_Sen ama sen(Erza)
_SEN(Natsu)
POLDE STAR
-Hoş geldiniz sevgili Pole Star.Ben otel sahbeniz Clar Lunak.İstediğiniz gibi bütün otel oyunlar süresince size özel olarak ayrılmıştır. Ve istediğiniz üzere statü olarak bütün üyeleriniz katlara yerleştirildi.Listeyi merdivenlerde bulabilirsiniz.Bavullarınıza oda numaranız yerleştirildiği zaman odanıza taşınacaktır.Şimdi isterseiz kayıt işlemlerinin ardından yemek faslına geçebilirsiniz(Clar-san)
-Evet duydunuz Pole Star.Şimdi yemek faslının ardından izinlisiniz.Oyunların başlamasına beş gün var yarın öğleden sonraya kadar iziinlisiniz.Ama unutmayın ki başka loncalarla ihtiyaç olmadığı müddetçe iletişim yok.(gözleri Flare'ye kaydı)Değilmi Flare-chan?(Master L)
(Flare sanki başka bir yerdeymişte zorla oraya getirilmiş gibi zıpladı ve heycanla cevap verdi)-Hai master.İhtiyaç olmadığı sürece başka loncalarla iletişim yok emredersiniz.(Flare)
(Master L Flare'ye kuşkulu bir bakış attı.Normalde şu anda bakışları ölüm tehtidi saçması gerekirdi.O ise etrafına beklentili ve sıkıntılı bakıyordu.Sank birini bekler gibi.Ama o kıza ne olusa olsun güvenmiyordu.Hatta bu bakış bile hile olabilirdi.Lucy gelip Flare'nin kolundan tutmasıyla master L'in onu sorgulaması bitmiş oldu.Her ne kadar aralarındaki bu diyaloğu anlayamaz olsada Lucy zeki bir kızdı ve kuşkulanabilirdi.Tabi bu da mater L'in hiç işine gelmezdi.Ama sanki bu gün onda da bir tuhaflık vardı.Her zamankinden farklıydı Mesela bu gün Lucas'ı yanından uzaklaştırmaya çalışmamıştı.Ve (her zaman olduğundan)daha da askerimsi bir edası vardı.Gerçi her zaman tam bir itaat abidesi olmuştu ama.Bu karadarı da fazlaydı.Master L düşüncelerinden bir sarsılmayla sıyrıldı. Clar_san onu hafifce sarsıyordu.Master L ona baktığında o da onu sarsmayı bıraktı.
_Afedersiniz.Yemek faslı için her şey hazır geçmek istemisiniz diye sordum ama çok düşünceleydiniz sanırım beni duymadınız.(Clar)
-Tamam teşekürler Clar-san.Tüm lonca beni dinleyin(bütün lonca olduğu yerde söz söylendiği anda ne yapıyorsa bırakıp master L'e döndü)yemek yemek için salona geçiyoruz.Ama unutmayın size verilen kalori miktının dışarısına çıkmayacak.Ama s sınıfları bundan muhaf.İstedikleri kadar yiyebilirler.Tabi bu muhafiyet yarışma grubu içinde geçerli olacak.Simdi!herkes salona.(Master L)
-Hai Master Lom.(Tüm lonca)
Bütün lonca salona geçti.En arkada Lucy ve Flare kalmıştı.İkiside konuşmuyordu.Sanki ikiside burada değilmiş gibi.Lucas'ın Lucy'nin yanına adeta sokulması üzerine İki aynı anda yerinden sıçradı.Tam yere düşecekken Lucas Lucy'i tuttu.Yalnıış olsada Lucy' bu kadar yakın olmak Lucas'a garip bir mutluluk veriyordu.Sonra Lucy'i tam belinden kavramış olduğunu farkketi. Lucy'nin geri çekilmeye çalışmasıyla Lucas'ın sanki ateş tutmmuş gibi geri sıçraması bir oldu.Sonra başını doksan derece eğdi(hem saygıdan hem de ilk kez olan kızardığını göstermemek için)ve öylece konışmaya başladı.
-Ben çok özür dilerim Lucy-sama.Sizin düşmenizi istemediğim için sizi tuttum.Çok özür dilerim.O kadar yaklaşmamalıydım.Özür dilerim Lucy-sama.(Lucas)
Hala başı eğikti.Zaten kaldırmazdı da.Hala inanamayacağı kadar kırmızıydı.Onun aksine Lucy'de hiçbir şey olmamış gibi bir tavır vardı.
-Önemli değil Lucas.Düşmemei engelledin saol.(Lucy)
Sonra Flare'yle beraber yemek salonuna doğru yürümeye başladılar.Lucy Flare'ye döndü.
-Nasıldım efendim?(Lucy)
-Çok iyiyidin(Flare)
Sonra yemek salonuna geçtiler ve herkes oda sırasına göre dizilmiş yerlerine oturdu.Lucy ve Flare geldi.ve yerlerine geçtiler.Ama hiç kimse yemeğe başlamadı.Çünkü aldıkları eğitim böyleydi.Herkes gelmeden yemeğe başlamak yasaktı.Ve hala birisi gelmemişti.Lucas.Çünkü o hala Lucy'le karşılaştığı yerde başı eğik duruyordu.Yanakları gerçekten fark edilebilecek kadar kırmızıydı.Kalbi açıklayamayacağı kadar hızlı atıyordu ve o anda ne kadar yalnış olduğunu bilsede tek düşündüğü o anda Lucy'e ne kadar yakın olduğuydu.Gözlerine ,burnuna,yanaklarına,dudaklarına....Hayır!O .Lucy-sama benim üstüm.Ben onun korumasıyım ona ,ona ben ona...
-Aşıksın.Ve bunu kabul edemiyorsun.Çünkü bunca zamanın ardından birine bağlanmaktan korkuyorsun.(Master L.Ve yüzünde haince bir sırıtş belirdi)Onu seviyorsun peki onun seni sevmesini istermisin.)
-Master ben Lucy-samaya aşık değilim.Sadece onun korumasıyım.(Lucas)
(Master L sırıtışını bozmadan dişlerini gıcırdattı)Bana doğru söyle Lucas.Onu gerçekten istiyor musn ?Sana yardım edebilir miyim.Ama önce bana söylemen gerek ona sahip olabilmek için neler yapabilirsin?
-Her şeyi Master.Her şeyi.Ne isterseniz.(Lucas)
(Master L gülümsemesini daha da yaydı)-O zaman tamam.Lucas şu andan itibaren senden ne istersem yapacaksın.Ben de sana Lucy'i kazandırıcam.Unutma her ne istersem,Lucy'e nasıl davranmanı istersem davranacaksın.
-Master.Eminmisiniz.Gerçekten Lucy-sama bana aşık olabilir mi?(Lucas)
-Ah Lucas.Unutma Lucy hafızasını kaybetti.Yani,şu anda bir kim olmasını istersek o.Belki ondan seni çok seven biri olmasını isteriz.Neden olmasın?(Mater L)
-Ama bu onun isteğiyle olacak değil mi Master?(Lucas'ın sesi acı çekiyormuş gibi çıkmıştı)
(Master L ona yüzünü dönme zahmetine bile girmeden konuşmayı bitiren bir ses tonuyla konuştu.)Onun istediği benim istediğimdir.Yani ben ne istersem o da onu ister.LUCAS.)
Master L iğrenç bir şekilde güldü..Lucas onu göremese bile sırıttığından enimdi.Ama önemli değildi.Master L ona Lucy çin söz vermişti.Hayelleri için.Onu gördüğünden beri rüyalarından çıkmayan kız için söz vermişti.Gerisi Lucas için önemli değildi.Olmamalıyı.Onun istediği bir tek Lucy'di.Bir tek Lucy.Master L ona eliyle beni atkip et işareti yaptı.Önde o arkada Lucas yemek salonuna girdiler.Ve masadaki yerlerini aldılar.Sonra Master L bardağına çatalıyla vurdu ve bütün lonca bir sessizliğe büründü.Bütün gözler Master L'e çevrildi.Maste L gözlerini bu kalabalığın üztünde ezdirdi.
-Hepinize afiyet olsun..
Bütün lonca kendini yemeklere gömdü.Gerçekten çok lezzetli veözel hazırlandıkları için devamlı düyetlerine uygun olarak az kaloriliydi.Tabiki herkes masterın uyarısına (emrine)uyarak kalori ölçülerinin dışına çıkmamıştı.Aslında güzel bir yemekti.Döret kişi için hariç:Lucy,Flare,Lucas ve Master L.Lucy ve Flare birbirleri dışında hiç konuşmuyordu.Daha doğrusu Flare anlatıyor Lucy dinliyordu.Lucas kimseye belli etmemeye çalışarak Lucy'i izliyordu.Master L ise bütün loncayı sma özellikle Flare'yi göz hapsine almıştı.Son zamanlarda Lucy'le fazla yakindi ve bu onu rahatsız ediyordu.O aptal kız vicdan denen gereksiz duygu yüzünden her şeyi yazabilirdi.Yemekten sonra onunla konuşmaya karar verdi ve öyle de yaptı.Yemekten sonra bütün lonca odasına çekilme "izni"aldı.Ama Mater L yolda tabiki Lucy'le birlikte olan Flare'nin yolunu kesti.Ve emir veren sesini saklamak gereği bile duymadan konuştu.
_Lucy_chan sen yukarı çık lütfen benim kızımla konuşmam gereken bir kaç şey var.
Master L kızım lafınnın üstüne basa basa söylemişti.Lucy endişeyle Flare'ye baktı.Flare başını salladı.Lucy master L'e selam verip yukarı çıkmaya başladı.Lucy gider gitmez Master L Flare'nin kolundan tuttu ve adeta sürüklemeye başladı.Flare'de normalde olduğunun aksinde korkmuş ve endişeli bir ifade vardı.Master L onu toplantı odasına fırlatmadan önce bir soru sorabildi.
_Master ne hakkında konuşucaz.
Master L adeta tıslayarak cevap verdi.
_O çok yakın,senin ihanet ettiğin arkadaşın Lucy hakkında.
FAİRYTAİL'DE_Sen!Ama imkansız.(Mira)
_SEN!(Natsu)
_Ama nasıl(Cana)
Levy koşup kapşonlu kadına sarıldı.Ve tabiki onu Happy izledi.Natsu ise olduğu yerde kalmıştı.Belki şaşkınlıktan,belki özlemden,belki de...sadece...Belki jac defa bu anın hayellerini kurmuştu.O güzel ipeğimsi saçların o narin omuzlara düşüşünü,o parlak ve cesur kahverengi gözlerin tekrar kendisininkiyle buluşmasını,yine o mis kokulu eve girmeyi ve onun azarlarıyla o evden kovulmayı ama yine de yüzündeki o mahzun ifadeyle onu görmeyi...
_Burada olman güzel...(Gajeel.Natsu onun sözünü kesti )
_Lucy
Lucy'nin yüzünde ise özür dileyen bir ifade vardı.Bakışları sanki başka birine aitti. Çok yskin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairytail:Lucy'nin geçmişi
Fiksi Penggemar_Hey Happy bak bu Lucy hadi! Natsu'nun sesi heyecanlı geliyordu.Ne kadar mutlu olduğu her halinden belliydi.Onu böyle görünce Happy mutluluğunu bozmaya kıyamıyordu _Geliyorum Natsu.Ama yavaşla biraz. Oysa Natsu'nun acele ettiği şey sadece bir hayeld...