BEN ADALETİM

1K 61 58
                                    

-Sen de kimsin?(Master L.Kapıya kadar koştuğu için nefes nefeseydi.)

-Lucy'i çok yakından tanıyan biri Lom.Ona ne yaptığını bilen biri.Ben...

FAİRYTAİL'DE

-Natsu!Neredeydin sen?Neden bu kadar geç geldin?Seni merak ettik.(Erza)

-Sadece biraz dolaştım.Ayrıca ben kendimi koruyabilirim.Hava almakta mı yasak Erza?(Natsu)

-Natsu sen iyi misin?Kafa tuttuğun kişi Erza.Soğuk beynini mi durdurdu?Yoksa beynin gerçekten ateşten mi mangal kömürü?(Gray)

-Şu anda seninle hiç tartışamam Gray.Git kendine başka bir oyun arkadaşı bul.(Natsu)

POLE STAR'DA

-Evet beni braya aldığını için teşekkürler.Mmmm baya da iyi döşenmiş.Baya pahalı olmalı burası.(kapıkdaki adam)

-Evet bay kapıdaki adam.Artık konumuza geçsek.(Master L.Giderek daha da sinirleniyordu)

-''Kapıdaki adam''sevdim bunu.Hem daha yeni geldim canım.Şöyle bir hava vermek lazım buraya.Ah rica ederim ben biraz içki alabilirim tabi(Kapıdaki adam)

-Ne istiyorsun?Artık sinirlenmeye başlıyorum.Eğer ne istediğini söylemezsen ikiğmizide üzecek sonuçlar doğabilir bunu istemeyiz değil mi(Master L.Gözü seğriyordu)

(Adam oturduğu pembe armut koltuk tarzı koltuğa daha da yayıldı.Normal bir insanı rahatça korkutabilecek insanın çini delen o bakışlar onda işlemiyordu.Yüzüne sanki Master L'i dahada kızdırmak istermişçesine pişkin bir sırıtış oluştu.)

-O gülümseme bende işe yaramaz.(birden inanılmaz derecede ciddileşti)hadi konumuza gelelim.Neredeydik Ah evet Lucy'den bahsediyorduk ve onu nasıl sömürdüğünden.( Master L'in yüzü giderek düşüyordu.Adam ise tüm ciddiyetini geride bırakarak yine sırıtmaya başladı)Oooo demek dikkatini çekebildim.(kapıdaki adam)

-Kimsin sen?(Master L)

-Ben adaletim.Senden hesap sormaya geldim.(Kapıdaki adam)

FAİRYUTAİL'DE

 -Ne yaptım dedin?Bir daha söyle!(Erza)

-Duydun ya kapınından geçtim içeri girdim ve onlarla konuştum.(Natsu)

-Natsu nasıl böyle bir şey yaparsın.(Erza)

-Üstelik bu sadece bizim meselemiz.Bunu onlara açarak hem planı hem de Lucy'i tehlikeye soktun.(Mira)

-Hayır.Bu bizim meselemiz değil sadece.Onlar bu meselenin içine zaten çoktan beri  dahildiler.(Natsu)

Şehrin dışında oramanlık alanın iç kısmında

-Bulduk Nail-sama.Bulduk.

-Fororafını ver Losen(Nail)

-Cidden bu mu?(Nail)

-Evet Nail-sama.Lode ile bizzat araştırdık.Ve artık eminiz.(Losen)

-Bu bulabildiğimiz en güncel fotorafı.onu almak için  geceleyin otele girmemiz gerekti.Ve yakalanmadan almayı başardık.(Lode)

-Peki bana gücü hakkında neler söyleyebilirsiniz.(Nail)

-Raporumuzu en kısa zamanda size sunarız Nail-sama(Lode_Losen)

-Çekilebilirsiniz.(Nail)

Loden ve Losen Nail'e selam verip çekildiler.Nail elindeki fotorafa bakıp gülümsedi.Bu sarı saçları ve gülümseyen kahverengi gözleri her yerde tanırdı.O büyük,O parlak,O güçlü,O nefret ettiği gözleri nerede görse tanırdı.Dudaklarından istemsiz bir gülümseme çıktı.Saf nefretten bir gülümseme.

Fairytail:Lucy'nin geçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin