Beş saniye

622 34 37
                                    

_L..Lucu?!(Natsu)
_Lucy_sama bu kadar güç harcamanız dövüş sırasında iyi mi sizce(Lucas)
_Çok fazla güç harcamıyorum ki(Lucy)
_Lucy kim bu kız?Sana mı saldırıyo.Normalde kız dövmem ama Lucy'e saldırdıysan affetmem(Natsu)
_Ah öyle mi pembiş?(Estonia)
_Sen...(Lucy Natsu'nun sözünü böldü)
_Ben hallederim(Lucy)
_Ama..(Lucas)
_Karışmanıza gerek yok(Lucy)
_Pe.. peki(Natsu)
_Hey pericikler bitti mi?(Estonia)
_Daha değil. Beş saniye içinde bitecek(Lucy)
Lucy sözünü bitirir bitirmez parlamaya başladı.Natsu ve Lucas gözlerini kapatmak zorunda kalmıştı. Açtıklarında ise Estonia yerde boylu boyuna yatıyordu.
_Şimdi bitti(Lucy)
Lucy yerde yatan Estonia'nın yanına eğildi ve elini alnına koydu. İki saniye sonra çekti.
_Estonia sana geri dönmek için tek bir şans veriyorum. Sana Nail denen adama mesaj iletmen için bir şans veriyorum.Ona Lucy'nin onu ziyarete(Natsu Lucy'nin sözünü böldü)
_Ona Fairytail'in onu ziyarete geleceğini söyle.Kimse ailemden birine bulaşıp kurtulamaz.(Natsu)
(Estonia zorla ayağa kalktı ve sırıttı)_Yolu bulabilir misin tarif edeyim mi?(Estonia)
_Sen anlamadan ensende olucaz(Natsu)
_Sen öyle diyorsan pembiş(Estonia)
Ve katboldu
_Bunun o kadar gücü kaldı mı? Nasıl olur.(Lucas)
_Gidebilmesi için biraz gücünü yeniledim o kadar(Lucy)
_Sanırım yeni bir düşmanımız var Luce ne kadar popülersin(Natsu)
_Luce?Garip bir aksan(Lucy)
_Ee şey eskiden sana hep böyle seslerinirdim de(Natsu)
_Ah bilmiyordum.Tamam öyleyse(şirin bir şekilde gülümsedi)Luce.Sevdim(Lucy)
Natsu gülümsemekle yetindi.Ve uzun zaman sonra"Luce"ilk defa onunlaydı
Büyük ormanda
_Nail_sama Estonia geldi(Lan)
_Onu odama gönder ve bu katı boşaltın(Nail)
_Pe.. peki efendim(Lan)
Lan hızla odadan çıktı.Bu adam kesinlikle kızdırılmamalıydı.Estonia'ya haber vermesiyle kulede çığlıklarının yankılanması arasında 10 dakika bile olmamıştı
Fairytail'de
_Yine mi düşman.Yare yare(Master)
_Çok dost canlısı bir loncayız değil mi(Mira. Her zamanki gülümsemesiyle)
_Tabi tabi.(Levy)
_Ne o savaşmaktan mı korktun ufaklık(Gajeel)
_Sadece savaşmayı sevmiyorum.(Levy)
_Tabii.(Gajeel)
_Bir an önce bu savaşı bitirmeliyiz(Master M. Çok ciddi bir ifade ile)
_Neden Master(Lucy)
_Bir sorun mu ihtiyar(Natsu)
_Başkentten sipariş ettiğim içkiler yarın gelece... yani bbo başlayacak yakında.He he(Master M)
_Tabii master tabii(Bütün lonca)
_Bence de bu işi bir an önce bitirelim(Natsu)
_Ben Jerard'a haber vereyim. Bize yardım etmek istediğini söylemişti habersiz hareket etmeyelim(Erza)
_Hai(Lucy)
_Öyleyse yarın yola çıkıyoruz(Master)
_Aye sör(Bütün lonca. Lucy ve Lucas hariç)
_Güzel şimdi dağılın içmem.. öhöm yani çalışmam gerek(Master)
_Yardım edeyim Master(Cana)
_Ne kadar yardım seversin Cana(Master M)
_Konu içki yani çalışma olunca kimse beni tutamaz(Cana)
_Tabii Cana Tabii(Bütün lonca.Lucy ve Lucas yine hariç)
_Neler oluyor(Lucy)
_Kafaları çekme zamanı(Cana Lucy'e sarıldı)
_Eh çalışmayacak mıydık?(Lucy)
(Cana bir fıçıyı kafasına dikti)_Biz ne yapıyoruz(Cana)
_Ah. Şey. Yorum yapmak zorunda mıyım(Lucy)
_Hayır.Sadece gel ve iç(Cana)
_Ben içemem(Lucy)
_Hadi Hadi bakalım hafızanda nasıl aşk hikayelerin var(Cana)
_Hafızam gelirse sorarım ama bu günlük dinlenmeliyim.Hem aradığın her ne isi şu anda yerinde değil(Lucy)
_Aa unutmuşum(Cana)
_En azından fıçıyı kafandan çekebilirdin)
_Yare yare(Mira)
_Ben gidiyorum Fairytail(Lucy)
_Görünürüz(Cana)
_Cana. Arada şu fıçıyı kafandan indirmelisin(Lucy)
_Yare yare(Mira)
_Ben de sizinle geliyorum Lucy_sama. Birinin size saldırmadığından emin olmak isterim(Lucas)
_Ah Lucas artık bakıcım değilsin(Lucy)
_Bu benim severek yaptığım bir iş(Lucas)
_Pekala pes(Lucy)
Lucas ve Lucy yol boyunca hiç konuşmadılar.Lucas derin bir pişmanlık içindeydi şimdiden.Ama neden?Lucy'nin evine vardıklarında kapıda öylesine dikilmeye başladı
_Lucas ayrılmıyor musun?Ya da içeri gelmicek misin(Lucy)
_Ben burada nöbet tutarım Lucy_sama(Lucas)
_Olmaz(Lucy)
_Beni buradan gönderemezsiniz(Lucas)
_Biliyorum(Lucy geri çekildi ve kapıyı açtı)Geç içeri kapıda beklemenden iyidir değil mi.Evim büyük. Ve beraber daha dar çadırlarda da kalmıştık ha(Lucy)
Lucas kızarmaya başladı.Görev için aynı çadırlarda kaldıklarını unutabilir miydi ki.O kadar gece Lucy'yi izlemekten uyuyamamıştı. Yüzünün her zerresini, kokusunu ezberlemişti.Ama Lucy asla fark etmemişti.Asla!
_Nasıl isterseniz(Lucas)
Ve Lucas hep ciddi olmak zorundaydı.O bir korumaydı.Lucy'nin gözünde yakınında olmasına izin verdiği bir koruma.
_İşte burada yatabilirsin ama sana göre kıyafetim zannederim yok.(Lucy)
_Önemli değil efendim.(Lucas)
_Tahmin edeyim uyumucaksın(Lucy)
_Elbette(Lucas)
_Eğer olur da uyumaya karar verirsen buraya yat Lucas.Başıma veya ayağımın dibine değil(Lucy)
_Nasıl isterseniz(Lucas )
Ve gece örttüğünde karanlıkla her yeri Lucas yine yıldızlar yerine Lucy'i izledi.
Sabah
_Hazır mıyız(Master)
_Hai(Bütün lonca)
_Lucy sen öndeki arabaya bin ve gruba liderlik et.(Master)
_Hai(Lucy)
Ve yolculuk herkes için uzun Natsu ve Gajeel için çoook uzun sürdü ama ve vardıklarında..
_Burası mı(Erza)
_Evet(Lucy)
_Hadi yakalım şurayı(Romeo)
_Hey Romeo bana biraz ateş verir misin çok acıktım(Natsu)
_Bana yiyecek gibi bakma Natsu_nii(Romeo)
_Sadece gözüme çok lezettli bir ateş makinası gibi göründün(Natsu)
_Yare yare(Mira)
Birden etrafı karanlık bir güç kapladı.Aurası korkunç ve adeta zehirliydi.
_Fairytail?Benim hesabım sadece Lucy ile.Şimdi giderseniz canınız yanmaz(Nail)
_Nail!Aramıza yeni dönen yoldaşımıza bulaşman hepimize bir hakerettir.Fairytail'i sakın hafife alma(Erza)
_Asla Titania.Ama kolay olacağını düşünmeyin.Ben Lucy'i alıyorum.(Nail)
Ve Lucy'e karanlık bir gölge yolladı.Lucy gücüyle kolayca savuşturdu ama.Oluşan devasa ışık kaybolduğunda Lucy'de Lucas'ta ortada yoktu...

Lucy yavaşça gözlerini açtı.Kendini kalkulade bir odada buldu.Her şey ama her şey onun zevkine göre düzenlenmişti.Ne zaman yattığını bilmediği yataktan kalktı ve kapıya ilerlemeye başladı.Ama kapıdan çıkamadan ellerinde o anda olduğunu fark ettiği yumuşak kılıyla kaplı kelepçeler tarafından duvara çekildi.Hareket etmeyi denedi ama kelepçeler hatta duvar gücünü emicek şekilde sihirliydi.Kelepçeleri kırmaya çalışssada olmadı.Tamamen onun için özel üretilmişlerdi tıpkı o odadaki her şey gibi ve tam o anda odaya nefes nefese Lucas daldı
_Lucy_sama uyanmışsınız.İyi misiniz(Lucas)
_Bilmiyorum.En son hatırladığım Nail'in kulesi önündeydik ve.. ben buraya nasıl geldim?Neyse ilk veni çöz ve sonra fairytail'ı bulalım.Lucas yavaşça duvara doğru yürüdü ve kelepçelere elini attı
_Acıtıyor mu?(Lucas)
_Hayır nedense çok yumuşak(Lucy)
_iyi(Lucas)
Ve ellerini kelepçeden çekti
_Lucas ne yapıyorsun.Çözsene beni(Lucy)
Lucad iki elini duvara dayayıp Lucy'nin üstüne eğildi.
_Üzgünüm Lucy.Seni o adamın ellerine bırakamam ne de o loncaya.Üzgünüm Lucy.Ama saldırı yaparken beş saniye açık veriyorsun(Lucas)
Ve Lucy'i öpmeye başladı

Fairytail:Lucy'nin geçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin