9

7.1K 199 24
                                    

"Čo chceš?" spýta sa ho mierne nahnevane Leo keď pred nami s úškrnom na tvári zastane Masson. Nechápavo sa naňho pozerám o čo mu akože ide?

"Čo nemôžem ti len zablahoželať k víťazstvu?" spýta sa ho a celý čas mu pozerá rovno do očí.

"Pochybujem, že ty si prišiel blahoželať" odvrkne Leo. Vôbec neviem čo mám spraviť.

"Výnimočne máš pravdu. Prišiel som za Grace" pohľad presunie na mňa.

"Za mnou?" nechápavo sa naňho pozriem.

"Čo od nej chceš?" v Leovom hlase počujem hnev. Nikdy som ho nevidela nahnevaného. Lenže Masson sa ho vôbec nebojí celkovo jeho prítomnosť vôbec nevníma. Celý čas sa mi len pozerá do očí.

"Doniesol som ti učebnicu z matiky. Zabudla si su ju" podá mi malá tašku. Nechápavo sa naňho pozriem. rýchlo od neho vezmem tú malú taštičku a pozriem sa do nej. Zbadám v nej svoju podprsenku, ktorú som si dneska ráno musela uňho zabudnúť. Začnem sa jemne červenať.

"Oo ďakujem" poviem potichu.

"V pohodičke, to ja ďakujem za doučovanie" Masson si veľmi dobre všimol, že momentálne nie som vo svojej koži a že ma týmto dosť prekvapil.

"Jasné" prikývnem. 

"Tak fajn. Maj sa Grace" z toho hlasu akým povie moje meno mi prejdú po tele zimomriavky. 

"Ty si ho bola doučovať?" nechápavo sa ma spýta Leo. Rýchlo odtrhnem pohľad od odchádzajúceho Massona a jeho dokonale vypracovaného chrbtu.

"Veď som ti hovorila že ho doučujem" poviem rýchlo.

"Myslel som, že ste mali len raz to doučovanie" 

"Nie, nie je s ním ešte veľa práce" zaklamem aj keď vôbec ani neviem ako na tom on s matikou je. 

"Ani sa nečudujem. Ten chalan nemá mozog" pritiahne si ma k sebe a jemne ma pobozká na líce.

"Kde ideme teraz?" spýtam sa ho aby sme sa už nebavili o Massonovi. 

"Môžeme ísť ku mne. Pozrieť film a taak" zatiahne s úsmevom na tvári. 

"To je veľmi dobrý nápad" súhlasne prikývnem. Leo sa na mňa znova usmeje a zmizne do šatne sa prezliecť. Dohodli sme sa, že sa stretneme v aute. Snažím sa čo najrýchlejšie prejsť cez školskú chodbu aby som sa potom vyhla futbalistom. Keď v tom pocítím niekoho ruky na mojom páse, ktoré ma rýchlo stiahnú do učebne angličtiny .

"Masson?" nechápavo sa pozriem do jeho očí, ktoré sa ocitli rovno predomnou.

"Ahoj princezná" povie so svojím sexy hlasom.

"O čo ti ide?" spýtam sa ho a ukážem mu tašku v ktorej mi doniesol moju podprsenku. 

"Len som chcel byť milý" zapradie a jemne ma pobozká na sánku. 

"Prestaň" odtlačím ho od seba. 

"Čo je zase?" nahnevane sa ma spýta. 

"Nemôže to ísť takto ďalej. Mám predsa frajera" poviem rozhodne.

"Zase musíme riešiť toho trtka?" spýta sa ma nahnevane.

"Áno lebo je to môj frajer" 

"A?" nechápavo sa ma spýta. 

"Nemôžem mu toto robiť" nesúhlasne pokrútim hlavou. 

"Bože môj. Veď o tom ani nevie a uznaj som sto krát lepší ako on" znova sa zmení na toho typického flirtujúceho Massona ktorý sa rovno vyberie k mojím ústam na ktoré mi dá ten najsladší bozk. 

"Masson" poviem potichu.

"Áno princezná?" odtiahne sa od mojich úst a pozrie sa mi rovno do očí. Neostane medzi nami ani kúsok miesta. 

"Musím ísť" odtlačím ho od seba.

"Fajn tak si choď za tým trtkom" povie nahnevane. Obíde mňa a so silným zabuchnutím dverí zmizne na chodbe. Nechápavo sa pozerám čo sa práve stalo. Neviem prečo sa jeho nálada behom sekundy zmenilo o 180 stupňov. Zmätene vyjdem von kde zbadám stáť Lea. Rýchlo dojdem k jeho autu.

"Kde si bola?"

"Musela som ísť na záchod. Ale už môžme ísť" usmejem sa naňho a sadnem si do auta. Leo iba chápavo prikývne a hneď ma nasleduje. Odvezie nás k nemu domov.

"Máme šťastie. Rodičia išli na sestrino vystúpenie takže máme dom len pre seba" povie šťastne keď vojdeme dnu. Rukami ma pevne chytí za pás a jemne ma začne bozkávať.

"Prepáč ale dostala som to" odtiahnem ho od seba.

"Dneska?" nechápavo sa na mňa pozrie. 

"Hej" zaklamem mu. 

"no fajn" vzdychne si. 

"Tak si pozrieme aspoň film?" opatrne sa ho spýtam. 

"Vieš čo asi bude lepšie keď pôjdeš. Teraz ma napadlo že majú prísť chalani" povie z ničoho nič. Na jeho tvári zbadám že klame.

"Idiot" nahnevane prejdem okolo neho. Ani sa neobťažuje niečo povedať. Len tak stojí pri dverách a pozerá ako odchádzam preč. Nahnevane sa vyberiem smerom na bus ešte ani poriadne neviem kde chcem ísť. Tak len sedím v autobuse a veziem sa po meste. Nakoniec sa rozhodnem vystúpiť neďaleko svojho bytu. Cestou som si kúpila kebab keďže som ho nemala už strašne dlho. Lakťom si privolám výťah keďže nemám ísť náladu po schodoch. Vidím to už len na netflix a chill spoločne s kebabom. Keď v tom ma vyruší zvonenie mobilu. Na displeji mi svieti meno Masson. O čo mu zase ide?

pussy slayerWhere stories live. Discover now