Yıldız Ruhu Deneyleri Part1

733 47 15
                                    

-Bu da ne böyle(Gray)

-Bu şey....(Wendy)

-Gerçek bir peri mi?(Carla)

-İmkansız!(diğerlerine döndü) değil mi?(Romeo)

-Görünüşe göre değilmiş(Erza)

-Lu-chan bu da ne böyle(Levy)

-Büyünün bir parçası mı?. Hani bana yaptığın(Natsu)

(Lucy utangaçca gülümsedi)-Ah ben size anlaşma yazıtlatını anlatacaktım değil mi? pardon yanlış oldu. Kapan Dünya kapı...(Lucy)

-BEKLE!!!(Bütün lonca)

-Peki. Bağırmanıza gerek yok(Lucy)

-Lucy bu tam olarak nedir?(Mira)

-Aquarin'i mi kastediyorsunuz? Ah o dünya gezegen kapısının dört ruhundan biridir. Ateş , toprak, hava ve su.(Lucy)

-Yani bunlar gerçekten peri mi?(Gajeel)

-Yani emin değilim. Görünüşlerini değiştirebiliyorlar ama ana görünüşleri bu tabi ki. Yani sanırım öyleler(Lucy)

-Master siz ne dersiniz?(Erza)

-Bilmiyorum ama göğü... yani çok güçlü gibi duruyor(Master M)

-Master! Yare yâre(Mira)

-Bunu birinciyede göstermeliyiz.(Levy)

-Evet, böylece hem gerçek bir perimi diye öğreniriz hem de Lucy'nin hafızasını ona da sorabiliriz. Pek çok ilginç büyü biliyor belki yardım edebilir.(Natsu)

-Bunu sen mi söyledin Natsu(Cana)

-Evet neden anlayamadınız mı?(Natsu)

-Bu çok garip(Happy)

-Katılıyorum(Carla)

-Aferdesiniz? Ama Juvia devam edecekler mi merak ediyor.(Juvia)

-Hayır sanırım bitti(Erza)

-Hoh hayır bu savaşın sonunu görmek istiyorum.(Natsu)

-Nasıl istersen Natsu-kun. Aquarin!(Lucy)

Lucy'nin emriyle harekete geçen Aquarin her yeri suyla kapladı. Juvia'yı bir su topunun içine hapsedecek şekilde toparlandılar.

-Bu Juvia'nın su kilidine benziyor.Su Juvia üzerinde işe yaramaz. Juvia bunu parçalayacak(Juvia)

-Suyun üzerinde işe yaramayacağını biliyorum. Zaten senin üzerinde işe yaraması gerekmiyor. Gücün üzerinde işe yarasın yeter.(Lucy)

-Juvia anlayamadı. Ama bu şeyi yine de parçalayacak(Juvia)

-Yerinde olsam yapmazdım. Etrafını saran şey çok akıllıdır.(Lucy)

-Su dilimleyici. İşini bitirmeye yeter.(Juvia)

-Bence de(Lucy)

Lucy küreye su dilimleyicisi ile saldırdığı anda küre ortadan kayboldu.

-Juvia başarıcağını söylemişti.(Juvia)

(Aquarin Lucy'e döndü)-Lucy-sama, şimdi mi yapayım.

-Gerisini ben hallederim teşekkür ederim Aquarin geri dönebilirsin.(Lucy)

-Nasıl isterseniz(Aquarin)

Aquarin kapısını kapattı. Lucy Juvia'nın karşına doğru yürüdü ve durdu. Juvia onun saldırmasını beklemeden ilk saldırısını yaptı ama Lucy karşılık olarak hareket bile etmedi. Büyüsü Lucy'İ vuracağı zaman içinden geçip gitti.Juvia ardı ardına saldırdıkça bütün saldırıları içinden geçmeye devam etti. En sonunda saldırmaktan vaz geçti ve fiziksel olarak saldırmaya çalıştı. Ama o da tıpkı büyüleri gibi Lucy'e dokunamadan içinden geçip gitti. Tüm bu sürede Lucy olduğu yerde durdu ve sadece gülümsemekle yetindi.Juvia -şaşkınlıktan da olabilir yorgunluktan da-saldırmayı durdurduğunda yaptığı tek hareket elini uzatıp parmaklarını kapatmak oldu. Ama bu bile Juvia'yı iki metre öteye fırlatmaya yetti.Juvia yere düştüğünde vücudunun etrafından bir su kütlesi ayrılarak Lucy'nin yanına göndü ve orada Juvia şeklini aldı.

Fairytail:Lucy'nin geçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin