-Evet bu sene büyük büyü oyunlarına katılan loncalar:Role Mist,İndexın,Lorde,Half...Lamia scale,sabertooth,blue pegasus,quatro puppy, mermaid heel,Pole Star, fairytail. İşte bu sene oyunların elemelerine katılacak 45 takım.Ve hemen büyük büyü oyunlarının kuralları:
1 Oyunlar;elemeler üç gün,yarışmalar yedi gün olmak üzere toplam on gün sürecektir
2 Elemelerde on puanın altında alan loncalar oyunlara katılamıyacak
3 Gerçek yarışmalara katılacak on takım elemelerden sonra oylama ile seçilecek
4 Eleoyunlar; ilk yarışma, teke tek dövüş ve grup dövüşü olmak üzere üç bölümden oluşacak.
5 Elemelerde her gün 15 takım yarışmaya katılacak.
6 Saha dışında başka bir loncaya fiziksel bir zarar vermek ve oyunlar sırasında dışarıdan müdehale kesinlikle diskalifiye sebebidir.
7 on günü sonunda en çok puana sahip olan lonca oyunların galibidir.
8 oyunlar sırasında alınan hayati yaralar sponsorların sorunu değildir
9 Oyunlar esnasında seyirci ve yarışmacı kabinlerine müdehale ve fiziksel temes kesinlikle diskalifiye sebebidir
10 oyunlarda meydan okumak serbesttir.Çarpışmaların ardından iki lonca birbirine teke tek ve ya grup olarak meydan okuyabilir.Meydan okuma puan olarak yapılır ve kaybeden lonca ortaya koyduğu kadar puanı rakibi olan loncaya devreder.
11 Her lonca sadece bir eleme yarışmasına katılacaktır.
Dinlediniz için teşekkürler ve büyük büyü oyunları başlıyor.Büyük büyü oyunlarının birinci gününün yarışması;Koşu.
Oluşacak alan iki kısımdan meydana gelecek.Her lonca temsilcisini seçebilir .Seçilen yarışmacılar birbirine paralel 15 kolon üzerinde yarışmaya başlayacaklar.Yollar sadece çarpışma ve tuzak kısımlarında birbiriyle kesişecek.Çarpışma kısmında odaya oraya ilk gelen 5 kişi girecek ve çarpışma sonucunda ayakta kalan bir kişi odadan çıkabilecek.Kaybedenler ise en başa döndürülecek.Tuzak kısmı ise oyunculara beriltilmeyecek.Her şey olabilir.Bu eleme turunda amaç en önce varabilmek.Ve bütün oyuncular pes etmedikleri sürece çıkışa varacak.Ve pes edenlerin haricinde bütün yarışmacılar kaybetme ve başa dönme sayılarına oranca puan alacaktır.Bu gün yarışacak olan loncalar:Rose,Lumi ster...Fairytail ve Pole star.Lütfen yarışmacılarınızı seçiniz.(Sunucu)
POLE STAR KULİSİNDE_Master. Yarışmaya ben çıkmak istiyorum.Zaten bir daha yarışamayacağız.(Lucy)
_Ben de çıkabilirim.Hız bakımından Lucy_chan'dan hızıyım.Ben daha uygunum.(Eduard)
_Benim büyüm soyutlama.Bu yarışma için en uygun benim.(Miku)
_Sakin olun.Karşımıza tam olara ne geleceğini bilmiyoruz.Bu yüzden büyü çeşitliliği açısından Lucy_chan yarışmaya katılacak.(Master L)
_Hai master.(Lucy)
Arenaya ilerledi ve bir büyü alanının içine girdi.
_Pole STAR'dan Lucy yarışmaya katılıyor.(sunucu)
Fairytail kulisinde_İlk yarışmadan Lucy'i öne sürdüler.(Gray)
_O zaman ben çıkıyorum(Natsu)
_Hayatta olmaz Natsu.Özellikle sen,Lucy'nin karşısına çıkamazsın(Cana)
_Neden?(Natsu)
_Çünkü ona asla zarar veremezsin.Daha da kötüsü elimizde onu kurtaracak büyü olduğunu belli edersin(Cana)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairytail:Lucy'nin geçmişi
Fanfiction_Hey Happy bak bu Lucy hadi! Natsu'nun sesi heyecanlı geliyordu.Ne kadar mutlu olduğu her halinden belliydi.Onu böyle görünce Happy mutluluğunu bozmaya kıyamıyordu _Geliyorum Natsu.Ama yavaşla biraz. Oysa Natsu'nun acele ettiği şey sadece bir hayeld...