κεφάλαιο 21ο

1.4K 81 11
                                    

Γ: είσαι σίγουρος εσύ τώρα?

Ν: ναι είμαι όσο τίποτα . Δεν χωράει αμφιβολία... μία φορά ερωτεύτηκα και ξέρεις πολύ καλά τι έγινε τόσα χρόνια μετά και δεν πρόκειται να ξαναερωτευτώ καμία κοπέλα...

Γ: καλά εσύ ξέρεις εγώ σου λέω να το σκεφτείς γιατί σε ξέρω καλά

Το τηλέφωνό μου χτύπησε και ήταν ο πατέρας μου να σε ενημερώσω ότι είχε μία μεγάλη δουλειά και θα συναντηθούμε και εγώ και ο γιάννης και ο ξάδερφός μου ο Δημήτρης, δεν είμαι παραπάνω το μόνο που ζήτησε ήταν να βρεθούμε στο γνωστό σημείο που όλοι ξέρουμε σε δύο ώρες για να μάθουμε παραπάνω πράγματα σχετικά με τη δουλειά...

Αφού φάγαμε κάτι με τον Γιάννη σηκωθήκαμε και πήγαμε.

Όταν φτάσαμε και μπήκαμε στην αποθήκη ο πατέρας μου ξεκίνησε να μας εξηγεί τη δουλειά..

Θα έκανε εισαγωγή κάποιων όπλων λαθραίων και ήταν αρκετά επικίνδυνο το θέμα οι μπάτσοι ήταν σαν λυσσασμένα σκυλιά σε τέτοια θέματα....

η δουλειά έπρεπε να γίνει γρήγορα και έπρεπε να επιλέξουν ποιοι ήταν οι κατάλληλοι για αυτό...

Καθώς ήμασταν όλοι απορροφημένοι σχετικά με το σχεδιασμό της συγκεκριμένης δουλειάς, ποιους δρόμους θα έπρεπε να ακολουθήσουμε για να αποφύγουμε τους μπάτσους, από που θα γινότανε το φόρτωμα και το ξεφόρτωμα, και άλλα διάφορα τέτοια πράγματα μπήκε μέσα ένας από τους φύλακες που υπήρχαν έξω...

Μαζί του έσερνε έναν άλλον άντρα... Ο πατέρας μου σηκώθηκε αμέσως...

Εγώ πλησίασα και τότε τον ρώτησα τι σημαίνουν όλα αυτά...

Φύλακας : κύριε Νίκο εντόπισα αυτόν γύρω-γύρω από το κτίριο να παρακολουθεί. Στην αρχή Δεν παρακολουθήσω να δω τι γίνεται και όταν πλέον πλησίασε στο κτίριο τον βούτηξα...

Ν: μάλιστα... Για αστον κάτω...

Τότε ο άντρας έπεσε κάτω ξεκίνησε να τρέμει και μας λεει να μην τον πειράξουμε...

όλοι οι υπόλοιποι από μας είχανε κάνει πίσω ήξεραν ότι λατρευω να βάζω τάξη σε τέτοια θέματα...

Τον πλησίασα και τον ρώτησα ποιος τον είχε στείλει...

Η απάντησή του ήταν αυτή ακριβώς που περίμενα για καλό δικό μου και κακό δικό του...

Η απάντησή του ήταν κανένας...

Τον πήραν σηκωτό και δεν πήγα σε ένα δωμάτιο που έχουμε κρυφό και ξεκινήσαμε τον ανακρίνω...

Με διάφορα τεχνάσματα και κόλπα μου είπε ότι τον είχε στείλει ο κωτσοτασου.

Ο Κωτσοτασου σου ήταν ένας  ανερχόμενος dealer...

Πάλευε από μικρες ποσότητες που διαχειριζόταν να κλέψει πράγματα από μεγάλους και να ανέβει και αυτός...

Όταν πλέον είχα τελειώσει μαζί του είχα μάθει όλα τα σχέδια του .

για ποιο λόγο τον είχε στείλει , τι αποσκοπούσε και ποιες ήταν οι επόμενες κινήσεις του , μου ήταν πλέον άχρηστος έβγαλα το όπλο μου και όταν πλέον είχα τελειώσει από το δωμάτιο βγήκα και ανακοινωσα τους υπόλοιπους τι μου είχε πει...

Φώναξε και το φύλακα και του είπε να απομακρύνουν το πτώμα Και φυσικά χωρίς κανένα στοιχείο...

Έπρεπε τελικά να προσέχουμε πολύ πιο πολύ από ότι φανταζόμασταν τη δουλειά αυτή την ήθελαν πολύ έκρυβε τρελά λεφτά και για τη διακίνηση αλλά και για την απόκτηση...

Μετά από αυτό γύρισα σπίτι έκανα ένα μπάνιο και κοιμήθηκα γιατί το πρωί πρέπει να πάω στο γραφείο μεθαύριο είχα δίκη και έπρεπε να συζητήσουμε με τη Μελίνα Τι θα γινόταν...

Γειααα σας ✨✨

Happy valentine's Day αστερια μου ❤️
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν ❤️

Σκληρός ο Νίκος μας...

Αν σας άρεσε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο με την γνωμη σας είναι σημαντικό για εμένα .

Love u all 💕

My Mafia Leader 🔗🖤Où les histoires vivent. Découvrez maintenant