Lucy Nerede

836 70 25
                                    

-Beni biraz daha bekler misiniz?(Lucy)

Lucy aynı eskiden olduğu gibi bir gülümseme takındı.İçten ve neşeli.Ait olduğu ailesini bir savaşta bulmuştu ama yinde de bulmuştu değil mi?Mutluydu ve içinde hiç yaşamadığı ve ya hatırlayamadığı-k, bu daha olasıydı-bir his vardı.Lucas'ın Lucy'i çekmesiyle Lucy Lom'un saldırısından kaçabildi.

-Lucy-sama dikkatli olmalısınız(Lucas)

-Hai haklısın hadi Lucas bu iş fazla uzadı.(Lucy)

Lucy kemerine taktığı anahtarlardan birini .Çıkardı.Diğerlerinden daha büyük bir anahtardı.Öne uzattı aynı anda anahtar parlamaya başladı

-Açıl Jupiter gezegeninin kapısı,Amusis.(Lucy)

Lucy'nin anahtarı daha da parladı ve anahtardan çıkan bir ışık katları ve çatıyı delerek gökyüzüne yükseldi ve geniçlemeye başladı.Genişliği hemen hemen oda kadar olduğunda şekil değiştirmeye ve maddeleşmeye başladı ve sonunda iki elinde de kılıç olan kızıl saçlı güzel bir kadın belirdi.Lucy hiç beklemeden Amusis'e Lom'a saldırmasını söyledi ve kadın söyleneni anında gerçekleştirdi.Demin Lucy'e saldırdığı taktikle saldırsada Amusis'i bir türlü yakalayamıyordu Lom üstelik her bçak fırlatışında da tehlikeli olabilecek kılıç darbeleri alıyordu.Lom'un son darbesinden de kaçan Amusis tam kılıcıyla saldıracağı zaman Lom Amusis'e bir bıçak daha fırlattı.Bıçak tam Amusis'in kalbine denk gelmişti.Fairytail üyelerini yüzü düşerken Lom delice kahkahalar atıyordu.

-Sen küçük sarı böcek.Sen beni yenebileceğini mi sanıyorsun.En güçlü gezegen ruhunla bile beni yenemezsin sen.Asla.

Lom kahkaha atarken Lucy kafasını eğmiş saçları gözlerini  kapatmıştı.Sonra birden başını gülerek kaldırdı.Aynı anda Amusis parlamaya başladı ve bıçağı kolayca çekip çıkardı.Bıçağın izi bile yoktu Amusis'de ve eskisinden daha güçlü duruyordu.Lom'un bıçağı Amusis'in vücudundan çıktığı anda kayboldu.Lom'un yüzü düşerken gülme sırası Lucy'deydi.

-Haklısın.Amusis en güçlü gezegen ruhudur.Ve o senin gibi birine yenilmez.(Amusis'e döndü)Amusis ciddileşme vakti geldi.İkinci formunu başlat.(Lucy)

Amusis'in vücudu zırhla kaplandı.Ve elindeki kılıçlar kayboldu.Etrafa yaydığı büyü gücü zaten çok fazla olmasına ramen mümkünmüş gibi daha da artmıştı.Artık son saldırının zamanıydı.Lom'da bunun farkındaydı.İkisi de son saldırılarına hazırlanıyorlardı.Ortam gittikçe geriliyordu.Lucy son vuruşuna hazırlanıyordu ve sonra orada bekleyen insanlardan, ailesinden geçmişini öğrenecekti.Lom güç mak,nasını geri almaya uğraşıyordu.Onu küçük ve ışık alamayaağı bir hücreye kapatacaktı.Aslında bunu başınmdan itibaren yapmalıydı.Tamam öfkelenmesi ondan emeceği gücü azaltırdı ama bu gücü arttrmak için onun canının yanması umurunda olmazdı.Hatta bu onu çok da memnun edecekti.Lucas ise Lucy için endişeleniyordu.Ama ona şu adna karışmamalıydı.Lucy ona çok kızardı.Ama onu asıl endişelendiren bundan sonrasıydı.Lucy'nin Lom'u yeneceğinden emindi.O iki yıl boyunca günde iki saat uykuyla dayanmıştı.Güçlenebilmek için.Geçmişinin peşine düşebilmek için.Ama en fazla da Lom'un hayatlarını kurtardığı(!) çocukları ondan korumak için.O kesinlikle Lom'u yenerdi peki sonra?Lucy fairytail'e katılacaktı.Ve aşık olduğu ilk ve tek kızı kaybedecekti.İzin veremezdi.Ayrıca Fairytail onu o kadar merak etseydi şu iki yıl içinde onu çoktan bulurlardı.Hayır Lucy'i onlara bırakamazdı.Bırakmayacaktı.

LucyAmusis ile el ele tutuştu.Gezegen ruhuyla birleşik bir büyü yapacaktı.Aslında bunu tek başına da yapabilirdi ama Lom;'un bastırmaya çalıştığının aksine o bir yıldız ruhu büyücüsüydü.Lucy tüm gücünü topladı çünkü Lom'un tüm gücüyle vuracağını biliyordu.Bu son vuruş olacaktı.herkes için.Yanındaki Amusis'e bakıp gülümsedi ve beraber topladıkları güce odaklandı.ve Lom'la aynı anda topladıkları gücü bıraktı.İki büyü gücü havada çarğışdığında odada bulunan herkesi duvara savurdu.Birbirlerine denk gibi görünselerde Lucy'^nin gücü Lom'a üstün geldi ve Yıldızlı ışık Lom'a çarptı.Aynı anda bütün başkentin görebileceği bir ışık yayıldı Fairytail otelinden.Fairytail üyeleri gözlerini açtığındaki büyü gücü yoktu ama...Fairytail perilerini gözleri üçüşması gereken sarı saçları da göremiyordu.Yoktu.Neredeydi? Bütün otelde genç bir adamın haykırışı yankılandı

-LUCYY

Fairytail:Lucy'nin geçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin