Plan

821 68 5
                                    

-İlginç bir gündü.(Erza)

-Bence de Erza-san.Umm Natsu-san iyimidir acaba?(Wendy)

-O ateş beyinliye hiçbir şey olmaz merak etme.(Gray)

-Canaa fıçıyı kafandan indirip Natsu'yu bulur musun(Erza)

-Haa Ağız tadıyla bir içirtmediniz.Natsu'mu.Kartlarıma bir sorarım.(Cana)

-Gerek yok buradayım.(Natsu)

-Nat- Onun  burada ne işi var?(Erza)

-Hooo ne güzel bir karşılama(Eduard)

-Size anlatacakları varmış(Natsu)

POLE STAR OTELİNDE

-İLginç bir gündü(Miku)

-Kesinlikle.(Edward)

-Lucy-chan nerede(Master L)

-Odasında Master.Biraz yorulmuş oldukları için uyuya kalmıştı ben de odasına taşıdım.(Lucas)

-Anladım o zaman beş dakika içinde hazır olmalasını söyle.(Master L)

-Emredesiniz Master.Şeyy Master.Acaba bir suç mu işledi Lucy-sama(Lucas)

-Merak etme Lucas-kun sevgiline hiçbir şey yapmayacağım.Aslında Natsu-kun'un Lucy-chan'a bakışlarını sevmedim.Ona senin sevgilin olma rolünü vereceğim.        Ama senin için başka bir şey yapamam.Kızı senin etkilemen lazım.(Master L)

;(Lucas görülebilecek kadar kızarmıştı)-Ma..Ma..Ma Master L..Lo..Lom ben ne...(Lucas)

-Bir şey söylemek zorunda değilsin.Sonra teşekkür edersin.(Master L)

(Master Lom arkasını dönüp gitti Lucas yumruklarını sıktı ve mırıldandı)-Elbette edeceğim Master ve nasıl teşekkür edeceğimi göreceksin.(Lucas)

FAİRYTAİL OTELİNDE

-Öt bakalım(Kılıcı burnuna bir santim aralıkğa uzetır)ama bir hile yapmaya kalma(Erza)

-Ne kadar kibarsınız genç bayan.Sizin gibi hanım hanımcık bir bayanın içki teklifini geri çeviremem(Eduard)

-Konuşmayı düşünüyor musun?(Gray)

-Ahh pekala.Öncelikle Laxus-ku.. Laxus'a saldırmak benim fikrim değildi.Gerçi Lucy bana sana saldırmamı söyleyince pek de itirazım olmadı.Lucy Lomi'ydi galiba neyse o adamın büyüsünün tehlikeli olduğunu söyledi.Ve senin zaman algını değiştirmemi ve vücüdundan güç çekememesi için biraz değiştirmemi istedi.Sana o yüzden saldırdım Laxus.(Bardağı kafasına dikti ve hepsini bitirdi)Yani ona kız.

-Biliyordum.Lucy-san'ın bize yardım etmiş olduğunu biliyordum.(gözündeki bir damla yaşı sildi)Master sizce bu iyi bir şey değil mi?(Wendy)

-Elbette.Bizi hatırlayamasa da yardım etmesi bize güvendiğini gösterir.(Master M)

-Tabi tabi(sandalyeden ayağa kalktı)Biran önce şu sarışını alıp loncamdan götürün.(Eduard)

-Loncamdan?(Erza)

-Evet benim loncamdan.Onun konduğu lonca masterlğının benim hakkım olduğu lonca.Ayağımın altından çekmezseniz ezebilirim.(Eduard)

-Seni(Eduard'ın üzerine atıldı ama Mira onu tuttu)Eğer onun hakkında bir daha böyle konuşursan seni öldürürüm.Anladın mı?(Natsu)

-Hoo küçük beyi-(Master M Eduard^'ın sözünü sertçe böldü)Eğer verecek başka bir haberin yoksa Mira sana kapıyı gösterir.(Master M)

-Tamam siz bilrisiniz.Periciklerin arasında durmak çok hoşuma gitmiyor.(Eduard)

-Mira-chan lütfen Eduard-kun'a kapıyı göster.(Master M)

-Hai Master(Mira)

POLE STAR OTELİNDE

(Kapıyı çaldı)-Lucy-sama lütfen uyanın.Lucy-sama.Master sizi çağırıyor.(Lucas)

-Huh Lucas uyumuyorum Master mı çağırıyor tamam(Lucy)

Lucy kapıdan çıktı ve Lucas'ı izledi.Büyük salona geldiklerinde Lucas durdu ve Lucy için kapıyı açtı ve Lucy içeriye girdiğinde bekledi.Ama Master Lom ikisi için başka planlar düşünüyordu.Lucy'nin hiç sevmeyeceği planlar.Lucy girdikten sonra Master Lom Lucas'ı da çağırdı.Lucas odaya girerken kapıyı kapa emiri üzerine kapıyı kapattı ve konuşulacak konudan ötürü Lucy'den oldukça uzak bir köşede durmayı seçti.Ama Master Lom buna bile izin vermedi.

-Lucas-kun neden sevgilinden uzak duruyorsun?Tartıştınız mı yoksa(Master L)

Lucas başını eğdi.Evet Lucy'i çok seviyordu evet onunla sevgili omayı tabiki çok istiyordu ama..Böyle olmamalıydı.Zorla değil.Lucy ise şaşkındı.En azından Master Lom'un beklediği kadar şaşırmıştı.Gözleri kocaman açılmıştı ve içlerinde  öfkede vardı.Tam Lom'un istediği gibi.Bu onun intikamıydı.Onun öfkelenmesi.Ve öfkelenmesine ramen hiçbir şey yapamamasını izlemek güzeldi onun için.Öfkesini ve çağresizliğini izlemek istiyordu.Ve bunu yaparken onu gözetim altında tutuyordu.İşte bu onun intikamıydı.Ya da o öyle sanıyordu.

FAİRYTAİL OTELİNDE

-Bu adamdan nefret ediyorum.(Gray)
_Beni hic ilgilendirmiyor.Önemli olan anladıkları.(Erza)
_Şey Mina_san Lucy_san bu büyüyü tahmin ettiğine gore büyüler hakkında pek çok öğrenmiş demektir.Acaba kendi durumu hakkında da  bir fikri var mıdır?(Wendy)
_Ben olduğunu düşünüyorum.O zeki bir kızdır ne olduğunu anlamıştır bence.(Erza)
_Ama eğer anlasaydı orada ne işi olurdu ki?Lucy öyle bir durumda o loncada çıkardı ki şu büyü gücüne bakılacak olursak nunu rahatlıkla yazabilirdi(Cana)
_Belki de bir planı vardır.Onun hep bir planı vardı.(Natsu)
POLE STAR OTELİNDE
"Evet var" diye bağırdı Lucy.Lucas Master Lom'la olan konuşmadan sonra Lucy için endişeleniyordu.Ona verdiği tepkinin hiç doğal olmadığının farkındaydı.Rol yapmıştı.Şaşırmış rolü yapmıştı.Bu iki şey demekti.Bir Lucy bunu önceden biliyordu.İki bir planı vardı.Kapıdan çıkar çıkmaz''Bir planınız mı var Lucy-sama''diye sormadan duramamıştı.Ve cevabını da almıştı.Nasıl bilebilir ki düye düşündü.Ve neden hiç itiraz etmemişti.Düşünceleri kafasında dolaşırken Lucy'nin açıklamayı bitirdiği planıyla durup kaldı.Bunu yapabilir miydi?

Fairytail:Lucy'nin geçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin