Po hodinovo čakaní v čakárni nemocnice mi doktor povedal, že Leo skončil len s jemným otrasom mozgu z čoho som si úprimne vydýchla lebo som sa bála, že by to mohlo byť aj niečo horšie. To ako na tej párty Masson vybuchol ma neskutočne prekvapilo. Vôbec som si nemyslela, že je takýto. Očividne som ho musela zle poznať. Lebo keby vtedy nebolo Josha vôbec neviem či by Leo skončil len s otrasom mozgu.
"Môžem ísť za ním?" opatrne sa spýtam doktora.
"jasné ale iba na chvíľu lebo by mal oddychovať" prikývne a uvoľní mi dvere aby som mohla vojsť dnu. Leo sa opatrne na mňa pozrie.
"Ahoj" poviem potichu.
"A ahoj" opatrne sa na mňa usmeje. Sadnem si vedľa neha na posteľ a starostlivo ho chytím za ruku.
"Je mi to ľúto. Všetko čo sa stalo pred pár hodinami. Ja správala som sa ako krava, naozaj ma to mrzí" začnem sa rýchlo ospravedlňovať.
"Nič sa nestalo Grace"
"Ale stalo ja viem že som tam s ním nemala ísť a že som ti nemala klamať. Ja..." Rukou ukáže aby som zastala.
"Je to v pohode. Okey? Som rád že si prišla" usmeje sa na mňa.
"Takže sme v pohode?" Opatrne sa naňho pozriem.
"Jasne, veď vieš že ťa ľúbim" usmejem sa nakloním sa k nemu a jemne ho pobozkám.
"Aj ja tebe" poviem potichu keď sa od neho odtiahnem.
"Prepáčte ale váš čas už vypršal" ozve sa z ničoho nič sestrička, ktorá nás sleduje z dverí
"Jasne" prikývnem, ' ak budeš niečo potrebovať kľudne sa ozvi. Zajtra ťa prídem pozrieť" poviem rýchlo.
"Jasne" usmeje sa. Dám mu rýchlu pusu na líce a vyberiem sa k dverám.
"Vidíme sa"
"Ahoj" povie potichu a dvere predomnou sa zavrú. Z hlboka sa nadýchnem a vyberiem sa vonku. Vytiahnem mobil z vrecka a zavolám si taxík.
"O 5 minút som tam" ukončí hovorí taxikár. Otvorím dvere dokorán a ocitnem sa na parkovisku kde zbadám stať Masson. Sebavedomo sa začne približovať ku mne.
"Grace" ozve sa opatrne.
"Daj mi pokoj" odbijem ho a prejdem okolo neho.
"Chcem sa o tom porozpráva" zúfalo ma chytí za ruku.
"A o čom ? Či o tom že si skoro zabil môjho frajera?" Nahnevane skriknem a pozriem sa mu do očí.
"Ja som ho nechcel zabiť" obráni sa.
"Nevyzeralo to tak. Kebyže ťa Josh nedotiahne už je dávno mŕtvy" prskám naňho a ďalej sa mu pozerám rovno do očí. V ktorých vidím zúfalstvo ale zároveň aj hnev.
"A to čo ti povedal je akože v pohode?" Zvýši hlas už aj on.
"To nie je podstatné"
"Ale je. Tak prepáč že nechcem aby ti niekto hovoril že si štetka" prepichuje ma pohľadom.
"Aj tak to nemení nič na tom že si ho skoro zabil" nahnevane skriknem.
"Nezabil som ho" kričí už aj on.
"Daj mi pokoj" vytrhnem sa z jeho zovretia.
"Nie, poďme sa o tom rozprávať" znova ma chytí za ruku.
"Nemáme sa o čom. Ty sa vôbec nevieš kontrolovať. Myslíš že som si nevšimla tie tvoje modriny čo si mal po tele?" Nahnevane sa ho spýtam, " ja nie som blbá."
"Grace" potichu zopakuje moje meno.
"Nechcem s tebou už tráviť žiaden čas nič. Je koniec " skriknem a snažím sa udržať slzy.
"Nie neskončili sme" ozve sa rozhodne
"Ale skončili ja mám frajera" zbadám ako na parkovisku zastane taxík otočím sa a vyberiem sa smerom k nemu.
"Ty si sa s tým idiotom dala znova dokopy?" Zakričí za mnou.
"Ja som sa s ním nikdy nerozišla a ani sa nerozídem" posledný krát sa naňho pozriem a sadnem si do taxíka. Taxikárovi poviem svoju adresu. Pohľadom sledujem Massona, ktorý sleduje môj taxík a stále stojí na tom mieste kde som ho nechala. Hneď ako sa pohne už neudrzim svoje slzy a pomaly mi začnú tiecť po lícach.
Masson
Sledujem taxík, ktorý odnáša Grace preč. Posledný krát sa pozriem na svetlá ktoré svietia v tme a vyberiem sa k svojmu autu. Nemôžem uveriť že ma kvôli tomu idiotovi nechala. Vôbec si ju nezaslúži. Nahnevane si sadnem do auta a naštartujem. Z vrecka vytiahnem mobil a zavolám Thomasovi. Hneď po druhom zvonení zdvihne.
"Čauky" ozve sa jeho zábavný hlas v mobile. Prisahám, že toho chalana som ešte nestretol nahnevaného alebo smutného. Možno to je tým pravidelným fajčením trávy.
"Ahoj"
"Čo potrebuješ kamoš?" Spýta sa ma so smiechom. Započujem vedľa neho nejaký ženský hlas.
"Chcel by som sa na dneska prihlásiť" poviem rozhodne.
"Jasné. Aké chceš mať číslo?"
"7" odvrknem.
"Máš ho mať. Vidíme sa večer kamoš a poriadne sa priprav" povie so smiechom a zloží. Hodím mobil na sedadlo vedľa seba. Zaradím spiatočku a vyberiem sa domov aby som sa mohol pripraviť a ísť k Thomasovi, kde ešte len nastane zábava.
YOU ARE READING
pussy slayer
Teen Fiction"čo keby sme sa učili niečo iné ako matiku?" Rukou mi začne obkresľovať boky. "Máme sa venovať matike" poviem pomaly. "Matika počká" pritlačí sa ku mne ešte bližšie. "Ale ja mám frajera" poviem rýchlo. "Frajer nie je choroba" uškrnie sa na mňa svoji...