κεφάλαιο 33ο

1.3K 77 7
                                    

Όταν ανέβηκα είχαν περάσει περίπου είκοσι λεπτα...

Άνοιξα την πόρτα του δωματίου της και αυτό που είδα ήταν η Μελίνα στο πάτωμα αναίσθητη ...

Πάγωσα...

Έτρεξα κοντά της ... Την σήκωσα και την ξάπλωσα στο κρεβάτι της

Ν: ΜΕΛΙΝΑ ? ΜΕΛΙΝΑ ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ

Δεν συνερχόταν και εγώ είχα ξεκινήσει και αγχωνομουν...

Εκείνη την στιγμή μπήκε η κυρία που με έχει μεγαλώσει και μου φροντίζει το σπίτι και είδε την Μελίνα λιποθυμη και εμένα έξαλλο

Μου ζήτησε να απομακρυνθω και ότι εκείνη μπορούσε να την συνεφέρει...

Το έκανα κατευθείαν ...

Τι σκατα έπαθε ...

Μετά από λίγη ώρα είχε καταφέρει να την κάνει να συνέλθει ...

Όταν πλέον είχε ηρεμήσει την πλησίασα και έκατσα δίπλα της ...

Ν: Μελίνα τι συμβαίνει ? Τι έχεις πάθει ?

Μ: τίποτα απλά μάλλον θα ήταν για δεν περνώ το χάπι μου το ξεχνάω ...

Ν: χάπι? Πιο χάπι?

Μ: έχω σιδηροπενικη αναιμία και περνώ χάπι για να ανεβαίνει ο σίδηρος

Ν: και γιατί δεν το περνεις ?

Μ: εεε το ξεχνάω

Ν: από δω και πέρα θα το περνεις...

αφού συζητήσαμε λίγο ακόμα για το χάπι της που δεν έπαιρνε και εγώ δεν το ήξερα και ίσως να ήταν τα πράγματα που θα έπρεπε να ξέρω.. .

κατά τα άλλα μετά τη ρώτησα τι ήθελε να μου πει εκείνη μου είπε ότι ήθελε να ξεκουραστεί λίγο και θα τα πούμε πιο μετά αυτό εμένα με σύμφερε διότι ήθελα να κερδίσω χρόνο για να δω τι θα κάνω αύριο...

Ο Διονύσης πρότεινε να πάρω τη φίλη της να έρθει να κάτσει μαζί της με  προφαση ότι είχα να πάω σε ένα επαγγελματικό ραντεβού...

Ήταν καλή ιδέα...

Εγώ κατέβηκα κάτω και την άφησα να ξεκουραστεί...

Μετά από λίγο έλαβα ένα τηλεφώνημα από τον πατέρα μου ότι είχε να με ενημερώσει για κάτι πράγματα και για προσλήψεις καινούργιου προσωπικού...

Του είπα ότι αυτά μπορεί να περιμένουν λίγο...

Πήρα τηλέφωνο τον Γιάννη να έρθεις σπίτι να πιούμε κανένα ποτό δύο και δεν την πάλευα...

Ανέβηκα να κάνω ένα μπάνιο μέχρι να έρθει ...

Έπρεπε να κάνω στο δίπλα δωμάτιο το δικό μου ντουζ είχε κάποιο πρόβλημα...

Όταν πλέον είχα τελειώσει το μπάνιο τυλίχθηκαν μία πετσέτα και βγήκα...

Το δωμάτιο αυτό ήταν αριστερά από το δικό μου...

Μόλις βγήκα και έκανα να στρίψει όπως το δωμάτιό μου άκουσα κάποιον να στραβό καταπίνει....

Γύρισα κατευθείαν και είδα τη Μελίνα να με κοιτάει με το στόμα ανοιχτό...

Μ: συ συ συγνώμη Νίκο .. δεν .. δεν ήξερα...

Ν: εμ εγώ συγγνώμη δεν έχω συνηθίσει τον κόσμο και έπρεπε να είχα ντυθεί ...

Εκείνη τη στιγμή συνειδητοποίησα ότι ήμουν απλά τυλιγμένος με μία πετσέτα χωρίς να φοράω τίποτα άλλο...

Της είπα ότι πάω να ντυθώ και ότι καλό θα ήταν να ξεχάσει ότι είδε...

Επίσης της είπα ότι θα έρθει ο Γιάννης για να το γνωρίζει πλέον μένει και εκείνη εδώ...

Εκείνη την ώρα που γύρναγα μπήκε στο δωμάτιο της...

πριν ακόμα προλάβω να ντυθώ χτύπησε το κουδούνι και αυτό σημαίνει ότι είχε έρθει ο Γιάννης...

Έπρεπε σε κάποιον να πω αυτό που μόλις είχε γίνει...

κατέβηκα κάτω και δεν βρήκα να κάθεται στο σαλόνι του είχε ανοίξει η καθαρίστρια...

Του είπα να πάμε στο γραφείο Έπρεπε να του μιλήσω για το θέμα της Μελίνας, για κάποια πράγματα για τη δουλειά που έπρεπε να κάνουμε, και για το περιστατικό που είχε γίνει πριν λίγο...

Με το που κάτσαμε στο γραφείο αυτούς κατάλαβε ότι κάτι είχα...

Γ: τι έχεις ρε αδερφέ

Ν: ρε μαλακα ξαφνικά νιώθω ότι έχω πολλά στο κεφάλι μου και δεν μπορώ ...

Γ: δηλαδή ? Έχει σχέση να φανταστώ και η μικρή

Ν: μεγάλη ... Είναι μεγάλο μπέρδεμα ...

Γ: ρε φίλε μιλά σε κάποιον ... Με το να κλεινεσε στον εαυτό σου δεν βγάζεις κάτι ...
Ξέρω ότι ποτέ δεν μιλούσες , αλλά από τότε που η ...

Ν: ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΈΡΕΣΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ

Γ: Νίκο καλμαρε... Δεν σου είπα κάτι για αυτό ... Για σένα μιλάμε .. ότι έχεις κλειστεί χειρότερα στον εαυτό σου...

Ν: ρε συ Γιάννη εσύ ξέρεις ... Λογικό δεν είναι ?

Γ:.......

Γειαααα σας ✨

Για πείτε μου απόψεις , γνώμες !!

Αν σας άρεσε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο για να συνεχίσω είναι σημαντικό .

Love you all 💕

My Mafia Leader 🔗🖤Onde histórias criam vida. Descubra agora