κεφάλαιο 20ο

1.4K 85 2
                                    

Μπήκαμε στο αμάξι τον Νίκο και με γύρισε σπίτι ...

Είπε πως είχε προπόνηση ...
Τι να έκανε άραγε ?

Νίκος pov

Πήρα τηλέφωνο στο γραφείο να δω εάν ήταν ακόμα εκεί  η ώρα ήταν περασμένη ...

Με ξάφνιασε η Μελίνα που ακόμα ήταν εκεί ...

Έφυγα σφερα και και πήγα να την πάρω.όταν έφτασε στο γραφείο και τη ρώτησα Για ποιο λόγο είχε κάτσει εκεί τέτοια ώρα μου απάντησε κάτι για τις δουλειές ότι είχανε μείνει πίσω.

χαίρομαι που να πιούμε στο γραφείο γιατί και εγώ έτσι έχω μάθει στη ζωή μου Η δουλειά είναι δουλειά Και πρέπει να γίνεται αλλά στην περίπτωση της έχω ξεκινήσει και γίνομαι πιο ελαστικός και το παρατηρώ μέρα με τη μέρα στον εαυτό μου...

Τον λόγο δεν ξέρω ακόμα αλλά θα τον μάθω...

Αφού ούτως ή άλλως εγώ έχω προπόνηση έχω σκοποβολή σήμερα και πέρνα από το σπίτι της της είπα ότι θα την πάω εγώ...

Εγώ πάντως έχω να δηλώσω ότι αυτό το άσπρο το παντελονάκι της τονίζει πολύ καλά κάποια σημεία...
μπράβο μελινάκι και δεν στο χα...

Αφού την άφησα σπίτι έφυγα και πήγα σκοποβολή σε 15 λεπτά είχα προπόνηση.

Η προπόνηση κράτησε 2,5 ώρες και πλέον είχε έρθει η ώρα να φύγω...

Πέρασα από το σπίτι της σταμάτησα λίγο και με δελέαζε πολύ το γεγονός ότι ήμουνα εκεί και μπορούσα να πάω να χτυπήσω το κουδούνι...

Όμως... Με τη πρόφαση Και γιατί με δελεάζει τόσο πολύ...

Αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο τον κολλητό μου τον Γιάννη και να βρεθούμε σπίτι μου είχαμε καιρό να τα πούμε σαν άντρες...

Ο Γιάννης και αυτό στην ηλικία μου δούλευε σε δικές μου δουλειές και πού και πού πας τον έστελνε και σε ταξίδια για τη δουλειά οπότε μιας και είχαμε καιρό να τα πούμε ήταν η κατάλληλη ευκαιρία...

Ν: που είσαι ρε

Γ: εεελα ρε αδερφακο μου που είσαι

Ν: πάω σπίτι . Θα έρθεις να πιούμε τίποτα ?

Γ: αφού ξέρεις ότι αφορά εσένα και ποτό εγώ είμαι μέσα.

Και κάπως έτσι έφτασα σπίτι έβγαλα το καλό ουίσκι και περιμένω τον Γιάννη είχα να του πω πολλά μάλλον...

Αυτός με ήξερε καλύτερα και ίσως μπορούσε να με βοηθήσει με το θέμα της Μελίνας...

Όταν ήρθε αφού μαλακιστικαμε λίγο ξεκίνησε να το εξιστορώ το θέμα με την Μελίνα...

Όταν πλέον έχω τελειώσει με όλο το story έριξα την πλάτη μου πίσω στη μεγάλη και βαριά δερμάτινη πολυθρόνα και έβγαλε ένα μεγάλο αναστεναγμό σαν να μου έφυγε ένα πολύ μεγάλο βάρος...

Στη ζωή μου δεν είχα μάθει να μιλάω για τα προβλήματά μου , για ότι με απασχολούσε...
Ο μόνος άνθρωπος που μπορούσα να του μιλήσω για κάποια πράγματα ήταν ο Γιάννης...

Γ: αδερφάκο μήπως είσαι ερωτευμένος?

Ν: τι πράγμα ? Εγώ ένα μαφιόζος ? Ερωτευμένος ? Πας καλά ρε φίλε ?
Εγώ πιστεύω ότι απλά με ενδιαφέρει γιατί είναι στο γραφείο κάνει καλή δουλειά και την βλέπω αγαθή και καλή κοπέλα

Γ: αδερφάκο ξανά ρωτάω

Ν: όχι ρε όχι

Γ: είσαι σίγουρος εσύ τώρα?

Ν: ναι είμαι όσο τίποτα . Δεν χωράει αμφιβολία... μία φορά ερωτεύτηκα και ξέρεις πολύ καλά τι έγινε τόσα χρόνια μετά και δεν πρόκειται να ξαναερωτευτώ καμία κοπέλα...

Καλημεεεραα ✨
Τι κανετεε?

Τι να έγινε καλέ με την κοπέλα?
Καλέ ερωτευμένος και εσύ τωωωωρα.... Τι λες ... Αυτός είναι σκληρό καρύδι 🤭

Αν σας άρεσε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο με την γνώμη σας είναι σημαντικό για εμένα.

Love u all 💕

My Mafia Leader 🔗🖤Onde histórias criam vida. Descubra agora