Oluşturma büyüsü

905 66 12
                                    

-ACNOLOGİA(Laxus)

-Evet işte bu benim gerçek büyüm.Maddeleştirme sandığını tam gücüyle kullanabiliyorum.İstediğim her şeyi maddeleştirebilirim.HER ŞEYİ.(Eduard)

-Bu gerçek Acnologia değil mi?Onu sen mi maddeleştirdin?(gülümser)Ben de önemli bir şey zannettim(Laxus)

-Sen?Sen korkudan delirdin mi?Evet gerçek Acnologia değil ama onun kopyası.Onunla aynı güce-(Laxus Acnologia'ya doğru zıpladı ve onu bir yumrukta yok etti)Ne?!?NASIL?(Eduard)

-Biz(Saçları gözlerine gölge yaptığı için gözleri görünmez)GERÇEK Acnologia'ya savaştık.Ve onun yüzünden hayatımızdan tam yedi yılı kaybettik.İnan bana bu dünyada kopyası dahil olmak üzere onun yıkıcılığında başka bir şey yok.Tabiki yapıcısı hariç.Sen(başını kaldırdı.Gözleri öfkeyle parlıyordu.Eduard'a adım atmaya başladı)Loncamızın üyelerinden birinin canını yakmışsın.(yumruklarını sıktı)Bunu bana söylememeliydin.Ben Natsu'ya bir söz verdim(bütün vücüdunu yıldırımlar kapladı)Ona seni yeneceğime söz verdim.(insanlar yavaş yavaş uyanmaya başladı)Ve o sözü tutmaya kararlıyım(Eduard'la aralarında bir metre kaldığında durdu)Şimdi sana seni yenecek büyüyü gösteriyorum.(Laxus)

Eduard Laxus'a doğru koşmaya başladı.Laxus ona doğru koşan Eduard'a aldırmadan havaya ateş etti.Ve aynı anda ateş etti yerden Eduard yere düştü.Laxus onun yanına gitti.Ama Eduard'ın yerden kalkacak hali yoktu.Yüzünde duygusuz bir ifadeyle konuşmaya başladı.

-Bir daha kanmam.Büyün bir hologram büyüsü.Ve gerçekten güçlü olduğu için şu ana kadar karşılaştığın hiçkimse onu geçememiştir.Bu yüzden bu gücünü çok sık kullanmadın değil mi?Ve vücüdunda darbe almaya alışkın değil.İşte senin zayıflığın bu.Güçlüsün.Ama kabuğunda.Kabuğun delindiği zaman içindeki yumuşak yeri çok belli ediyordun(Elini yumruk yapıp yukarı kaldırdı ve yıldırımlarla kaplandı.Eduard ona yalvaran gözlerle bakıyordu)(Laxus)

-Lütfen.Yapma(Eduard)

-Seni öldürmiycem.Ama bu kadar kolay kurtulmana izin veremem.Özelliklede(Eduard'a atabildiği en sert yumruğu attı.Eduard sahanın heykellerinden birine çarptı ve heykelin bir parçasıyla boşluğa düştü)Özelliklede Lucy için(Laxus)

-Bütün saha birden uyandı.Hiçkimse demin olanları tam olarak görememişti.Eduard yenilmeye başladığı için zihinleri biraz olsun ayılmaya başlamıştı ama olanları anlayabilecek kadar değil.Eduard tam anlamıyla yenildiği anda herkes uyandı.Laxus kendi kolonunda duruyordu.Ama Eduard yoktu.Kimse ne olduğunu anlamamıştı.Seyircilerin söylenmeye başlaması üzerine sunucu duruma el attı(kendi çapında)

-Evet sayın seyirciler(sesi titrer)Laxus ve Eduard'ın savaşı son buldu ve kazanan Laxus.Şimdi sanırım düyer loncalarda harekete geçerler artık(Sunucu)

-Sen söylemesende öyle olacaktı zaten(Hibiki)

-Araya girmene gerek yoktu.(Lyon)

-Eeee!Evet sanırım savaş başlıyor(sunucu)

-SUS(bütün arena)

-Sanırım gerçekten çocuklarla uğraşıyorum.(vindicta'ın üyesi)

-Siz bunlarla uğraşmayın Luma-san ben hallederim(vindicta 2'nin üyesi)

-Sen bilirsin Lina-chan(Luma)

-Pekala büyü loncaları.Sizinle bir işimiz yok bizim istediğimiz sadece Lucy-chan.Ve onunla karşılaşabilek için finale çıkmamız gerek isterseniz  pes edebilirsiniz.Canınız yanmamış olur.(Lina)

-Üzgünüm hanımefendi.Bayanlarla savaşmak ilgi alanım değil ama bu tehditinizden sona sizi affedemem(Hibiki)

-Affetmek?Sen mi şirin çocuk?Peki siz bilirsiniz.Ben size sormuştum(Lina)

Fairytail:Lucy'nin geçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin