12

7.1K 223 17
                                    

Nikdy mi nerobila taký problém ísť do školy ako práve dnes. Neviem či je to tým, že mám dneska test z angličtiny na ktorý som sa ešte ani nepozrela alebo je to tým že mám stretnúť s Lisou a Leom. Úprimne si myslím, že všetky tieto tri veci sú rovnako zlé. Lenže nemám veľa času nad tým rozmýšľať a už sa pri mne objaví Lisa, Josh a aj Leo.

"Čauky" pozdravia ma všetci naraz. Väčšina pohľadov na chodbe smeruje naším smerom. Ani neviem kedy som sa stal takouto slávnou. Akože nemôžem to nazvať slávou ale reálne ma každý na tejto škole pozná ako frajerku najlepšieho futbalistu. je to vôbec dobré.

"Čaute" poviem rýchlo a zavriem skrinku z ktorej som si vyberala učebnice.

"Sme už v pohode?" opatrne sa ma spýta Leo.

"Hej" prikývnem. Venuje mi rýchly bozk. Ako sa od neho odťahujem všimnem si Massona, ktorý prechádza okolo nás a celý čas sa mi pozerá rovno do očí, v ktorých nevidím nič dobré.

"Vy ste neboli v pohode?" nechápavo sa na mňa pozrie Lisa. 

"mali sme menšiu krízu" zaklame Leo. 

"Hej menšiu" poviem sarkasticky ale nikto z nich si to nevšimne. 

"No fajn nejdeme riešiť tuto vzťah nášho slávneho párika. Máme aj dôležitejšie veci" ozve sa rozhodne Josh.

"Napríklad?" pozrie sa naňho Lisa.

"Tú párty čo bude v sobotu" povie s úsmevom od ucha k uchu.

"Párty?" nechápavo sa naňho pozriem. Posledné na čo mám náladu je nejaká debilná párty kde sa zase všetci opijú a nikto si ani nebude pamätať čo robil. Naozaj nič lepšie neexistuje. 

"Áno párty robí ju jeden kamarát" pokračuje natšene. 

"To znie super" súhlasí s ním Leo. 

"So mnou nepočítajte" poviem hneď. Nechcem aby si mysleli že pôjdem zase piť. 

"A to už prečo?" nechápavo sa na mňa pozrú.

"Mám už iné plány" zaklamem im. 

"A aké prosím ťa?" 

"Normálne" poviem rýchlo keď v tom mi príde smska. rýchlo vytiahnem mobil a pozriem sa kto píše na displeji mi svieti Massonov meno a fotka, ktorú si tam musel nastaviť on. 

Masson: o šiestej u mňa

Hodím mobil späť do vrecka. Vo vnútri som celá šťastná lebo som zvedavá čo má pripravené. 

"Kto ti písal?" spýta sa ma Leo 

"Z knižnice zabudla som im vrátiť knihu" poviem rýchlo. Všetci len súhlasne prikývnu. 

"Tak naozaj nejdeš na tú párty?" Smutné sa ma spýta Lisa.

"Nie, mám veľa učenia ohľadom prijímačiek a celkovo mám všetkého veľa" začnem im rýchlo klamať aj keď ani sama ešte neviem čo budem robiť.

"Faaajn pani nudna" zatiahne Josh a ruka v ruke s Lisou odíde preč. Ostanem len ja a Leo a jeho milé oči, ktoré upierajú pohľad rovno na mňa. Opatrne ma chytí za ruku.

"Prídeš zajtra večer ku mne?" Celý čas sa mi pozerá rovno do očí.

"Môžem" prikývnem.

"Tak to som rád. Takže vidíme sa?" Žmurkne na mňa.

"Jasne" jemne sa usmejem. Hneď na to sa ozve hlasné zvonenie zvončeka, ktorý chr všetkým oznámiť aby sme išli do tried. Leo mi dá rýchlu pusu na líce s zminzne na svoju hodinu, ktorá je na opačnom konci školy ako tá moja. Hodina biológie prejde vďakabohu rýchlo ako aj celý deň v škole. Po škole na hodí Leo domov.

pussy slayerWhere stories live. Discover now