-Lucy-chan.Yani Lucy-sama hadi uyan.Bu gün son eleme günü.Uyan hadi uykucu Lucy-sama.(Miku)
-Hııı ne sesin boğuk geliiyor .Hem sen kimsin?(Luvy)
-Çünkü kapının dışındayım aptal.Dur içeri giriyorum.(Miku)
-Ha(Lucy sözünü tamamlayamadan Miku içeri girdi)neyse girdin.Ne oldu Miku.(Lucy)
-Aferdesiniz hime-sama uyandırdım ama bu gün son oyun günü.(Miku)
-Hıı.Yani?(Lucy)
-Lucy uymadan önce aptallık iksiri mi içtin?Bugün asıl oyunlara kimlerin seçileceği gün.Hani şu büyük büyü oyunları var ya.İşte onun yarışmacılarının seçileceği gün.(Miku)
-Doğru.(Gözleri açılır ve yataktan fırlayıp yere düşer.Ah acıdı.Neyse doğru ya bugün son elemeler var.Hemen hazırlanmam gerek.(Lucy)
-Hayret sen de mi kıyafet seçme derdine düşerdin(alaylı) Lucy-sama.(Miku)
-Hayır.Bütün büyü kitaplarımı ve anahtarlarla ilgi kitapçıkları son bir kez gözden geçiyim okumu ve bıçaklarımı,oklarımı hazırlamam lazım.Bir de şu zırh meselesi var.Master Lom bütün yarışmacıların aynı renk zırh giymesini istenişti değil mi.Karar en son ne?(Lucy)
-O zırh meselesi değişti.Hepimize''kendi hazırladığı''-ki o adamdan öyle şeyler çıkmaz_ünüformaları giyicez.(Elindeki kıyafeti havaya kaldırır)bak bu da seninki.(Miku)
Miku'nun elinde straplez beyaz ve siya ana tonlu,bir kolu göğüs hizasından başlayan diğeri ise(yara izinin olduğu kol)yara izini kapatacak şekilde siyah bir( omuzdan bileğe kadar) ip ve elbise mini tek parça bir tulumdu..Kıyafet Lucy'nin dizinin on santim üstünde bitiyordu ve arkasından sarkan ve dizine kadar gelen üstünde kocaman Pole Star amblemi olan bir pelerin.Ve pelerin bir kemerle kıyafete birleşiyordu.Kemerde Lucy'nin kullandığı savaş malzemeleri için özel bölümler vardı ve kemer çıkarılmadan çıkmayacak demir tutturmalı bir anahtarlık.Lucy elini kıyafetteki anahtarlığa attı ve ince bir gülümseme yüzünde belirdi.Demek kaybetmek istemiyorsun Lom...Benim de kaybetmeye niyetim yok.Özelliklede sana.Diye fısıldadı.Sesini Miku bile duyamamıştı.Lucy'nin elinde kıyafet ikiside odanın ortasında birbirlerine bakıyorlardı.En sonunda Miku dayanamadı(!) ve söze oflayarak başladı.
-Eeee Lucy.Giymeyecek misin?(Miku)
-Giyinirken de bana bakmayı planlıyorsan durmanı anlıyorum.Yok eğer öyle bir planın yoksa-Ki olmaması tercihi-hala odamda ne işin var Miku?
_Ay kıyafetini ilk ben görecem.Bakalım yakışıyo mu?(Miku)
_Niye baloya mı gidiyoruz?(Lucy)
_Ay Lucy ne konuştun hadi giyin.
_Hepiniz ayrı manyaksıznız.Bir tane normaliniz yok mu ya?(Lucy)
(Kıyafetle beraber yatağın yanindaki kabine doğru ilerledi Lucy.Miku ona baktı ve yüzü anlamaz bur ifada aldı)_Lucy nereye?Ben sana kıyafet yakışmış mı diye bakcam demedim mi?(Miku)
_Ben tek başıma giyebiliyorum(Lucy)
_Ha ne?(Miku)
(Kızmakla gülmek arasında bağırır)_Giyinirken benimle durmak gibi bir niyetin yok değil mi?
_Ha?Haaa yok tabi canım niye öyle bir şey yapıyım.Ayıp Lucy_sama sen de ne sapıksın.Benden ne istiyorsun utan.(Miku)
_Bu gün size aptallık iksiri mi verdiler.Yoksa sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun Miku?!?(Lucy)-Öff neyse ne uzattın ya hadi giyeceksen giy şu kıyafeti.İşimden gücümden alıkoydun beni zaten.(Miku.Çok ciddi ve sitemkar bir şekilde)
-Sabır.Sabır.Sakin ol Lucy.(Miku)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairytail:Lucy'nin geçmişi
Fanfic_Hey Happy bak bu Lucy hadi! Natsu'nun sesi heyecanlı geliyordu.Ne kadar mutlu olduğu her halinden belliydi.Onu böyle görünce Happy mutluluğunu bozmaya kıyamıyordu _Geliyorum Natsu.Ama yavaşla biraz. Oysa Natsu'nun acele ettiği şey sadece bir hayeld...