ACNOLOGİA

883 57 10
                                    

-Bu büyü abstractione değil!( Lucy)

-Lucy?(Natsu)

-Öhöm Yani Lucy-chan burada ne yapıyorsunuz(Erza)

-Lucy-chan?Ciddi misin Erza?Ona gerçekten LUCY-CHAN mı diyeceksin?Lucy-chan öylemi siz-(Master M Natsu'nun sözünü kesti)

-Natsu dışarı(Master M)

-Ne?(Natsu)

-Natsu(bağırarak) DIŞARI ÇIK(Master M)

-Ama Master Lucy-(Natsu)

(Master m Natsu'nun sözünü kesti ve Mira'ya döndü)-Mira Natsu'yu buradan götür(gözlerini kısıp Happy'e bakar)Happy'de(Master M)

-Hai Master(Natsu ve Happy'e döndü)Hadi gidiyoruz Natsu,Happy(Mira)

-Asla Lucy buradayken olmaz şimdi olmaz(Natsu)

-Aye bizi ondan ayırmayın(Happy)

-Aslında(herkes Lucy'e döner)söyleyeceğim şeyler Natsu-kun'nuda ilgilendirebilir.Sonuçta oyunlarda kimin kiminle karşılaşağını bilmiyoruz(Lucy)

-Pekala(bıkkınca nefes veridi ve aniden Natsu'ya döndü)ama eğer herhangi bir şey yaparsan...Seni...Neyse Lucy-chan sen ne diyecektin?

-Size bu büyü hakkında bilgi verecektim.Bu büyü abstractione değil.Nereden bildiğinizi bilmiyorum çok nadir bir büyüdür ama o büyü çok uzun zaman önce kilitlendi ve hala kitli.Bir buçuk yıl önce Master Lom bana ve oluşturduğu ekibe bu büyüyü bulma görevi verdi.Büyüyü bulduğumuzda onu açtım,kopyaladım ve tekrar kilitledim.Daha doğrusu kilidini başka bir gerçeklik üzeride açtım bu boyutta kilidi hiç çıkmadı.Büyüyü kopyaladım ve hepimizin kullanabileceği düzeye getirdim.Ama bu sandığınızın aksine o büyü değil.Etkilerini özellikle yumuşattım.Gerçekği çok daha korkunçtur(Lucy)

-Tam olarak nasıl çalışır ki?(Wendy)

-Uygulanan kişinin hafızasına girer ve onun anılarıyla oynayarak fazla adrenalin salgılamasına neden olur ve beynini patlatır.(Lucy)

-Bu gerçekten büyü mü?Çok zalimce(Levy)

-O yüzden kilitlendi(Lucy)

-Peki Eduar-san'ın kullandığı büyü?(Wendy)

-O büyü benim değiştirdiğim büyü.Ayrıca Eduard'ın gerçek gücü değil Loncadaki herkes bu büyüyü kullanabiliyor(Lucy)

-Ciddi misin?Laxus şimdi sizin için bu kadar kolay bir büyüye mi yenildi?(Erza)

-Üstelik o kadar hırpalandı.Ve Erduard daha gücünü kullanmıyor muydu?Buna inanmalımıyım?(Cana)

-Göreceli olarak hayır.Aslında Laxus-san hiç zarar görmedi ve Edurard hiçbir yere kaybolmadı.Bu Eduard'ın kullandığı büyünün etkisi.Dönüştürdüğüm büyü.Etrafında bulunan herkesin hafızasına girer ve onu yönetir.Yani devasa bir hologram büyüsüdür.Ama direkt beyine yöneldiği için saldırıların canını yaktığını sanan beyin acı hissetmesi için sinirleri uyarır.Bu yüzden Laxus-san acı çektiğini sanıyor.Oysa Eduardın tek yaptığı hafızasını ve hafızalırınızı yönetmek.Aslında yerinden bile kıpırdamadı.(Lucy)

-Yani bu gördüklerimizin hepsi devasa bir hologram mıydı?Ve Laxus bunlar hologram olmasına ramen gerçekten acı mı çekti?(Mira)

-Evet ama buraya bunu söylemeye gelmedim.Eduard şu anda oluşturduğu bıçaklarla gerçekten Laxus-san'ın sinirlerine zarar verebilir.Ve eğer dikkatli bakarsanız bıçaklardan birkaçının ana sinirlere denk gelmiş olduğunu görebilirsiniz.Sizi uyarmak için geldim.(Lucy)

Fairytail:Lucy'nin geçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin