κεφάλαιο 31ο

1.3K 77 3
                                    

Όταν εμφανίστηκε ο Νίκος και ήρθες στην παρέα με κοίταγε με ένα διαφορετικό αλλιώτικο ύφος...

Εγώ χαμογέλασα και κοίταξα προς το έδαφος...

εκείνη τη στιγμή η Ντανιέλα σηκώθηκε πάνω και ζήτησε από τα παιδιά που βάζανε μουσική να βάλουμε κάτι λίγο πιο ανεβαστικό για να χορέψουμε

Τα παιδιά με μεγάλη χαρά το άλλαξαν και βάλανε κάτι όντως ανεβαστικό ...

Η Ντανιέλα αμέσως ανέβηκε στο τραπέζι που υπήρχε μπροστά μας και χόρευε...
Εκείνη τη στιγμή Με άρπαξε από το χέρι και με τράβηξε ανέβω και εγώ στο τραπέζι και ανέβηκα

Καθώς χορεύαμε παρατήρησα τον Νίκο πάλι να με κοιτάει...

και η Ντανιέλα με πλησίασε και μου είπε στο αυτί ενώ χορεύουμε ότι ο Νίκος δεν έχει πάρει τα μάτια του από πάνω μου

Εγώ της εξήγησα τι έγινε στο γραφείο στο περίπου Και εκείνη χαμογέλασε και συνεχίσαμε το χορό

Αφού πλέον είχε έρθει η ώρα για το φαγητό , καθίσαμε στο τραπέζι όλοι μαζί...

Μπορώ να πω ότι αυτό ήταν κάτι που μου άρεσε πολύ γιατί ένιωσα πάλι ένα παράξενο συναίσθημα... σαν... οικογένεια

Κάπου εκεί γιατί είχε βοηθήσει και ο Νίκος στο ψήσιμο έβγαλε την μπλούζα του και ξεκίνησε και έτρωγε ημίγυμνος...

ΣΟΚ...

Αφού η Ντανιέλα με σκούντηξε γιατί είχα σκαλώσει , κοίταξε τον έκανα άμα το έχει καταλάβει και τον είδα ότι με κοίταγε επίμονα οπότε... μάλλον... το είχε πάρει πρέφα...

Εγώ εκείνη την ώρα ντράπηκα και κατέβασε το κεφάλι...

Αφού τελειώσαμε το φαγητό ακολούθησαν πειράγματα , μεταξύ μας πλάκες και διάφορα αστεία γενικά...

Και στο ξαφνικό σηκώνεται ο Γιάννης ο κολλητός του Νίκου και το μπουγέλωνει
με την μεγάλη κανάτα νερό που υπήρχε στο τραπέζι ..

Ο Νίκος σηκώνεται πάνω του ρίχνει ένα βλέμμα και του λέει το πόσο μαλακας είναι...

Έπειτα αρπάζει γρήγορα το μεγάλο ποτήρι με την μπύρα και του το λούζει...

Εγώ με την Ντανιελα είχαμε κάτσει σε μία άκρη και γελάγαμε...

κάποια στιγμή σταματάνε τα αγόρια μεταξύ τους Και γυρνάει ο Διονύσης ο Γιάννης και ο Νίκος και μας κοιτάνε...

Εκεί είναι που καταλαβαίνω ότι τη γαμήσαμε...

Αρπάζει ο Νίκος με την άκρη του χεριού του το λάστιχο

Και εμείς ξεκινάμε να τρέχουμε γύρω-γύρω στην αυλή...

Κάποια στιγμή από το πουθενά ενώ τρέχαμε, εμφανίστηκε μπροστά μας ο Γιάννης και Διονύσης και μας βούτηξαν...

Ο Νίκος ήρθε με ενα στυλ ιεράς εξέτασης
Και κράταγε το λάστιχο λες και ήτανε κάποιο είδος βασανιστήριο...

Γύρισε και είπε στο Διονύση να αφήσει την Ντανιέλα και ότι δεν τον πειράζει...

Και από την άλλη πες στον Γιάννη να με κρατήσει και να μη με αφήσει με τίποτα....

Τότε ήταν που άνοιξε το λάστιχο και με έκανε Λούτσα...

Από πάνω μέχρι κάτω έσταζα...

Τα παιδιά γύρω-γύρω γέλαγανε

Και εγώ αυτό που ήθελα ήταν να τον σκοτώσω...

Πήγα να ξεφύγω από τον Γιάννη αλλά με έπιασε έτσι όπως πήγα να τρέξω ο Νίκος...

Ν: μικρή δεν έχεις να πας πουθενά... Την έβαψες...

Μ: θα κάνω ότι θέλω εγώ...

Και τότε το πατάω το πόδι και ξεκινάω και τρέχω...

βέβαια αυτό δεν συνέβη και πολύ γιατί με βούτηξαν οι υπόλοιποι από την παρέα και ο Νίκος ξανά επιασε το λάστιχο και ερχοταν προς το μέρος μου...

Αφού το άνοιξε τέρμα και το νερό ερχόταν πάνω μου με δύναμη...

Όταν πλέον άφησε το λάστιχο γύρισε και μου είπε

Ν: στο είπα να μην μπλέξεις μαζί μου... Τα ήθελες και τα παθες

Στο άκουσμα των φράσεων του τον πλησίασα και του είπα στο αυτί

Μ: εγώ μπορεί να έμπλεξα μαζί σου... Αλλά εσύ δεν ξέρεις τι είδους μπελάς είμαι εγώ... Αυτό που έκανες τώρα σημαίνει ΠΟΛΕΜΟΣ

Φεύγοντας... Του έκλεισε το μάτι και ανεβήκαμε πάνω με την Ντανιέλα να κάνουμε ένα μπάνιο να φτιαχτουμε και να αλλάξουμε ρούχα πάλι...

Γειαααα σας ✨

Ατσααα.... Ώστε πόλεμος ε?

Για πείτε μου απόψεις , γνώμες !!

Αν σας άρεσε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο για να συνεχίσω είναι σημαντικό .

Love you all 💕

My Mafia Leader 🔗🖤Onde histórias criam vida. Descubra agora