Μ: όχι φυσικά και όχι τι λέτε
Ν: σου έχω ξαναπεί ... Αυτό που λέω εγώ είναι νόμος...
ΝΟΜΟΣ...
Αφού κλείσαμε το γραφείο κατεβήκαμε κάτω και μπήκαμε στο αμάξι του...
εμένα κοντά στο γραφείο και έτσι ώστε αφού μιλάγαμε για τη δουλειά σχετικά και για κάτι υποθέσεις που θα εκδικάζονταν αυτές τις μέρες φτάσαμε σπίτι μου...
Τον ευχαρίστησα και ανέβηκα σπίτι βγήκα στο μπαλκόνι να κλείσω τις κουρτίνες αυτή τη φορά, γδύθηκα και μπήκα να κάνω ένα μπάνιο...
Αφού μαγείρεψα κάτι και έφαγα μου έστειλε μήνυμα η Ντανιέλα ότι θα έρθει από το σπίτι μου να ετοιμαστούμε μαζί...
Δώσαμε ραντεβού στις 6:00 για να κάνουμε μάσκες , μαλλιά , να δούμε τι θα φορέσουμε και να βαφτούμε...
Μετά από μιάμιση ώρα βαθύ ύπνο ένιωθα πολύ αναζωογονημένη...
Τότε χτύπησε το κουδούνι ...
Ντα: που είσαι σεξοβομβα μουυυ
Μ: εδώ λατρεία ατελείωτη
Ντα: δύσκολη μέρα?
Μ: γενικά αυτές τις μέρες ναι αλλά κοιμήθηκα τώρα και στανιαρα...
Ξεκίνησα με τις μάσκες και μετά από μισή ώρα τα μαλλιά...
Η Ντανιέλα ζήτησε να της τα ισιωσω πρόκα και εγώ της είπα να μου κάνει πολύ ελαφριές μπούκλες προς τις άκρες..
Και τώρα ήρθε το πιο δύσκολο κομμάτι...
ΤΙ ΘΑ ΒΑΛΩ 😱
ΓΕΝΙΚΆ ΜΕ ΔΙΑΚΑΤΈΧΕΙ ΜΊΑ ΑΠΌΓΝΩΣΗ ΠΆΝΩ ΣΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΘΈΜΑ...
στην αρχή είχα διαλέξει να βάλω μία φούστα λίγο πιο ψηλά από το γόνατο ψηλόμεση με ένα ωραίο πουκάμισο με κάποια κουμπάκια ανοιχτά...
Αλλά μόλις το είδε η Ντανιέλα φρίκαρε...
Έτρεξε στην ντουλάπα μου και μου βρήκε ένα φόρεμα άσπρο που τόνιζε το στήθος μου , στην κοιλιά ήταν ανοιχτό και έφευγαν δύο κορδέλες και ένωναν το πάνω μέρος με το κάτω...
Όταν το δοκίμασα η Ντανιέλα γούρλωσε τα μάτια της...
Ντα : μα λα κα τι απίστευτο που είναι αυτό ... Θα βάλεις και τις φίλες γόβες και αχ! Θα σε πηδήξω μέχρι και εγώ χαχαχαχχα
Εκείνη επέλεξε να βάλει ένα φόρεμα κατακόκκινο που τόνιζε το στήθος της και της πήγαινε απίστευτα...
Βάφτηκα ,έβαψα λίγο έντονα τα μάτια μου και αρκετά έντονο κόκκινο τα χείλια μου..
Την Ντανιέλα την έβαψα εγώ και της έκανα ένα ελαφρύ smokey στα μάτια και ένα ελαφρύ κόκκινο κραγιόν...Με αυτά και με αυτά η ώρα είχε πάει 12:00...
Οπότε είπαμε να ξεκινήσουμε λίγο πιο νωρίς...
Φτάσαμε στο κλαμπ του φίλου του Ντανιέλα και όταν μας είδε ήρθε αμέσως να μας χαιρετήσει...Μας έβαλε να κάτσουμε σε VIP περιοχή και μας κέρναγε πολλά σφηνάκια...
Στην αρχή οι μουσικοί ήταν ξένη κυρίως με διάφορα twerk κομμάτια και εννοείται πως χορεύαμε συνέχεια
Πάνω σε ένα τέτοιο κομμάτι και καθώς κουνιωμασταν με την φίλη μου ένιωσα ένα χέρι να με σκουνταει να γυρησω ...
Στην αρχή δεν έδωσα σημασία ...
Μετά με σκούντηξαν ξανά..Εκεί είναι που εγώ νευρίασα και γυρησα και φώναξα
Μ: ΠΟΙΟΣ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ?
το θέαμα με πάγωσε...
Αυτό που είδα ήταν....Γειαααα σας ✨
Τι να είδε η Μελίνα?
Για πείτε μου γνωμεες 😘
Αν σας αρέσει αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο με την γνώμη σας είναι σημαντικό για εμένα .
Love u all 💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Mafia Leader 🔗🖤
AventuraΜελίνα και Νίκος 🔗 Νίκος και Μελίνα 🔗 Η Μελίνα είναι 23 χρόνων μεγαλωμένη μέσα από πολλές δυσκολίες . Δουλεύει γραμματέας σε ένα δικηγορικό γραφείο. Ο Νίκος ετών 27 δικηγόρος ... Όμως και γιος και διάδοχος του μεγαλύτερου μαφιόζου... Τι θα γί...