κεφάλαιο 38ο

1.2K 94 18
                                    

Η φωνή του ήταν πολύ άχνη στο μυαλό μου... Καθώς όμως προσπαθούσα να θυμηθώ ακριβώς τη φωνή του και τη συνδύασα με τη φωνή του τύπου στο τηλέφωνο είχαν αρκετές ομοιότητες...

Τότε ξαφνικά θυμήθηκα ακριβώς την φωνή του...

Και μου φαίνεται ότι έμοιαζε απίστευτα πολύ.... Κάτι έπρεπε να κάνω να το επιβεβαιώσω...

Και εάν ισχυε κάτι τέτοιο ήταν ήδη νεκροί...

Πήρα τηλέφωνο τον Γιάννη και τον Διονύση και τους είπα να έρθουν αμέσως εδώ...

Στην αρχή σκέφτηκα να βάλω ανθρωπους μου να τους παρακολουθούν... Αλλά όχι..αυτή την δουλειά ήθελα να την αναλάβω εγώ...

Μετά από λίγη ώρα είχαν έρθει και είχαν ανέβει στην ταράτσα...

Ν: θυμάστε πριν λίγο καιρό που είχε έρθει ο πατέρας μου και μας είχε πει να τσεκάρουμε κάτι άλλους που ήθελαν να μπούνε?

Γ+ Δ : ναι και

Ν: είχαν απορριφθεί διότι ο ένας είχε πολύ χαρακτηριστική φωνή και δεν θα μπορούσε να χαθεί εύκολα... Η φωνή του εμενε στο μυαλό Και ο άλλος επειδή όταν τον έβλεπες μία φορά δύσκολα θα το ξεχναγες ηταν πολύ χαρακτηριστικό πρόσωπο

Δ: καλά ρε μαλακα μας φωναξες εδώ να μας πεις γτ ξεδιαλυνεις τους αχρειαστους?

Ν: άκου λίγο ... Πριν λίγο καιρό δέχτηκα ένα τηλέφωνο από τον έναν και με ρώτησε αν έχει αλλάξει κάτι σχετικά με την απόφασή μου ...
όταν εγώ του είπα όχι αντέδρασε και από μέσα άκουσα άλλη φωνή αντρική και δεν ήταν αυτός με το χαρακτηριστικό πρόσωπο ...
τον ρώτησα τι φάση και μου έχει πει ότι ήταν ο αδερφό του το και ότι ήθελα πιο πολύ να μπει στη δουλειά και τέτοιες μαλακίες...
Έλα όμως που η φωνή του αδερφού του είναι σχεδόν ολόιδια στο μυαλό μου με αυτή αυτουνού που έχει τη Μελίνα....

Το σκεφτόμουνα πάρα πολύ ώρα πριν σας πάρω αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος..

Γ: ωραία θες να βάλουμε δικούς μας να παρακολουθήσουν? Να δούμε τι γίνεται ?

Ν: όχι θα το κάνω εγώ ...

Γ: Νίκο μην παίζεις ... Ας βάλουμε δικούς μας και αν είναι όντως αυτοί θα αναλάβεις εσύ ...

Ν: δεν υπάρχει περίπτωση...

Δ: Άστον ρε φίλε αφού ξέρεις πόσο ξεροκέφαλος είναι ... Πότε ξεκινάς?

Ν: τώρα

Γ + Δ : θα μας διώχξεις κιόλας? Χαχαχαχα έγινε ρε ευχαριστούμε...

Ν: χαχαχα άντε ρε μαλακές σηκωθείτε...

Κάπως έτσι άλλαξα ρούχα, πήρα το όπλο μου και ότι άλλο μπορεί να μου χρειαζόταν σε κάθε απρόοπτη κατάσταση και έφυγα από το σπίτι ...

Στο δρόμο η φωνή του ήταν συνέχεια μες στο κεφάλι μου... Ήμουν σχεδόν 100% σίγουρος...

Ήξερα από μένα είναι γιατί μου είχανε πει που μπορούσα να τους βρω σε περίπτωση που αλλάξω γνώμη...

Κάπως έτσι μετά από λίγη ώρα είχα φτάσει έχωσα το αμάξι σε μία θέση που είχα βρει και επειδή είχε φιμέ τζάμια Εγώ απο μέσα δεν φαινόμουν , μπορούσα να τους παρακολουθώ χωρίς να με δούνε...

Εκείνη τη στιγμή άκουσα γνωστές φωνές από πίσω...

Κοίταξα τον καθρέφτη και είδα τον έναν ... Αυτόν με τα έντονα χαρακτηριστικά...

Προχωράει και πέρασε το αυτοκίνητό μου και κατέληξε στο διαμέρισμα που μου είχανε πει ότι μπορούσα να τους βρω ...

Όσο περπάταγε αυτός μίλαγε στο τηλέφωνο....
Δεν μπόρεσα να ακούσω πολύ καλά τι έλεγε...

Αλλά όταν πέρναγε από το αυτοκίνητο η φράση του ήταν " πρώτα εσύ και μετά εγώ "

Θα μπορούσα να συσχετίζεται με τη Μελίνα θα μπορούσα να σήμερα βάρδιες αυτό αλλά εδώ ήμουνα για να το ανακαλύψω...

Εάν οι υποψίες μου επιβεβαιώνοντουσαν και είχαν αυτοί τη Μελίνα θα πλήρωναν ακόμα πιο ακριβά από ότι είχα στο μυαλό μου..

Και όσο πέρναγε η ώρα τόσο σκεφτόμουν τη Μελίνα πώς την είχα μπλέξει έτσι ...
τι μου έφταιγε το καημένο το κοριτσάκι και τι περνάει τώρα ...
Και όσο σκέφτομαι τι μπορεί να της κάνουν τρελαίνομαι δεν μπορώ να το διαχειριστώ ..

Θα τους βρω... Ο κόσμος να χαλάσει θα τους βρω....
Και θα πληρώσουν με το χειρότερο τίμημα...

Θα μετανιώσουν μέχρι και που γεννήθηκαν...

Γειαααα σας ✨

Ωπαα... Σοβαρευουν τα πράγματα...  🌟
Βρε ... Λέτε να είναι αυτοί ή ο Νίκος να έψαχνε έστω μία ελπίδα ?

Για πείτε μου απόψεις , γνώμες !!

Αν σας άρεσε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο για να συνεχίσω είναι σημαντικό .

Love you all 💕

My Mafia Leader 🔗🖤Onde histórias criam vida. Descubra agora