34

4.2K 161 9
                                    

"čo tu robíš Grace?" Hneď sa mi okolo krku vrhne Jack.

"Asi vás nechám" zavrčí Masson a zmizne preč. Na jeho postoji vidím, že ním prúdi veľa hnevu.

"Pozval ma sem Masson" poviem rýchlo keď sa odomňa odtiahne.

"Nejaký je nahnevaný" kyvne naňho hlavou. Posledný krát sa pozriem na jeho chrbát ktorý potom zmizne vo vnútri chaty.

"Hej on to má vo zvyku" usmejem sa naňho.

"Tak poďme dáme si nejaký drink. Aspoň pokecáme" ruku sú prehodí cez moje plece a začne ma viesť dovnútra. Kde je pomerne dosť veľké množstvo ľudí. Na moje prekvapenie je už dosť veľa ľudí opitých na to že je len pár hodín poobede.

"Dáš si nejaký drink?" Pozrie sa na mňa keď vojdeme do kuchyne.

"Nie iba džús" nesúhlasne pokrútim hlavou. Nemám chuť piť alkohol a mám taký pocit, že bude lepší nápad ostať triezva.

"Je iba pomarančový. Môže byť?" Mrkne na mňa jedným očkom.

"Pomarančový je skvelý" usmejem sa naňho a poobzerám sa dookola či niekde neuvidím Massona. Lenže všade sú len cudzí ľudia a nikde on. Kde len zmyzol.

"Tu máš kráska" strčí mi do ruky džús.

"Ďakujem Jack" chytí ma za ruku a začne má ťahať do obývačky kde si sadneme oproti krbu v ktorom už horí oheň

"A čo tu robíš ty?" Opatrne sa ho spýtam.

"Ale kamoš má sem pozval" len nad tým mykne plecom a odpije si zo svojho drinku v ktorom úprimne neviem čo má.

"Jasne" chápavo prikývnem. Vôbec neviem o čom sa mám s ním baviť. Väčšiu starost mi robí Masson, ktorý len tak niekde zmyzol.

"Počul som že pracuješ?" Ozve sa z ničoho nič Jack. Zameriam svoju pozornosť naňho. Ani neviem ako a pusti sa do dlhej debaty kde riešime jeho prácu potom moju prácu. A nakoniec aj jehe frajera. Úplne ma prekvapilo, že je gay. Poznám ho takú dlhú dobu ale vôbec som nemala ani len tušenie, že by mohol byť gayom. Úprimne ma to trošku aj potešilo vždy som chcela mať kamaráta gaya.

"Prepáč ale asi už pôjdem nájsť Massona" ospravedlním sa.

"Jasne bež. Veď sme už kecali dosť" usmeje sa na mňa a vyberie sa za svojím frajerom. Pozriem sa na mobil či nemám náhodou nejaký zmeškaný hovor alebo správu od Massona ale nič. Už je okolo osem hodín večer. Reálne sme s Jackom kecali skoro 6 hodín. Vyberiem sa na poschodie chaty kde nájdem jedine páriky, ktoré sa všade možne bozkávajú. Prečo nemôžu ísť do nejakej izby. Prejdem celé poschodie ale Massona nikde. Od jedného chalana zistím, že nejaký týpci sú dole v podzemí. Rýchlo mu podakujem a vyberiem sa dole. Hneď mi do očí udrie Massonov chrbát, ktorý sa opiera o stenu a baví sa s nejakou blondínkou. V mojom vnútri hneď začne prúdiť hnev. Nepovedzte mi, že on ju balí. Vystriem sa aby som vyzerala vyššia a viac sexy a vyberiem sa smerom k nemu. Snažím sa ovládať aby som nespravila nejakú scénu.

"Masson" chytím ho za plece a jemne zazriem na babu, ktorá stojí oproti nemu a usmieva sa naňho ako mesiačik.

"Ooo kto si spomenul" ucitim, že pil a očividne nie veľmi málo.

"Čo tu robíš?" Prebehnem pohľadom raz naňho a raz na ňu.

"To či si ty robila s tým trtkom" položí si ruku cez jej plece. Jej tvar sa hneď sfarbi do červená. Nazoaj je z neho tak mimo.

"Môžem na slovíčko" chytím ho za ruku a odtiahnem od nej preč. Keď zastaneme ešte na ňu jemne zazriem aby pochopila, že pri ňom šancu nemá.

pussy slayerWhere stories live. Discover now