4.5

91.5K 2.6K 1.7K
                                    


Arkadaşlar şu an çok geç olduğu için bölümü düzenlemeden atıyorum müsait bir zaman da hataları düzeltirim siz görmezden gelmeye çalışın lütfen.

Son bölüm üzerine kaç ay geçti gerçekten bilmiyorum ama yazarken beni epey bir zorladı. Bir an hiç yazamayacağım sandım. Bu daha çok bir geçiş bölümü gibi oldu yakında bir kaç olayı patlatmak için ortam hazırlıyoruz diyelim🤭

Neyse umarım beğendiğiniz bir bölüm olur görüşlerinizi merak ediyorum tüm yorumları okuyacağım lütfen  kitabın nasıl ilerlemesini tercih ederdiniz yazın, merak ediyorum.

Keyifli okumalar!

Annemin dediklerini marketten aldıktan sonra hızlı bir şekilde eve geçtim. O da kapıyı açar açmaz pekte suratıma bakmadan" hoş geldin" dedikten sonra elimdeki poşeti kapıp mutfağa geri döndü. Bende mecburen arkasından "Hoşbulduk" diye bağırdım.

Çokta takılmadan ayakkabılarımı çıkardıktan sonra direkt odama geçtim. Üstümdekilerden kurtulup rahat pijamalarımla kavuştuktan sonra kendimi yatağa attım. Keşfette kendimi kaybetmiş telefonun şarjının içinden geçmiştim ki annemin aşağıdan beni çağıran sesini duydum.

Aşağı indiğimde annemin sevdiğim  böreklerden yaptığını gördüm küçükken de selinle beraber okul çıkışı eve gelir ikimizinde favori böreklerinden olan ıspanaklı böreği yapmaya girişirdik. Aklımda da Selini aramak olduğu için böreği görünce aklıma direkt o günlerimiz gelmişti.

Ben gelene kadar herkes sofraya oturduğu için bende hızlıca yerime geçip oturdum. Böreklerden birini hızlıca kapıp ısırdıktan sonra anneme dönüp "Hatırlar mısın liseye giderken en az hafta da bir Selinle beraber gelip bu böreği yapardık, şimdi görünce aklıma o geldi" diyerek gülümsedim

Annem 'hatırlamaz mıyım' bakışını attıktan sonra "Unutur muyum hiç, mutfağın altını üstüne getiriyordunuz resmen Lin neyse ki Selin kızım temizliğe yardım ediyordu da telef olmuyordum mutfakta tek başıma" diye söylendi.

Yan tarafımda oturan abim annemin cümlesi bitmeden öksürmeye başlamış ve hala sakinleyemeyince hızlıca sırtına vurup "Yavaş abicim yavaş boğazında kalacak, hem biliyorum Selinle benim yaptığım kadar güzel değil ama idare et şimdilik" diyerek anneme gıcıklık verdim.

Annem yan taraftan hıh ladıktan sonra "Hah tavuk yumurtadan çıkmış kabuğunu beğenmiyor, madem   sizinkisi daha  güzeldi mutfağa da  bekleriz Lin hanım gelin bir teşrif edin. Yerini falan unuttuysanız ben gösteririm size merak buyurmayın efendim" diyerek benimle dalga geçti.

Gözlerimi devirdikten sonra "Abartma anne ya! Hem Seline gideceğim zaten sözleştik, söylerim yakında o da gelir bize yaparız size o meşhur böreklerimizden" dedim.

Annem kafasını salladıktan sonra "İyi düşünmüşsün Serap la da görüşemedik bayadır bir akşam yemeğine davet ederiz, hasretlik gideririz" diye konuştu.

Abim hafifçe yerinde dikleştikten sonra "Siz görüşmüyordunuz bayadır Selin'le, hayırdır?" diye sordu. Ona yandan bir bakış attıktan sonra "Hayırdırı mı var abi çocukluk arkadaşıyız biz görüşeceğiz tabii ki araya biraz mesafe girdi ama kapatırız ne olacak" dedim. Abim bana bir cevap vermezken kendi içinden "Aman kapatın" diye söylendi. Bu hareketine anlam veremesem de önemsemeden yemeği mi yemeye devam ettim.

Yemeği bitirip sofrayı topladıktan sonra odama çıkıp biraz ders çalıştım artık iyice sıkıldığımı hissedince aklıma Selini aramak geldi. Rehberime girip adını tıkladıktan sonra beklemeye başladım kısa bir süre sonra Selinin neşeli sesi kulağıma geldi "Efendim balımm?"
Bende gülümseyerek ona karşılık verdim "Ne yapıyorsun Selin?"

Ansızın AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin