POLE STAR'DA
-Artık bana bir açıklama yaparsınız Lucy-sama.(Lucas)
-Lucas!Ama sen nasıl anladın?(Lucy)
(Lucas derin bir nefes aldı ve Lucy'nin kaarşısındaki koltuğa oturdu)-Ben sizi her zaman nasıl görünürseniz görüünün tanırım Lucy-sama.Her şıkilde tanırım.Peki şimdi bana neden Flare-sanın görünümünde ne işiniz var?(Lucas)
...(Lucy)
-Eğer Master L konusunda endişeleniyorsanız zaten master L'e yalan söyleyerek zaten kendimi de bu işin içne kattım.Eğer yalanım prtaya çıkarsa Master Lom beni loncdan atar.O yüzden artık ne yapıyorsanız bu işin içinde ben de varım.Şimdi lütfen bana ne olduğunu anlatın(Lucas)
-Aslında ben de bilmiyorum Lucas.Birden Flare geldi.Ve benden yardım istedi.Söylediğine göre kesinlikle Master Lom'a belli etmeden loncadan dışarı çıkması gerekiyormuş.Bu yüzden onun loncada olması gerekiyordu.Bu yüzden take face büyüs yapmam gerekti.Ben onun yerini alacaktım ama büyünü gereği olarak o da benim yerimi alacaktı ama benim de loncadan kaybolmamam gerekiyordu.Bu yüzden benim yeteneklerimi kopyabildiği için Lynx'de benim görünümümü aldı.Ama ben de gerisini bilmiyorum.Nereye gitti,neden gitti.Hiçbirini anlamadım.(Lucy)
-Aslında onun nereye gittiği benim için önemli değil.Benim için önemli olan sizin burada olmanız.Duyduğunuz üzere Master Lom'a öğrencileri eğiteceğimizi söyledim.Şimdi lütfen benimle öğrecileri eğitmeye gelin ve Flare-san geri gelene kadar onun gibi davranmaya çalışın.(Lucas)
-Pekala.Ben sana yardım etmeye mecburum.Sonuçta bizi sen kurtardın.Yani mastera öyle bir yalan söylemek zorunda değildin.Teşekkürler.(Lucy)
-(Lucy'nin duyamıyacağı bir sesle )Evet zorundaydım(ve sonra normal sesiyle devam eder)-Benim görevim sizi korumak.Her şeye karşı sizi korumak.Eğer yalanınız ortaya çıksaydı loncadan atılırdınız._bunu söylerken aslında atılmayacağını biliyordu. Master Lom onu loncadan atamazdı.Sadece zaten tam olmayan hafızasını silerdi.Ki Lucas bunu olmasını istemiyordu.Zaten bu konu yüzünden yeterince acı çekmişti._Bu hiçbirimiz istemeyiz.Şimdi öğrencileri hangi salona almalıyız Lucy-ssama?
-Şeu burasını ben de tam bilmiyorum.O yüzden Clar-san'a sorarız.Ve bu arada Flare gelene kadar sen onun yani benim üstümsün.O yüzden bana Lucy-sama dememen gerek.Ben sana Lucas-san diyicem.Yani Flare dönene kadar benim komutanımsın.Anladın..Şey anladınız mı Lucas-san?(Lucy)
-Şey anladım Flare-chan.Şimdi ben gidip Clar-san'ı bulayım.(Lucas)
-Hayır ben gidip Clar-san'ı arayım.Unutmayın rütbeli olan sizsiniz.(Lucy)
-Pekala ben de bütün öğrencileri buraya toplarım o zaman.(Lucas)
Sonra Lucy ve Lucas tam ters istikemetlere döndüler.Artık bu işte ortaktılar.Lucy'nin aksine Lucas bu işten çok memnundu.Hep Lucy'le bir takım olmak istiyordu.Hep onunla olmak.Lucy'nin hep onunla kalmasını istiyordu.Ve bu olaydan sonra artık emindi.Lucy hep onunla kalacaktı.Ama yanılıyordu.Çünkü otelin önünde onları biri izliyordu.
FAİRYTAİL'DE
-Burada olduğunu biliyordum Flare-chan.(Eduard)
-Eduard(Flare)
-Yaaa, ben de seni gördüğüme çok sevindim Flare.Eee Peri semalarında hava nasıl.Yada dur ben söyleyeyim, havada ihanet rüzgarları esiyor.Sen de hissetin mi Flare-chan?,-Eduard sen,beni nasıl buldun?(Flare)
-Geç bu nasıl buldun ayaklarını.Bana içinden ettiğin tüm küfürleri dışına da dökebilirsin.Burada hiç kimse(Wendy ve Romeo'ya dönüp alaycı bir şekilde gülümsedi)ah pardon şu ikisi hariç hiç kimse o küfürleri duyamayacak kadar küçük değil.Evet sevgili çocuklar.Büyükleriniz konuşurken neden dışarıda biraz oynamıyorsunuz?(Eduard)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairytail:Lucy'nin geçmişi
Fanfic_Hey Happy bak bu Lucy hadi! Natsu'nun sesi heyecanlı geliyordu.Ne kadar mutlu olduğu her halinden belliydi.Onu böyle görünce Happy mutluluğunu bozmaya kıyamıyordu _Geliyorum Natsu.Ama yavaşla biraz. Oysa Natsu'nun acele ettiği şey sadece bir hayeld...