Φφφφ έρχεται .... Τι θα του πω...
Κανονικά έπρεπε να πεθαίνω από την χαρά μου ... Έρχεται ο αδερφός μου...
Αλλά τώρα έτσι όπως έχουν τα πράγματα με τον Νίκο , τι θα κάνω ... Τι θα του πω...Με έπιασε απόγνωση..
Η πόρτα του δωματίου μου χτύπησε και ήταν ο Νίκος..
του είπα να μπει μέσα και μόλις με είδε με αυτό το ύφος με ρώτησε τι έχει συμβεί...
Του εξήγησα ότι έχω έναν αδερφό ο οποίος είναι στο εξωτερικό και ότι θα έρθει για δουλειές και ότι κάτι έπρεπε να γίνει με την κατάσταση αυτή που υπήρχε διότι δεν υπήρχε περίπτωση να έρθει ο αδερφός μου και εγώ να μένω με τον Νίκο....
Ν : Μελίνα εδώ πέρα θα μείνεις όσο κρίνω για να είναι η ασφάλειά σου εντάξει... Ας έρθει και ο πρόεδρος της Δημοκρατίας εσύ θα είσαι εδώ, αλλιώς δεν πρόκειται να είσαι ασφαλής
Μ: ναι ε? και στον αδερφό μου τι θα πούμε τι μου είσαι Τι?? γιατί μένω εγώ εδώ??? Καταλαβαίνεις ότι δεν στέκει ???
Ν: Μελίνα χτυπήσω όσο θες δεν έχεις επιλογή τέλος...
Μ: Νίκο Εγώ σε ακολούθησα και εν μέρει κατανόησα το ότι για λίγο θα πρέπει να μείνω εδώ. Για ποιο λόγο εσύ δεν μπορείς να κατανοήσεις ότι δεν γίνεται ο αδερφός μου να έρθει και να με βρει εδώ ?
Ν: Μελίνα κατάλαβέ με δεν είναι τι θέλω εγώ και τι όχι είναι τι πρέπει να γίνει...
Μ: μπορείς σε παρακαλώ να βγεις από το δωμάτιό μου...
Ν: ρε Μελίνα κατάλαβε με λίγο...
Μ: μπορείς σε παρακαλώ να βγεις από το δωμάτιό μου ...
Νίκος POV
Αφού λογομάχησαμε τη Μελίνα βγήκα από το δωμάτιό της έπρεπε να ήμουνα τελικά όντως πιο σκληρός μαζί της ...
εγώ μπορώ να την καταλάβω για αυτό που λέει δεν αντιλέγω είναι περίεργο και εμένα μου φαίνεται περίεργο Δεν έχω μάθει να μένω με κάποια ...
Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω δεν ξέρω είναι μπέρδεμα...
Και δεν μπορώ να καταλάβω τι σκατα κάνουνε και δεν μπορούμε να τον βρούμε...
Μάλλον έπρεπε να αναλάβω εγώ δράση και από ότι φαίνεται αλλιώς δεν θα γίνει η δουλειά ...
Κατέβηκα στο γραφείο μου... Και πήρε τους ανθρώπους που είναι επικεφαλής σε κάθε ομάδα
Απαίτησα συνάντηση άμεσα.... Θα έπαιρνα ότι πληροφορίες είχαν και θα τα αναλάβω όλα μόνος μου...
Τελικά μόνο έτσι γίνεται δουλειά...Ήρθε ο ξάδερφος μου μετά από το σπίτι...
Με ρώτησε πώς πήγε η πρώτη μέρα με τη Μελίνα ...
αν το πήρε ήρεμα , αν προσαρμόστηκε κλπ..Η απάντηση σε όλα ήταν όχι...
Δ: Ρε φίλε πως αντέχεις ?
Ν: τι εννοείς ?
Δ: εσύ είσαι ένας άνθρωπος αυταρχικός , απόλυτος ... Γενικά της τάξης... Και δεν σηκώνεις πολλά πολλά... Πως αντέχεις ?
Ν: Ειλικρινά σου μιλάω με το ζόρι...
Δ: Πάντως είσαι πολύ " μαλακός " μαζί της ... Δεν το περίμενα από σένα μπράβο ...
Ν: δεν είμαι μαλακός ... Απλά την περνώ με το ήρεμο για να μην με πριζει παραπάνω...
Δ: έλα ? Τόσο μεγαλόψυχος? Δεν στο χα... Ρε φίλε μήπως....?
Ν: μήπως τι ?
Δ: εεε καταλάβαινεις ρε μαλακα τι θέλω να πω ...
Ν: λέγε ρε τι μήπως ?
Δ: αρχικά μην τα παίρνεις ... Δεύτερον μήπως είσαι ερωτευμένος με την μικρή ?
Ν: Όχι ρε .. όχι τρελός είσαι ? Μην τολμήσεις να ξαναπείς τίποτα τέτοιο
Γειαααα σας ✨
Ο Νίκος κατηγορηματικός δεν θα φύγει η Μελίνα από εκεί...
Τι θα πει άραγε στον αδερφό της ?
Μμμ μήπως όμως είναι ερωτευμένο μωρέ το παιδί ?Αν σας άρεσε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο με την γνώμη σας είναι σημαντικό για εμένα 🌟
Love you all 💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Mafia Leader 🔗🖤
AventuraΜελίνα και Νίκος 🔗 Νίκος και Μελίνα 🔗 Η Μελίνα είναι 23 χρόνων μεγαλωμένη μέσα από πολλές δυσκολίες . Δουλεύει γραμματέας σε ένα δικηγορικό γραφείο. Ο Νίκος ετών 27 δικηγόρος ... Όμως και γιος και διάδοχος του μεγαλύτερου μαφιόζου... Τι θα γί...