κεφάλαιο 26ο

1.3K 79 5
                                    

Αυτό είπε και πήγε σε ένα γραφείο μέσα...

Εγώ θα φύγω...

Και αν χρειαστεί θα φύγω και κρυφά...

Ξεκίνησα να κοιτάω τον χώρο γύρω μου...
Τεράστιο σπίτι ...

Ανέβηκα στον πάνω όροφο και ξεκίνησα να κοιτάω γύρω γύρω τους χώρους ...

Άνοιξα μια πόρτα και μάλλον ήταν το δωμάτιο του Νίκου. Το κατάλαβα από τα σκοτεινά χρώματα που επικρατούσαν και την δερμάτινη πολυθρόνα και το ουίσκι που υπήρχαν εκεί...

 Το κατάλαβα από τα σκοτεινά χρώματα που επικρατούσαν και την δερμάτινη πολυθρόνα και το ουίσκι που υπήρχαν εκεί

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


Παντού ο Νίκος είχε ένα μπουκάλι ουίσκι με τρία ποτήρια...

Σε όλους τους χώρους υπήρχε αυτό ...

Μόλις προχώρησα πιο μέσα στο δωμάτιο του και ξεκίνησα να το παρατηρώ προσεκτικά , ένιωσα ένα χέρι να με πιάνει και να με γυρνάει αποτομα...

Ν: τι κάνεις εδώ Μελίνα ? Εγώ στο σαλόνι σε άφησα...

Μ: ε βαρέθηκα , ήθελα να δω γύρω γύρω ...

Ν: ΕΔΩ , σε αυτό το δωμάτιο δεν θα ξαναμπείς ποτέ .. κατανοητό ?

Μ: ν..ναι..

Κάπως έτσι με οδήγησε κάτω...

Ν: πιο μετά θα πάμε να σου δείξω το δωμάτιο που θα κοιμάσαι

Μ: καλά

Εγώ έκατσα στον καναπέ και δεν μιλούσα ...

Ν: ρε Μελίνα γιατί δεν μπορείς να με καταλάβεις ? Για να κάνω κάτι πάει να πει ότι ξέρω τι κάνω...

Μ: δεν μου εξηγείς το γιατί ...

Ν: δεν πρόκειται να στο εξηγήσω...

Μ: δεν πρόκειται να μείνω...

Ν: Μελίνα γιατί περνάς τα όρια πάμε να σου δείξω το δωμάτιο σου .

Ο Νίκος ανέβηκε την σκάλα και εγώ ακολουθούσα από πίσω ...

Μπήκαμε στον διάδρομο που στο τέλος στο κέντρο του βρισκόταν το δωμάτιο του Νίκου .

Ο διάδρομος αυτός είχε 5 υπνοδωμάτια και 3 μπάνια....

Το δωμάτιο του Νίκου ήταν στο κέντρο... Και όσο προχωράμε πλησίαζαμε προς τα εκεί ...

Μ: στο δωμάτιο σου με πας ?

Ν: όχι Μελίνα.

Δεν ξαναμιλησα... Τότε ο Νίκος ανοιξε μια πόρτα πριν το δωμάτιο του...

Μπήκαμε μέσα ήταν ένα δωμάτιο περίπου ίδιου στυλ με του Νίκους που είχα δει αλλά σε χρωματισμούς μπορντό

Ν: Μελίνα εδώ είναι το δωμάτιο σου ...

Μ: εμ ευχαριστω

Ν: στο μπάνιο έχεις προσωπικη μπανιέρα με ενσωματωμένο τζακουζι ...

Επίσης έχει φωτισμούς με led φωτιά τα οποία μπορείς να προσαρμόσεις το φως και την φωτεινότητα τους με αυτό το κοντρόλ...

Μ: ε.. ευχαριστω

Ξεκίνησε και μου έλεγε πολλά πράγματα για θέρμανση και παροχές του δωματίου...
Εγώ τον κοιταγα σιωπηλή...

Ν: δεν θα πεις κάτι ?

Μ: όχι όχι όλα καλά εγώ μόνο θα κοιμάμαι και ένα μπάνιο θα κάνω όλα τα άλλα δεν τα χρειάζομαι και αυτό για λίγο καιρό

Ν: Μελίνα για όσο καιρό πρέπει θα μείνεις εδώ θες δεν θες ..

Μ: αυτό θα το δούμε ...

Ν: Μελίνα οι μαγκιές σε μένα κομμένες να τις κάνεις εκεί που τις παίρνουν ...
εγώ έχω ζήσει πολλά πράγματα για να πάρω τις δικές τους μαγκιές στα σοβαρά...

άμα θες να βγεις να πας κάπου , άμα σου λείπει κάτι είτε τίποτα από αυτά που χρησιμοποιείτε σε γυναίκες , είτε ρούχα, εσώρουχα , είτε γενικά οτιδήποτε μου το λες και θα στα φέρουνε οι άνθρωποι μου.

Μ: Νίκο Δεν χρειάζονται όλα αυτά μπορώ να πάω για να πάρω μόνη μου

Ν: ΜΕΛΊΝΑ μια φορά μιλάω...

κάπως έτσι ο Νίκος έφυγε αφήνοντας μάνα κοιτάω άναυδη την πόρτα που έκλεισε πίσω του...

Ήμουν μπερδεμένη... Πολύ μπερδεμένη δεν ήξερα όμως τι συνέβαινε... Δεν μπορούσα να καταλάβω...

Για ποιο λόγο έπρεπε να μένω εδώ....
Για ποιο λόγο έκανε έτσι όταν μπήκα στο δωμάτιό του....

Πολλές ερωτήσεις κατέκλυσαν το κεφάλι μου ταυτόχρονα με αποτέλεσμα να με πιάσει ένας πολύ δυνατός πονοκέφαλος...

Εκείνη τη στιγμή αποφάσισα να μπω να κάνω ένα μπάνιο... γδύθηκα , μπήκα στην μπανιέρα και προσπάθησα να χαλαρώσω όσο πιο πολύ γίνεται..

Έπρεπε να ηρεμήσω για να μου φύγει ο πονοκέφαλος να μη σκέφτομαι τίποτα άλλο...

Όταν τελείωσα το μπάνιο ντύθηκα και κατέβηκα κάτω...

Στο σαλόνι καθοταν με άλλον έναν μαζί...
έγώ στάθηκα στις κάτω και προσπάθησα να κρυφακούσω μήπως μάθαινα κάτι για την κατάστασή μου...

Τότε... Ακούστηκε η φωνή του Νίκου

Ν: .....

Γειααα σας ✨

Για πείτε μουυυ γνωμουλες ❤️

Αν σας άρεσε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο με την γνώμη σας είναι σημαντικό για εμένα ❤️

Love u all 💕

My Mafia Leader 🔗🖤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن