κεφαλαιο 41ο

1.1K 76 10
                                    

Εγώ αντικρίζοντας αυτό θέαμα πάγωσα...

Ένιωσα στιγμιαία το αίμα να σταμαει να κυλάει στο σώμα μου και να με κατακλύζει μόνο φόβος και οργή...

Φόβος ... Φόβος γιατί την έβλεπα έτσι δεν ήξερα εάν ήταν ζωντανη και τι της είχαν κάνει ..

Και οργή... Οργή γιατί ήθελα να τους σπάσω κάθε κόκκαλο ξεχωριστά και να τους θάψω ζωντανούς...

Εκατομμύρια σκέψεις πέρναγαν στιγμιαία απ' το μυαλό μου...

Έτρεξα κοντά της , την σήκωσα και προσπαθούσα να την συνεφερω ...

Μάταια... Ότι και αν προσπάθησα δεν έβλεπα αποτέλεσμα...

Και ο φόβος και ο Πανίκος ξεκίναγαν να με κυριεύουν...

Την σήκωσα την έβαλα στο αυτοκίνητό μου και την πήγα σε μια ιδιωτική κλινική...

Ειδοποίησα τους πάντες να τους βουτιξουν όλους όσους εμπλέκονταν και να μην τολμήσουν να φύγουν αν δεν βρουν τα πάντα...

Η σκέψη που κυριαρχούσε στο μυαλό μου ήταν μια...

Κρατήσου λίγο ακόμα κοριτσάκι μου...

Οδηγαγα σαν τρελός στον δρόμο μέχρι που φτάσαμε στην κλινική ...

Την πήρα αγκαλιά και έτρεξα μέσα

Μόλις με είδαν έφεραν φορείο και με ρώτησε τι είχε συμβεί ...

Ζήτησα τον γιατρό τον γνωστό μου που ήξερε για μένα και μπορούσα να του εξηγήσω ακριβώς τι σκατα είχε γίνει ...

Μόλις ήρθε του εξήγησα με λεπτομέρειες τι είχε συμβεί...

Έφυγε βολίδα για να δει την Μελίνα και να δει σε τι κατάσταση ήταν ...

Η ώρα αναμονής βασανιστική όσο δεν πάει και ατελείωτη...

Όσο περίμενα πήρα τηλέφωνο τον Διονύση και τον Γιάννη να δω τι είχε γίνει πίσω ...

Ν: Έλα ρε . Τι έγινε

Δ: τους έχουμε πάει στην αποθήκη μας κλειστά μάτια δεμένοι από παντού ...

Ν: ωραία ευχαριστώ .... Όταν τελειώσω από εδώ θα τους αναλάβω ...

Δ: Νίκο η μικρή τι έγινε ?

Ν: δεν ξέρω ... Ειλικρινά δεν ξέρω ...

Δ: καλά είσαι ?

Ν: αδερφέ ενημέρωσε και τον Γιάννη . Ότι νεότερο τηλέφωνο .

Στην ερώτηση του δεν απάντησα επέλεξα να το κλείσω ... Αυτός θα καταλάβαινε ...

Μετά από λίγη ώρα βλέπω τον  γιατρό να  ξεπροβαλλει από το χειρουργείο που ήταν η Μελίνα ...

Ν: γιατρέ

Γ: Νίκο η κοπέλα είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση ... Πολύ χειρότερη από ότι φαίνεται

Ν: γιατρέ θα ζήσει ?

Γ: θα ζήσει απλά θέλει πολύ προσπάθεια ...

Ν: κάντε τα πάντα σας παρακαλώ είναι όλα καλυμμένα...

Γ: το χειρουργείο φάνηκε να πήγε καλά . Η κοπέλα έχει μεταφερθεί στην εντατική για να μην υποτροπιάσει ...

Ν:  άρα είναι ξύπνια ?

Γ: εμ σχετικά με αυτό φαίνεται ο οργανισμός της να την έχει βάλει σε κάποιου είδους κόμμα ... Σαν άμυνα ...
Θα της κανουμε κάποιες εξετάσεις για να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει ...

Ν: τι πράγμα ? Κόμμα ? Μάλιστα... Σας παρακαλώ. Κάντε ότι περισσότερο μπορείτε ...

Στο μυαλό μου ηχούσε η λέξη κόμμα ασταμάτητα ...

Μετά από λίγη ώρα ο Γιάννης ήρθε στο νοσοκομείο ...

Ν: Γιάννη ποιος είναι πίσω ,?

Γιαν: είναι ο Διονύσης μην φοβάσαι όλα καλά εσύ πες μου τι σκατα έγινε .

Ν,: τίποτα ρε φίλε ... Ο οργανισμός της λέει ως άμυνα έχει μπει σε ένα κόμμα και την έχουν εντατική

Γιαν: υπάρχει περίπτωση να ...??

Ν: υπάρχει αλλά ελπίζω μικρή ρε φίλε ...

Ειλικρινά....

Γιαν: ρε μπρο σε καταλαβαίνω απολυτα ... μπορείς να πας να την δεις ?

Ν: δεν ξέρω τώρα θα ρωτήσω ...

Η απάντηση που είχα λάβει ήταν θετική ...

Έβαλα την μπλε πόδια την εντατικης και προετοιμαστηκα να μπω μέσα...

Γεια σας ✨
Ξέρω έχω καιρό να βάλω αλλά λόγω δουλειά δεν προλάβαινα ...

Τι κάνετε πως είστε ❤️

Αν σας άρεσε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο με την γνώμη σας είναι σημαντικό για εμένα !
Love you all 💕

My Mafia Leader 🔗🖤Où les histoires vivent. Découvrez maintenant