şey istemedim. Bir şey dışında. Sakın onların yaptığını yapma.Başarısız olma... (Nail)Cris başını sallayıp odadan çıktı ve Nail oturduğu tahtan kalkarak kütüphanedeki bir kitabı çekti. Açılan kasadan bir kadın ve çocuğunun fotorafını çıkardı. Üçüde birbirine benziyorlardı. Genç kadının ve küçük kızın fotoğrafını okşadı. Sonra iç çekti.
_Ah anne. Senin severek koyduğun isme saygısızlık yapmalarından nefret ediyorum(Nail)FAİRYTAİL'DE
_Asıl sorunumuz yıldız ruh dünyasına yeni canlılar sokmaya çalışıyorlar(Crucis)_Bu. İmkansız. Değil mi?(Levy)
_Maalesef. Eğer yıldız ruh dünyasının kapısını açabilirlerse her şeyi yapabilirler(Lucy)
_Senin yaptığın gibi mi?(Natsu)
_Benim yaptığım gibi?(Lucy)
_Bunu da mı hatırlamıyorsun?(Natsu)
_Sence?(Lucy)
_Belki hatırlıyorsundur diye(Natsu)
_Ciddi misin?(Lucy)
_Boşuna ümit etme şaka yapmıyor(Gray)
_Yare yare(Lucy)
_Peki sonuç ne Makarov_san?(cobra)
_Zaten bilmiyor musun?(Master M)
_Hayır. Nedense artık düşüncelerinizi duyamıyorum(Cobra)
_Benim büyüm yüzünden. Herkese özgür düşünebilme hakkı verdim(Lucy)
_Öyleyse Master Bob'un evinde bulşalım.Giderken konseye de haber veririsiniz artık.(Master M)
_Şey biz daha yeni resmi lonca olduk ve anlarsınız ki bizi pek sevmiyorlar(Angel)
_İnan sizi bizden daha çok severler(Master M)
_İnanırım(Cobra)
_Neyse siz artık gidin. Benim içece.. yani dolduracağım formlar var(Master M)
_Öyleyse Master Bob'un malikanesinde göndereceğiniz üyeleriniz ve Lucy'i bekliyor olacağız.
iyi günler Fairytail.(Midnight)Lucy büyüyü bozdu ve beş genetal geldiği gibi sesizce kayboldu.Saat geç olmuştu ve etraf kararmıştı. Lonca eski haline döndü sonra. Gray ve Natsu kavga ederken Erza'nın kekini düşürünce... Bütün lonca kavgaya dahil oldu. Lucy oyurduğu yere biraz biraz daha sindi. Yaptığı büyü onu biraz yormuştu. Ve bunu onu _biraz sonra soracağı sorunun da etkisiyle_endişeli gözlerle izleyen Lucas'da biliyordu. Lucy otrduğu yerden kalktı ve eve gitmek için masterdan izin istedi. Aslında buna hiç gerek olmasada o Lom'un yanında iki yıl boyunca her şey için iin almaya alışmıştı. Ve istesede birden bırakamıyordu. Master M bunları düşünerek ve sormasına hiç gerek olmadığını hatırlatarak gitmesine izin verdi. Lucy loncanın kapısından çıktığında Lucas'ta onu yakalamak için ayaklandı. Lucy hızlı yürüyordu bu yüzden Lucas onu yakalayabilmek için koşmak zorunda kaldı.Ama sonunda onu yakalayabildi. Şu anda Lucy durmuş ona bakıyordu ve söylemesi zor şeyler iyice boğazına dizildi.Birkaç öksürüğün ardından zor da olsa konuşmaya başladı.
_Şey Lucy_sama biliyorsunuz benim görevim sizi korumak.(Lucas)
_Sen de biliyorsun ki artık değil(Lucy)
_O benim her zaman görevim olacak. Ve .. şey .. biliyorsunuz ki şey.. benim... kalacak..yerim e şey.. kalacak..yerim yok.(derin bir nefes aldı)Ben diyecektim ki...şey...sizede kalabilir miyim?(Lucas_bunu sorarken gözle görülür biçimde kızarmıştı_)
_Soracağın bu muydu(Lucy)
_Eee evet. Bakın ben çok özür dilerim.(Lucas)
Lucas_utançtan_tam arkasını dönüp gideceği sırada Lucy'nin cevabıyla olduğu yerde dondu.
_Tabi ki(Lucy)
Ve yüzünden Lucas'ın büyüleyici bulduğu bir gülümseme vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairytail:Lucy'nin geçmişi
Fiksi Penggemar_Hey Happy bak bu Lucy hadi! Natsu'nun sesi heyecanlı geliyordu.Ne kadar mutlu olduğu her halinden belliydi.Onu böyle görünce Happy mutluluğunu bozmaya kıyamıyordu _Geliyorum Natsu.Ama yavaşla biraz. Oysa Natsu'nun acele ettiği şey sadece bir hayeld...