Εγώ πλέον σαστισμένη γιατί δεν τον είχα δει ποτέ τόσο νευριασμένο τον παρακολουθούσα να μου εξηγεί ότι θα κάνω απλά αυτό που μου λέει χωρίς να ρωτάω πολλά πράγματα και ότι αυτό είναι για καλό μου...
Αποφάσισα να τον ακούσω αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται...
Πρέπει να μάθω τι συμβαίνει..
Νίκος pov
Η Μελίνα χλωμιασε την ρώτησα τι έγινε και όταν μου είπε , μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι ...
ξεκίνησε να ρωτάει πολλά...
Δεν έπρεπε να μάθει ... Εάν μάθαινε κινδύνευε και κινδύνευε ήδη αρκετά... περισσότερο από ότι νόμιζαΤην πήγα σπίτι της και πρώτη μου δουλειά ήταν να πάρω όλους όσους ήξεραν για τη δουλειά και να τους πω να βρεθούμε στο γνωστό μέρος και μετά πήρα τον πατέρα μου τηλέφωνο..
Κ: έλα Νίκο
Ν: έλα μπαμπά επείγον συνάντηση
Κ: ποτέ και γιατί
Ν: ΤΩΡΑ , θα μιλήσουμε από κοντά .
Έφυγα σφαίρα , έπρεπε να πάω γρήγορα και να μάθω τι σκατα γινότανε...
όταν πλέον έφτασα όλοι ήταν ήδη εκεί και με περιμένανε...
Είχαμε πάει στο δωμάτιο το μέσα και είχαμε κάτι στη μεγάλη τη Ροτόντα...
Κ: Νίκο τι έγινε ? Προς τι όλο αυτό ?
Ν: λοιπόν κάποιο αρχίδι πήρε τηλέφωνο στο γραφείο και το σήκωσε η Μελίνα η γραμματέας μου ... απείλησε ότι αν θέλει να δει εμένα ξανά ζωντανό και εγώ να ξαναδώ εκείνη ζωντανή θα έπρεπε λέει να σταματήσω τη δουλειά ...
Κ: ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΛΕΕΙ
είχα μιλήσει ήδη με κάτι φιλαράκια που μπορούσαν να μου βρουν από πού προέρχεται το τηλέφωνο αυτό και είχα μάθει ότι προέρχεται από ένα τηλεφωνικό θάλαμο ...
κάποιος προσπαθούσε να καλυφθεί καλά αλλά δεν θα του έβγαινε...
Δεν θα τον άφηνα....αφού συζητήσαμε λίγο παραπάνω με τους άλλους και είπαμε για δυο-τρεις μέρες να μείνει κλειστό το γραφείο.
ο πατέρας μου είπε να βάλουμε ανθρώπους να παρακολουθούν το σπίτι της Μελίνας και γενικά τη Μελίνα...
έπρεπε να μείνει ασφαλής δεν έφταιγε σε τίποτα δεν ήξερε τίποτα...
Εγώ είχα βάλει ήδη ανθρώπους με την παρακολουθούνε οπότε το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν να τους διπλασιάσω...
Πήρα τηλέφωνο τον Διονύση ο Διονύσης ήταν ο υπεύθυνος της ασφάλειας που παρακολούθησε τη Μελίνα..
Ν: Διονύση Καλησπέρα Νίκος εδώ...
Δ: Καλησπέρα αφεντικό έγινε κάτι και με κάλεσες όταν με καλέσεις πάντα κάτι γίνεται..
Ν: ναι δεχτήκαμε κάτι απειλές και πρέπει να αυξήσουμε την ασφάλεια της Μελίνας θέλω να διπλασιάσει στα άτομα σε όλα τα πόστα...
Δεν θα πηγαίνει πουθενά χωρίς να έχετε πλήρη γνώση !
θα προσέχετε και με ποια άτομα συναναστρέφεται ανά πάσα στιγμή θέλω ενημέρωση , που βγαίνει , ποιον βλέπει , τι κάνει και αν γίνεται αντιληπτή κάποια ύποπτη κίνηση στο γύρω περιβάλλον...
Κατανοητό ?
Δ: μάλιστα αφεντικό
κάπως έτσι αφού είχα ενημερώσει πλέον το προσωπικό μου Έπρεπε να προσέχω και τον κώλο μου...
ο πατέρας μου είχε πει δύο - τρεις ομάδες που ήθελαν τη δουλειά αυτή και θα έκαναν τα πάντα για να τη χαλάσουν από τη στιγμή που δεν την είχαν οι ίδιοι , αλλά δεν ήμασταν σίγουροι ...
έπρεπε να βρούμε στοιχεία ...
βαλαμε ανθρώπους να τους παρακολουθούν, έπρεπε να μάθουμε τι σκατα γίνεται δεν μπορούσαμε να διακινδυνεύουμε ούτε την πιο σημαντική δουλειά ούτε τους ανθρώπους που είχαμε κοντά μας...
Γειααα σας ✨
Συγγνώμη που δεν ανέβασα δεν είχα ρεύμα δύο μέρες λόγω κακοκαιρίας .
Για πείτε γνωμεεες ❤️
Αν σας άρεσε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο με την γνώμη σας είναι σημαντικό για εμένα ❤️
Love u all 💕
VOUS LISEZ
My Mafia Leader 🔗🖤
AventureΜελίνα και Νίκος 🔗 Νίκος και Μελίνα 🔗 Η Μελίνα είναι 23 χρόνων μεγαλωμένη μέσα από πολλές δυσκολίες . Δουλεύει γραμματέας σε ένα δικηγορικό γραφείο. Ο Νίκος ετών 27 δικηγόρος ... Όμως και γιος και διάδοχος του μεγαλύτερου μαφιόζου... Τι θα γί...