κεφάλαιο 24ο

1.3K 82 7
                                    

βαλαμε ανθρώπους να τους παρακολουθούν, έπρεπε να μάθουμε τι σκατα γίνεται δεν μπορούσαμε να διακινδυνεύουμε ούτε την πιο σημαντική δουλειά ούτε τους ανθρώπους που είχαμε κοντά μας...

Εκεινη στιγμή το κινητό μου χτύπησε και ήταν η Μελινα...

Ν: ναι ?

Μ: εμ καλησπέρα Νίκο συγγνώμη εάν ενοχλώ

Ν: Μελίνα είναι κάτι επείγον ?

Μ: εμ όχι να σε ρωτήσω τι ήταν όλα αυτά ήθελα

Ν: θα τα πούμε άλλη στιγμή . Προς το παρόν μην βγεις από το σπίτι σου .

Μ: να μην ....

Πριν καν προλάβουν ολοκληρωσει της το είχα κλείσει τα μούτρα... Έπρεπε να ήμουν πιο σκληρός μαζί της...

Για το καλό της..

Κάπως έτσι πέρναγαν οι ώρες ψάχνοντας και κάνοντας τις απαραίτητες κινήσεις ...

Είχα κάνει εκτροπή του σταθερού του γραφείου στο κινητό μου και έτσι όλες τις κλήσεις θα τις λάμβανα...

Τότε με πήρε τηλέφωνο ο Διονύσης ο υπεύθυνος ασφαλείας της Μελίνας μου είπε ότι άκουγε κάτι φωνές από το διαμέρισμα της Μελίνας...

Θόλωσα...

Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταννα πάρω τη μηχανή και να τρέξω όσο πιο γρήγορα γίνεται να φτάσω σπίτι της...

όταν πλέον έφτασα ξεκίνησα και χτύπαγε τα κουδούνια και τρελός..

Τότε μου άνοιξε η Μελίνα κάτασπρη στο χρώμα...

Ν: Μελίνα τι έγινε ? Τι φωνές είναι αυτές ? Τι συμβαίνει ?

Μ: Νι...νι...νικο

Ν: ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕΛΙΝΑ ΠΕΣ ΜΟΥ

Μ: με πήρε κάποιος τηλέφωνο στο σταθερό μου και μου είπε κάτι ...

Ν: ΤΙ ΕΙΠΕ

Μ: είπε ότι , ότι και να κάνεις εσύ και να κάνω και εγώ δεν πρόκειται να σωθώ αν δεν αφήσεις την δουλειά αυτή ...

Στο άκουσμα αυτόν που έλεγε η Μελίνα εγώ θόλωνα... Ένιωθα λες και μαυρίζουν όλα απ' τα νευρα μου...

Το κεφάλι μου χτύπαγε σαν την καρδιά μου και ήθελα να τα σπάσω όλα...

Όμως έπρεπε να συγκρατηθω ... Δεν ήταν ούτε το μέρος , ούτε η στιγμή να ξεσπάσω...

  Είπα στη Μελίνα να ηρεμήσει και θα καθόμουνα να τις κάνω λίγο παρέα...

Πήρα τηλέφωνο τον Διονύση και του είπα να σαρώσουν ΟΛΗ την περιοχή από τηλεφωνικούς θαλάμους μέχρι ότι μπορείς να φανταστείς...

Έστειλα μύνημα στον πατέρα μου τι έγινε και σε όσους έμπιστους ανθρώπους είχα να μάθουν όσα περισσότερα γίνεται.

Είχα βάλει λιτούς και δεμένους να ψάχνουν...

Όσο πλησίαζε η μέρα της δουλειάς , τα πράγματα σοβαρευουν....

Ξέρουν που μένει και αυτό είναι πολύ επικίνδυνο για εκείνη ...

Αυτή δεν ξέρει τίποτα...

Η καημένη τρέμει σαν ψάρι από την ώρα που έγινε το τηλεφώνημα...

Δύο  ερώτησεις κυριαρχουν στο μυαλό μου Ποιος είναι και πώς την βρήκαν...

Ο πατέρας μου αφού μιλήσαμε λίγο για την εξέλιξη των ερευνών από μυνήματα μου είπε να την πάρω από το σπίτι της...

Να την πάω σπίτι μου ...
Του είπα ότι εννοείται δεν γίνεται ...

Επέμενε και είπε ότι μόνο εκεί είναι ασφαλής...

Εδώ που τα λέμε δεν έχει και άδικο ...
Κανένας δεν μπορεί να μπει σπίτι μου...

Θα ήταν σίγουρα ασφαλής...

Μετά από λίγη σκέψη αποφάσισα ότι είχε δίκιο ...
Έπρεπε να έρθει μαζί μου ...
Δεν γινόταν αλλιώς...

Έπρεπε να διασφαλίσω την ασφάλεια της και αυτός ήταν ο μόνος τρόπος...

Τι θα της έλεγα όμως για να την πείσω...

Γειααα σας ✨

Τα πράγματα σκουρενουν...
Τι θα της πει για να την καταφέρει άραγε ?

Αν σας άρεσε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο με την γνώμη σας είναι σημαντικό για εμένα ❤️

Love u all 💕

My Mafia Leader 🔗🖤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora