2

9.8K 241 8
                                    

"Ahooj, meškáš" hodí sa mi okolo krku Lisa. Lisa je moja najlepšia kamarátka už od škôlky, spoločne sme si prešli veľa vecami, ktoré nás ešte viac spojili dokopy. A ako správne kamarátky sme si obidve našli frajerov futbalistov. Nečakane to bol jej nápad, keďže ja som s tým veľmi nesúhlasila lebo ja a futbalisti to veľmi nejde dokopy.

"Meškám len päť minút" automaticky sa obráni.

"Aj to je veľa" stále si tvrdí svoje.

"Pre teba jedine" prekrútim nad ňou očami.

"Pre všetkých" iba sa nad ňou zasmejem. Chytí ma pevne za ruku a začne ma ťahať hore na tribúnu aby sme mali ten najlepší výhľad.

"Pardon" ospravedlňuje sa každému okolo koho prechádzame. Po asi desiatich ľuďoch si konečne vyberie svoje vytúžené miesto.

"Naozaj sme museli vyrušiť toľko ľudí?" spýtam sa jej keď si sadneme.

"Áno museli" prikývne.

"Ach" potichu si vzdychnem lebo už na ňu nemám slov.

"Nevzdychaj. Počula som, že budeš doučovať Masson" začne z ničoho nič.

"To už vedia všetci?" nechápavo sa jej spýtam.

"Hej kúsok sa to roznieslo" súhlasne prikývne.

"Nechápem prečo je to také zaujímavé" poobzerám sa okolo či niekde neuvidím Lea.

"Možno preto, že ide o Massona Madoxa?" zapozerá sa mi rovno do očí.

"A?" nechápavo sa na ňu pozriem.

"Bože tebe to naozaj nedochádza" nahlas si vzdychne, "všetci čakajú, či ťa namotá" povie rýchlo.

"A prečo to chcú všetci tak veľmi vedieť?" nechápem tejto situácii ale že vôbec.

"Možno preto, že chodíš s najlepším futbalistom z našej školy. Čakajú či klesneš nižšie" povie jednoducho.

"Prečo by som mala klesnúť nižšie?"

"Bože ty si dneska strašne nechápavá" pokrúti nado mnou hlavou, " možno preto, že Masson je nižšia liga. Je pravda, že z toho chalan vlhnú všetky ale aj tak on nie je normálny. A každá baba čo s ním bola to zistila " povie rýchlo.

"Ako myslíš že nie je normálny?" Ďalej sa vypytujem lebo sa chcem o ňom dozvedieť viac.

"To je nadlho. Hlavné mi sľub, že nedáš namotať" prosiaco sa na mňa pozrie.

"Neboj, nedám" ubezpečím ju. Aj tak viem, že na mňa nebude používať nič a ak hej tak ja budem voči tomu odolná. Predsa mám skvelého frajera, ktorému na mňa záleží.

"Pozri už idú" vystrelí zo stoličky a a začne ich hlasno povzbudzovať hneď ako sa všetci naši futbalisti ocitnú na ihrisku. Postavím sa vedľa nej a spoločne s ňou ich povzbudzujem. Na moje prekvapenie celý zápas prebehne rýchlo. A ako sme aj všetci predpokladali naša škola vyhrala. Hneď po zápase sme zbehli s Lisou za chalanmi aby sme im pogratulovali.

"Boli ste skvelý" automaticky sa hodí okolo krku svojmu frajerovi , ktorý je najlepší Lea.

"Bol si skvelý" dám mu jemnú pusu.

"Takže si prišla?" Usmeje sa na mňa a ruku mi položí na pás.

"Nemohla som si to nechať ujsť" usmejem sa naňho.

"To som rád" venuje mi rýchlu pusu.

"Idete na oslavnú párty?"spýta sa Josh.

"Jasne že ideme" odpovie aj za mňa Lisa a vrhne sa znova na Josha. Blonďavé vlasy jej jemne závejú vo vzduchu. Ako dokáže byť tak veľmi pekná. Štíhla blondínka s modrými očami čo môže byť lepšie.

"Ideš aj ty?" Prekvapene sa ma spýta Leo.

"Jasne" usmejem sa aj keď v kútiku duše sa mi tam veľmi nechcem lebo presne viem ako to skončí. On sa začne zabávať s kamarátmi a na mňa zabudne. Ale budem tam aspoň hodinu a potom pôjdem domov. Chalani sa rýchlo prezliekli a potom sme sa všetci štyria odviezli na párty. Presne ako som predpokladala po pár minútach na mňa Leo zabudol a začal piť s kamarátmi.

"Nechceš aj ty?" Spýta sa ma z ničoho nič a podá mi do ruky pivo.

"Nie, vďaka" odmietnem ho.

"Ako povieš" iba mykne plecom a znova sa začne baviť s jedným futbalistom z týmu. Rozhodnem sa ísť trochu na vzduch keďže sa mi nechce počúvať témy ohľadom futbalu a že kto spravil aký faul. Presne ako som očakávala vonku je minimálne množstvo ľudí čo mi vyhovuje. Opatrne som zišla nižšie a a sadla som si na kraj bazéna. Jemne sandálky si položím vedľa bazéna a nohy si položím do teplej vody. Na to že je leto už za nami je ešte dosť teplo. Zapozeram sa na vodu ktorá mojím jemným hýbaním nôh spôsobuje vlnky. Keď v tom ma vyruší nejaký mužský hlas.

"Vieš o tom, že párty je vo vnútri?" Otočím sa za hlasom , ktorý prichádza spoza mňa. Zbadám tam stáť Massona.

"Viem" prikývnem a znova sa zapozeram do vody.

"Tak čo tu robíš sama?" Sadne si vedľa mňa a tiež si vloží do vody nohy.

"Sledujem vodu" poviem jednoducho,keďže ani sama neviem kvôli čomu som sem prišla. Plánovala som tu budem len chvíľu a sedím tu asi pol hodinu

"A prišla si na niečo?" Celý čas sa pozerá pred seba.

"Ani nie" priznám sa.

"Bola si na zápase?" Prvýkrát sa pozrie na mňa.

"Jop, aj ty?" Upriamim svoju pozornosť na jeho tmavé oči.

"Nie. Iba som išiel okolo tak som si prosím dať pivo" zdvihne pivo ktoré drží v ruke tak aby som ho videla.

"A oplatilo sa?" Znova sa vrátim pohľadom na jeho oči.

"Ani nie. Nie je bohviečo, chceš ochutnať?" Opatrne mi ho poda. Ani neviem prečo ale vezmem si ho od neho a jemne si z neho odpijem.

"Však som mal pravdu?" Zdvihne jedno obočie a jemne sa uškrnie.

"Hej to hej" súhlasne prikývnem a podám mu ho späť. Pri podávaní sa nám jemne dotknú prsty a mne automaticky prejdú po celom tele zimomriavky.

"Grace?!" Započujem Leov hlas. Hneď sa za ním otočím. Zbadám ho stáť pri dverách s nechápavym pohľadom pozerá raz na mňa a potom na Massona.

"Idem" zakričím mu späť, "ďakujem sa spoločnosť" usmejem sa naňho.

"V pohode. Vidíme sa zajtra u mňa" uškrnie sa a znova sa začne venovať vode. Rýchlo sa postavím, vezmem si do ruky sandálky a vyberiem sa Leovi

"Čo ste robili?" Nahnevane sa ma spýta.

"Nič zlato. Ideme ku mne?" Usmejem sa naňho. Vďakabohu to nejde ďalej riešiť a iba súhlasné prikývne. Ešte že nie je ziarlivec inak by to dopadlo úplne inak.

pussy slayerWhere stories live. Discover now