κεφάλαιο 37ο

1.2K 84 14
                                    

Έβαλα ένα βαρύ διπλό σκέτο ουίσκι και έριξα το σώμα μου στην καρέκλα του γραφείου...

Ήπια δύο - τρεις γουλιες και ξεκίνησα και εγώ να περνώ τους γνωστούς μου...

Μετά από κάποια τηλεφωνήματα είχα μάθει για τρεις τύπους που πηγεναν τις τελευταίες 3 μέρες στο μαγαζί και καθοντουσαν πολλές ώρες ...

ο Διονύσης και ο Γιάννης είχαν φύγει μήπως καταφέρουμε και μάθουν κάτι...

μετά από δύο ώρες ήταν πίσω...

Και αυτοί είχαν τις ίδιες πληροφορίες με μένα 3 άντρες επανειλημμένες επισκέψεις στο μαγαζί...

Μίλησα με το φίλο μας που έχει το μαγαζί και μας είπε πως θα μας έδινε τις κασέτες από τις κάμερες μήπως βγάζαμε άκρη...

Ο Γιάννης έφυγε σφαίρα να πάει να φέρει το υλικό...

Όσο και να ελπίζω να τους βρούμε άλλο τόσο ελπίζω να μην είχαν πειράξει τρίχα της...

Και όσο σκεφτόμουνα την πιθανότητα του να την είχανε πειράξει το μόνο που ένιωθα ήταν οργή... Αλλά μία περίεργη πιο σκοτεινή από τις άλλες φορές...

Ο Γιάννης ήρθε πολύ γρήγορα πίσω μαζί με τα υλικά από τις τέσσερις τελευταίες μέρες...

Καθίσαμε προσεκτικά και βλέπαμε κάθε μέρα ... Αδιάκοπα...

Κάποια στιγμή όταν ήμασταν στην δεύτερη μέρα είδε τους Τυπους να μπαίνουν στο μαγαζί...

Κάτι μου θυμιζαν οι φάτσες τους...
Κάπου τους είχα ξαναδεί...

Έσπαγα το κεφάλι μου να θυμηθώ που τους ήξερα ...

Αυτό το κινητό χτύπησε πάλι από το κινητό της Μελίνας.. είχα την ελπίδα να ήταν εκείνη κάτι να έχει γίνει και να έχει γλιτώσει....

Το σήκωσα κατευθείαν χωρίς δεύτερη σκέψη...

Και εκείνη τη στιγμή το μόνο αίσθημα που υπήρχε ήταν η παγωμάρα...

Ν: ναι

Μ: νικο...

Ν: ΜΕΛΙΝΑ !  κοριτσάκι μου που είσαι ?
Είσαι καλά ? ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΑΝ ?

Μ: Νίκο πονάω σε παρακαλώ πάρε με από εδώ ... Δεν ξέρω τι θέλουν από εμένα σε παρακαλώ πάρε με ...

#: έλα πολύ μιλήσατε... Για πες νικολακι

Ν: ΣΤΟ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΡΕ ΑΡΧΙΔΙ ΘΑ ΣΕ ΘΑΨΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ? ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΈΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ!

#: έλα Νίκο αγόρι μου ηρέμησε... Πρόσεχε μην πατήσεις την μαγκιά σου... Υπό άλλες συνθήκες θα αγχωνομουν να μπλέξω μαζί σου ... Αλλά τώρα π έχω την ευνοούμενη σου δεν φοβάμαι τίποτα ...
Αύριο 12 η ώρα να περιμένεις τηλέφωνο ... Θα μάθεις τι θέλουμε για να σου δώσουμε πίσω το σκουπίδι σου...

My Mafia Leader 🔗🖤Onde histórias criam vida. Descubra agora