Μου έκλεισε το μάτι και έφυγε ...
Και εγώ εμεινα μαλακας να κοιτάω την πόρτα ...
Τι ήταν πάλι αυτό ?
Αφού πέρασε η ώρα κλείδωσα καλά το γραφείο και έφυγα .
Πήγα σπίτι και συνεννοήθηκα με την Ντανιέλα ( εγώ την φωνάζω ντάνα για να ξερετεε)
Είχα ακόμα ένα 2 Ώρο να ετοιμαστώ ...
Μετά από ένα μπάνιο που κράτησε πολυυ ώρα ... Οπότε έπρεπε να βιαστώ...
Αποφάσισα να βάλω ένα φόρεμα δύο παλάμες πάνω από το γόνατο που τόνιζε ωραία το στόμα μου και τις καμπύλες μου . Επίσης έβαλα τις γόβες μου τις μαύρες .
Βάφτηκα και έβαλα και το χαρακτηριστικό κόκκινο έντονο κραγιόν μου και ισιωσα τα μαλλιά μου ...
Κάτω με περίμενε η Ντανιέλα με τον αδερφό της με τ αμάξι .
Μπήκα μέσα και μετά από πολλά κοπλιμεντα μεταξύ μας ως συνήθως φύγαμε...
Φτάσαμε στο πάρτυ ...
Απίστευτη παρταρα... Ποτά παντού δυνατή μουσική , έντονα φωτορυθμικα...
Αχ κόλαση...Μετά από αρκετά ποτα εγώ και η Ντανιέλα χορεύαμε λες και ειμασταν μόνο οι δύο μας...
Ένιωθα λες και κάποιος να με παρακολουθούσε... Περίεργη αίσθηση...
Δεν έδωσα σημασία συνέχισα να χορεύω με την φίλη μου .
Ξαφνικά ένιωσα δύο χέρια στον κωλο μου ... Γύρισα απότομα ήταν ένας άγνωστος μεθυσμένος άντρας που είχε ξεκινήσει να με ακουμπάει...
Του χτύπησα τα χέρια και του φώναξα να μην με ξανακουμπησει ...
Βγήκα έξω από το club γιατί χρειαζόμουν να πάρω αέρα...
Έβγαλα και αναψα ενα τσιγάρο ήταν το μόνο πράγμα που θα μπορούσε να με ηρεμήσει εκείνη τη στιγμή...
Όταν πλέον είχα ξεκινήσει να ηρεμώ, ξαφνικά ένιωσα δύο χέρια στη μέση μου.
Ήταν ο ίδιος άντρας που με ειχε χουφτώσει μέσα...
Του φώναξα να πάρει τα χέρια του τον χαστούκισα..
Αυτός μη έχοντας τον έλεγχο από το πολύ ποτό μουρμούριζε ότι δεν είναι κάτι και ότι θα μου αρέσει.Εγώ τον έσπρωξα και περπάτησα πιο πέρα έτσι ώστε να είμαι σε δρόμο με φώτα.
Αυτό όμως δεν τον σταμάτησε ξαναήρθε κοντά μου με στρίμωξε σε έναν τοίχο και ξεκίναγε να με φιλάει...
Βρώμαγε... Βρωμαγε αλκοόλ...
Προσπαθούσα να τον απωθήσω από πάνω μου αλλά μάταια ήταν πολύ πιο δυνατός και πολύ πιο μεγαλόσωμος φυσικά...Ξεκίνησα και φώναζα βοήθεια ελπίζοντας να με ακούσει κάποιος...
Αυτός με το χέρι του μου έκλεισε το στόμα για να μη φωνάξω και μου είπε ότι θα μου αρέσει και να σταματήσω τις μαλακίες...
Εγώ δάγκωσα το χέρι του και συνέχισα να φωνάζω.
Αυτός όμως ακάθεκτος συνέχισε να Με χουφτώνει και να με φιλάει...Μετά από λίγο μες στο σκοτάδι ξαφνικά ο άντρας έπεσε αναίσθητος...
Δεν ήξερα έως τότε για ποιο λόγο...Μέχρι που είδα μία αντρική φιγούρα μέσα στις σκιές...
Όταν πλέον Ο άντρας που με παρενοχλούσε έπεσε αναίσθητος εγώ λύγισα...
Ξεκίνησα να κλαίω και να τρέμω χωρίς σταματημό...Τότε με πλησίασε ο άντρας που είχε χτυπήσει αυτόν που με παρενοχλούσε...
Στην όψη του άντρα αυτού πάγωσα...
Ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί, δεν πίστευα στα μάτια μου.Ήμουν τόσο ευγνώμων που με είχε σώσει αλλά επίσης ήθελα να εξαφανιστώ...
Αυτός ο άνθρωπος Δεν περίμενα ποτέ να κάνει κάτι τέτοιο για μένα...
Η φωνή του βαριά αντρική...
Και στο άκουσμα της με διαπέρασε μία ανατριχίλα αλλά επίσης αναλογιζόμενοι το ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος και δεν άντεχα την ντροπή.Ν: Μελίνα? Είσαι καλά Τι σου έκανε ο μαλακας ? σε πείραξε ? Πες μου αν προλαβαίνω να να σε πειράξει Και είναι νεκρός.
Μ: εεμ κύριε Νίκο καλά είμαι τώρα .
χίλια ευχαριστώ , σας είμαι ευγνώμων που με σώσατε από τα χέρια του .
Δεν θέλω καν να σκέφτομαι τι θα είχε συμβεί αν δεν είχατε έρθει εκείνη τη στιγμή...Ν: Έλα μαζί μου
Μ: Εμ έχω έρθει με παρέα θα ανησυχούνΝ: ΕΙΠΑ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ
Μ: που ... Που πάμε ?
Ν: θα δεις...
Γειαααα σας ✨
Για πείτε μου πώς σας φαίνεται έως τώρα η ιστορία μας ?
Αν σας άρεσε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο εάν σας αρέσει να συνεχίσω είναι σημαντικό για εμένα να ξέρω την γνώμη σας . ✨
Love u all... ❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Mafia Leader 🔗🖤
AventuraΜελίνα και Νίκος 🔗 Νίκος και Μελίνα 🔗 Η Μελίνα είναι 23 χρόνων μεγαλωμένη μέσα από πολλές δυσκολίες . Δουλεύει γραμματέας σε ένα δικηγορικό γραφείο. Ο Νίκος ετών 27 δικηγόρος ... Όμως και γιος και διάδοχος του μεγαλύτερου μαφιόζου... Τι θα γί...