Όταν το άνοιξα είδα ότι ήταν από τη Μελίνα...
Ένας κόμπος σφίχτηκε στο στομάχι μου γιατί όταν μου στέλνει κάτι κακό έχει συμβεί...
Μ: Νίκο συγγνωμη εάν ενοχλώ . Ήθελα να σου πω κάτι
Ν: δεν ενοχλείς Μελίνα , φυσικά πες μου
Μ: το πρωί δεν θα μπορέσω να έρθω , έχω ανεβάσει πυρετό
Ν: πυρετό? Καλά είσαι?
Μ: ναι δεν ξέρω έτσι ξαφνικά... Παραγγειλα φαγητό απ' έξω κ μετά από 2-3 ώρες ανέβασα πυρετό , κόμπους στο στομάχι κ αδιαθεσία...
Ν: φυσικά πάρε άδεια 2 - 3 μέρες και βλέπουμε πως θα είσαι
Μ: ευχαριστω πολύ και συγγνωμη εάν ενόχλησα
Πυρετό ? Φαγητό απ' έξω ...
Ελπίζω να είναι ίωση ...
Το μυαλό που απ' την δουλειά που κάνω πάει πάντα στο κακό...
Αλλά μπα δεν υπάρχει περίπτωση να την βρήκε κάνεις..Με αυτές τις σκέψεις πήγα για ένα καυτό μπάνιο...
Και μετά έβαλα ένα διπλό ουίσκι και ανέβηκα στην ταράτσα. ..
Πάντα εκεί πήγαινα απο μικρός όταν ήθελα να σκεφτώ...
Λες να την βρήκε κάνεις?
Να θέλουν να μου κάνουν κακό μέσω εκείνης ?
Αλλά και πάλι για πιο λόγο μέσω εκείνης?
Γιατί σκάω τόσο...Σκεφτόμενος αυτά αποκοιμήθηκα εκεί...
Τέλος Νίκου pov
Αφού έφαγα το βράδυ ένιωσα έναν έντονο στομαχόπονο...
Περίεργο γιατί συνήθως Δεν με πειράζει το φαγητό απ εξω...ξάπλωσα να κοιμηθώ και μες στη νύχτα ξύπνησα με πολύ υψηλό πυρετό έβαλα θερμόμετρο και αυτό που έδειχνε ήταν 39.8...
Περίμενα λίγο να μπας και περάσει με παυσίπονα αλλά όταν πλέον είδα ότι δεν πέρναγε και ίσα-ίσα έχει φτάσει 39. 9
Έστειλα τον Νίκο μήνυμα ότι δεν μπορούσα να πάω στο γραφείο...
οι δικοί μου όντας στην επαρχία δεν μπορούν να φροντίσουν και δεν μπορούν και να έρθουν εδώ οπότε σε αυτό είμαι μόνη μου...
οι δύο μέρες της άδειας Που μου έδωσε ο Νίκος ήταν μαρτυρικές ο πυρετός πολύ υψηλός και εντελώς μόνη μου...
ο Νίκος μου έστειλε ένα μύνημα πού και πού για να με ρωτήσει πώς είμαι και μόλις του απαντάω ότι έχω ακόμα υψηλό πυρετό σταματάμε να μιλάμε
στην Ντανιέλα είχα απαγορεύσει να έρχεται μην έχω κάποια ίωση και κολλήσει δεν ήθελα να την κολλήσω..
Στην τρίτη μέρα γιατί ο Νίκος μου έδωσε άλλες δύο μέρες άδειας ήμουν αρκετά καλύτερα ο πυρετός είχε σταματήσει και απλά έχει μείνει λίγο η κόπωση εξαιτίας της κούρασης των ημερών...
Την τέταρτη μέρα ήμουν εντελώς καλά σηκώθηκα το πρωί έφτιαξα το πρωινό μου και τηλεφώνησα στον Νίκο για να τον ενημερώσω ότι είμαι εντάξει και τι μπορώ άμα θέλει να πάω στο γραφείο ότι δεν χρειάζομαι την τέταρτη μέρα ολόκληρη..
Μ: καλημέρα Νίκο συγγνώμη εάν ενοχλώ
Ν: καλημέρα Μελίνα σαν να πήρες τα πάνω σου ε?
Μ: ναι είμαι εντελώς καλά μπορώ να έρθω στο γραφείο
Ν: είσαι σίγουρα καλά ?
Μ: ναι ναι
Ν: ωραία έλα
Σηκώθηκα ετοιμάστηκα έβαλα ένα άσπρο παντελόνι ψηλόμεσο ένα κόκκινο μπλουζάκι και μία ζακέτα μεσάτη άσπρη..
έφυγα για το γραφείο και στο δρόμο σταμάτησα να πάρω καφέ τον Νίκο έπρεπε να τον ευχαριστήσω με κάποιο τρόπο και αυτός ήταν ο μόνος που μπορούσα...
Φτάνοντας στο γραφείο ήταν ανοιχτή η πόρτα και μόλις μπήκα είδα τον Νίκο με ανοιχτή την πόρτα του γραφείου του να δουλεύει...
Ν: καλώς την άρρωστη
Μ: καλημέρα . Εμ σου έφερα καφέ για να σε ευχαριστήσω
Ν: δεν χρειαζόταν . Τι θα έκανα θα σε έφερνα με πυρετό? Δεν είμαι τέρας ... Σχεδόν ..
Μ: τι εννοείς σχεδόν ?
Ν: τίποτα ... τίποτα... Ευχαριστώ για τον καφέ .
Τι να εννοούσε με το τέρας?
Πήγα στο γραφείο μου και η φάκελοι με τις υποθέσεις πλέον είχαν γίνει στοίβες ολόκληρες...
Έπρεπε να ξεκινήσω αμέσως...Καλημερααα ✨
Εμείς ξέρουμε τι εννοεί με το σχεδόν 🤭
Για πείτε μου πώς σας φαίνεται ?
Αν σας άρεσε βάλτε ένα αστεράκι και κάντε μου ενα σχόλιο με την γνώμη σας , είναι σημαντικό .
Love u all 💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Mafia Leader 🔗🖤
AventuraΜελίνα και Νίκος 🔗 Νίκος και Μελίνα 🔗 Η Μελίνα είναι 23 χρόνων μεγαλωμένη μέσα από πολλές δυσκολίες . Δουλεύει γραμματέας σε ένα δικηγορικό γραφείο. Ο Νίκος ετών 27 δικηγόρος ... Όμως και γιος και διάδοχος του μεγαλύτερου μαφιόζου... Τι θα γί...